quote:Op donderdag 28 december 2006 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
uurtje of 8
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
uurtje of 8
Euhm...........wat is GTST ?quote:
Wist je dat Ludo weer leeftquote:
Echtquote:
Ah het is dus een serie op tv. Nou daarom ken ik het nietquote:
Veel mis je niet hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Viro het volgende:
Ah het is dus een serie op tv. Nou daarom ken ik het nietK moet ech wat doen aan me anti tv-houding
![]()
K heb vroeger alleen cartoon network gekeken. DBZquote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iedereen kent toch goede tijden slechte tijden
Is de langst lopende nederlandse serie.
Bijna alle huidige BN-ers van nederland komen uit die soap
Als ze daar niet vandaan komen dan komen ze uit TMF
wie is nummer 1 dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Viro het volgende:
Hij is al nummer 2![]()
Aan de ene kant begrijp ik wel waarom hij een andere clan zoekt. Het lijkt of we aan het doodbloeden zijn. Geef eerlijk toe : hoe vaak spelen wij nu nog gezamelijk BF2 op onze server? En hoeveel mensen spelen nu nog dagelijks BF2?
Tja we bestaan nu eenmaal voor het overgrote deel uit volwassen mannen (+1 vrouw) die gewoon een fulltime baan en daarnaast nog een heel leven hebben. De tijden dat er elke avond gegamed kon worden zijn voor ons dus al lang voorbij. De gemiddelde leeftijd die ik zo opsnuif bij verschillende clans ligt wat dat betreft veel lager en dan heb je simpelweg veel meer vrije tijd om te gamen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:10 schreef Viro het volgende:
Hij is al nummer 2![]()
Aan de ene kant begrijp ik wel waarom hij een andere clan zoekt. Het lijkt of we aan het doodbloeden zijn. Geef eerlijk toe : hoe vaak spelen wij nu nog gezamelijk BF2 op onze server? En hoeveel mensen spelen nu nog dagelijks BF2?
Geregeldquote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef dekkered het volgende:
help ik kan niet overstappen naar een ander stuk in ts:S
Je kent Goede tijden slechte tijden toch wel???quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah het is dus een serie op tv. Nou daarom ken ik het nietK moet ech wat doen aan me anti tv-houding
![]()
Have mercy on mequote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je kent Goede tijden slechte tijden toch wel???
CULTUUR BARBAAR!![]()
Nee vast niet... Zo ver weg van de maatschappij ben je toch niet geweest de afgelopen tijd...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Have mercy on meMaar als ik eerlijk moet zijn ; nee ik ken GTST niet
![]()
Tijd om te knallen
Dat snap ik dus ook nietquote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand GTST niet kent (nofi)
iddquote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Niet iedereen is een kuddedier
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:04 schreef Incolumis het volgende:
mijn AT mijntjes hebben best wel wat slachtoffers gemaakt vanavond
* Incolumis verwacht een actie van 3FM
Je doet t er nu gewoon om he? Kijken of Frank haptquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef jpjedi het volgende:
zojuist Flags of our fathers proberen te kijken.. staat mooie DVD online (screener) met 5.1 surround. Voor de leken: Dat is een versie voor recensisten en dus DVD retail kwaliteit. Echter hij heeft natuurlijk geen subs en ik heb in dit geval moeite met het zware Amerikaanse accent.![]()
mannen achter het stuurquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Je doet t er nu gewoon om he? Kijken of Frank hapt
Vanmiddag trouwens nog bijna de auto van m'n ma in elkaar geredenGekke henkie dacht dat hij wel rechtdoor kon kachelen met 60 terwijl z'n knipperlicht uit stond
Tis dat ik twee keer keek anders had ik m mooi in m'n zijkant gehad. Grafmongool
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |