op het moment wel ja er komt een composiet aansluiting (ik geloof vandeweek) dan is je beeld 50% beterquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet op de Wii bedoel je? Kun je die alleen maar aansluiten via Scart
50% beter? dat is dus eigenlijk slechterquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
op het moment wel ja er komt een composiet aansluiting (ik geloof vandeweek) dan is je beeld 50% beter
net mn ps2 er aangehangen (als dvd speler) maar wat is dat beeld geil zeg
klote fanboysquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
50% beter? dat is dus eigenlijk slechter![]()
bedoel je dat er anders nog meer kinderen & vrouwen misbruikt gaan wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:24 schreef Silver_Shark het volgende:
n India zijn mogelijk 38 kinderen seksueel misbruikt en vermoord in Noida, iets buiten New Delhi. De politie vond er gisteren een aantal in staat van ontbinding verkerende kinderlijkjes. Er zijn twee mannen gearresteerd. De lijken werden opgegraven op het erf van een van de mannen.
Eén van hen (een bediende) heeft bekend zeven kinderen te hebben verkracht en vermoord. Of de huiseigenaar ook schuldig is, staat nog niet vast. In Noida zijn de afgelopen jaren 38 kinderen spoorloos verdwenen. Gevreesd wordt dat de komende dagen nog een aantal van hen zal worden gevonden op of nabij het erf.
De bediende heeft bekend kinderen naar het huis te hebben gelokt met de belofte hun chocolaatjes en ander snoepgoed te geven, om hen vervolgens te misbruiken en vermoorden. De politie kwam hem op het spoor toen bij hem een mobieltje van een vermist meisje werd aangetroffen.
------------------
ik zou hier blijven In nederland JP en Lies
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Sickert het volgende:
Kut joden
weg met ten cate en alle spelers!!
het zou terecht wezenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]... Zou wat wezen als Ten Cate eerder weg is als E. Koeman..
JP!!!!quote:Een lawinepijl heeft vrijdagavond in Breda een ravage veroorzaakt in een woonkamer. De pijl was vastgeplakt aan de buitenkant van de ruit van de woning en is vervolgens aangestoken. De bewoner, een 23-jarige man, was op op het moment van de ontploffing niet aanwezig in zijn huiskamer.
De lawinepijl deed niet alleen de ruit sneuvelen. Ook het kozijn, de gordijnen, meubels, computerapparatuur en een audioset werden door de ontploffing vernield. Het stucwerk kwam zelfs van de muren.
De bewoner zette een achtervolging in op de dader, maar deze wist te ontkomen. De dader is vooralsnog spoorloos. De bewoner heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag en vernieling.
Ja in Wierdenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef Incolumis het volgende:
btw SVZW de voetbalclub?
ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog mensen hier die naar de Top 2000 luisteren?
Op me werk heb ik de top538 geluisterd, echt een aanfluiting. Tiesto op 1quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
heb net aangezetquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb er 5 en moest er toch eentje testen bij die eikel op de hoek.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef jpjedi het volgende:
Neefje Joshua, 5 jaar. jong geleerd is oud gedaan.![]()
hij is nu gek van BF2 en trackmania!
[afbeelding]
Lies en ik zijn aan 2nd life begonnen..broer van lies heeft al wat geld gescoord en wat zaken verkocht. Via zijn werk (ja ook Getronicsquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef jpjedi het volgende:
Neefje Joshua, 5 jaar. jong geleerd is oud gedaan.![]()
hij is nu gek van BF2 en trackmania!
[afbeelding]
geef je WII code eens dan stuur ik je zijn mietje..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wat is zijn Xfire ?
wat is zijn Nickname
![]()
Ik zit er ook in met een maat, Jazza Karami is de naamquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies en ik zijn aan 2nd life begonnen..broer van lies heeft al wat geld gescoord en wat zaken verkocht. Via zijn werk (ja ook Getronics) zijn ze met drie mensen full-time werkzaam aan 2ndlife. (http://secondlife.com/) - (http://forum.fok.nl/topic/954162)
Voor degene die onder een steen hebben gelegen de laatste tijd: het is een complete virtuele wereld met bedrijven, amusement, sociale omgeving etc etc. Er zijn al 3000 mensen ter wereld die meer dan 20.000 $ per jaar verdienen met een bedrijfje op 2ndlife. Voorbeeld: je ontwerpt trendy kleding en verkoopt dat voor een dollar per stuk.
zal het eens installerenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zit er ook in met een maat, Jazza Karami is de naam
Ik vind het allemaal nog erg vaag maar ben nu aan het dansen voor geldquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zal het eens installeren
raffie zit er ook op zie ik
niks want ik vindt het kut werkenquote:Op zondag 31 december 2006 10:09 schreef staticdata het volgende:
2nd life het zogeten internet 2. voor veel mensen is het hun first life ipv hun tweede aan het worden.
ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
quote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zie jij eruit als een supernicht JP
ben blj dat jij weet hoe ik het vindquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
niks want ik vindt het kut werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |