vanmiddag om 4 uur ong. ben ik van de partijquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:53 schreef escape_nl het volgende:
Wil ff chopperen, wie doet er mee?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef dekkered het volgende:
ik ben denk ik om 4 uuur dan ook wel van de partij
en je drankgebruik helpt ook niet echt meequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef ursel het volgende:
Je wordt oud JP.. dan wordt je ook wat trager..
ik drink niet meer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
en je drankgebruik helpt ook niet echt mee
en niet minderquote:
Maar ook niet minderquote:
Zie je ook meteen wie de drankorgels binnen BoF zijn hequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zie je ook meteen wie de drankorgels binnen BoF zijn he
Meer bier drinken op meetingsquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat zijn de goede voornemens van de BoF-ers?
Ik denk dat mijn voornemen wordt om iets serieuzer te gaan fitnessen.
En ook mezelf beter profileren binnen me werk (carriere maken)
Meer regelmaat in het 's ochtens opstaan
Overigens hou ik me nooit zo aan mijn voornemens, maar goed het is altijd wel grappig om erover na te denken.
je ziet er goed verkleed uit rudy! met een lekker rokje aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
ff werk spammen... we hebben nu dus flashvideo op de site http://www.loi.nl/Cursussen/Detailhandelenhoreca/PRD_000958
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef dekkered het volgende:
URSEL WIL JE MOET DE TS SERVER NOG MAKEN!!!!!!!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
je ziet er goed verkleed uit rudy! met een lekker rokje aan
Dat klinkt iig al wat vriendelijker..quote:
Minder snoepen en dus weer meer roken. ook sporten maar dat gaat wel gebeuren. wil niet met mn fust over t strand in spanje gaan lopen. moet minstens een aangebroken sixpack wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat zijn de goede voornemens van de BoF-ers?
Ik denk dat mijn voornemen wordt om iets serieuzer te gaan fitnessen.
En ook mezelf beter profileren binnen me werk (carriere maken)
Meer regelmaat in het 's ochtens opstaan
Overigens hou ik me nooit zo aan mijn voornemens, maar goed het is altijd wel grappig om erover na te denken.
snappen ze dit woord wel?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:55 schreef Incolumis het volgende:
hij moet niks
*zucht*quote:
godverdimme wat vind ik dat een kut reclame van de LOI. HÉ WOUTUUUR!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef RudyCarell het volgende:
ff werk spammen... we hebben nu dus flashvideo op de site http://www.loi.nl/Cursussen/Detailhandelenhoreca/PRD_000958
zo reageer ik altijd dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Ik zal het even verklaren voor je:
-Probeer het eerst eens met een gewone vriendelijke post waar je Ursel vraagt of hij even tijd heeft om naar de TS server te kijken en je beschrijft het probleem. Dit in het kader van normen en waarden.
-Ursel sponsort ons deze server welke hij zelf host met zijn eigen bedirjfje www.gamehost.nl Dus hij MOET helemaal NIKS.
aawwww wat lieffffquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, omdat het moet heb ik het maar ff gedaan dan..
Hij kwam de 5e toch ook...quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zijn de boffers er nog om je het e.e.a. te leren
Ik vind zelf overigens niks mis met het woordje moeten, wel als mensen het dan ook nog eens in caps gaan schrijven..quote:
Nee, want dat willen we graag, maar moeten we niet..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:23 schreef staticdata het volgende:
delen jullie even een corrigerende tik uit
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nope hij is er niet, ik kan me niet voorstellen dat hij vervoer heeft vanuit zeeland.
Hij mag natuurlijk wel komen, maar dan MOET hij wel bier meenemen
Moet in caps..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nope hij is er niet, ik kan me niet voorstellen dat hij vervoer heeft vanuit zeeland.
Hij mag natuurlijk wel komen, maar dan MOET hij wel bier meenemen
Mag, maar ik denk dat er meer bier zal zijn, dan we op kunnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
zal ik kratje juup meenemen Jorrit?
mag het of MOET het?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag, maar ik denk dat er meer bier zal zijn, dan we op kunnen
dan doe ik ook maar wat anders :pquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mag, maar ik denk dat er meer bier zal zijn, dan we op kunnen
We hadden liever gehad dat we dit moetje niet konden..quote:
ik snap em niequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:52 schreef ursel het volgende:
[..]
We hadden liever gehad dat we dit moetje niet konden..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |