Yup, heb 1.4quote:Op zondag 31 december 2006 23:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
geen idee?
wel de laatste patch?
anders het spel reinstallen
verder heb ik geen idee
pssst.. 1.41quote:Op maandag 1 januari 2007 12:45 schreef Cunani het volgende:
[..]
Yup, heb 1.4
Heb het spel net opnieuw geinstalleerd, maar het beeld valt weer stil als ik verbinding wil maken.
@Mr_Baus, firewall is niet geupdate. Heb het ook eens geprobeerd zonder firewall, maar dat wou ook niet lukken.![]()
hun goeie voornemen zijn vooral : Vooral veel spelen uitmelkenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef Sickert het volgende:
wat een mongolen bij ea net de nieuwste patch voor 2142 gedowned en nu werkt het spel na het instaleren niet meer
zouden die wel goede voornemens genomen hebben dit jaar? en zo ja welke?
uitmelken? hij is nieuw...quote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hun goeie voornemen zijn vooral : Vooral veel spelen uitmelken
Enige wat ze echt uitmelken is sims, fifa, Nfs e.a sport gamesquote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ea's goede voornemens zijn vooral : veel spelen uitmelken
heb het modem gereset daarna duurde het 4x zo lang als anders om te connectenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
uitmelken? hij is nieuw...
@sickert... hebbie al gereset? ik heb het ook wel eens dan zegt ie dat ik de ori dvd erin moet doen...
Battlefield2 hebben ze uitgemolken kijk naar het begin van het spel vet leuk.. en kijk dan naar de laatste patch vind jij dat niet uitgemolken??quote:Op maandag 1 januari 2007 16:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Enige wat ze echt uitmelken is sims, fifa, Nfs e.a sport games
oh.. is dat bijna alles dat ze uitbrengen?
dan heb je helemaal gelijk
Nee, maar wel wat betreft SF, EF en AF voor BF2 inderdaad... Dat andere is gewoon bugs eruit proberen te halen...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Battlefield2 hebben ze uitgemolken kijk naar het begin van het spel vet leuk.. en kijk dan naar de laatste patch vind jij dat niet uitgemolken??
ik bedoel die bugs niet maar met dat springen en liggen moet je eerst weer terug naaar gehurkt dat is toch uitgemolken dan kan je net zo goed terug naar bf1942 waar zedat ook doenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat betreft SF, EF en AF voor BF2 inderdaad... Dat andere is gewoon bugs eruit proberen te halen...
gewoon een paarkeer op je spatie rammen en je staat weer horquote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoel die bugs niet maar met dat springen en liggen moet je eerst weer terug naaar gehurkt dat is toch uitgemolken dan kan je net zo goed terug naar bf1942 waar zedat ook doen
eh fox?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoel die bugs niet maar met dat springen en liggen moet je eerst weer terug naaar gehurkt dat is toch uitgemolken dan kan je net zo goed terug naar bf1942 waar zedat ook doen
Battlefield2 en Battlefield1942 vind ik wel het zelfde...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
eh fox?
dat is geen uitmelken
dat is een spel verzieken(of verbeteren)
uitmelken is telkens met hetzelfde principe komen en het een nieuw spel noemen
ben je al weer vergeten wat je getikt had?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:08 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Battlefield2 en Battlefield1942 vind ik wel het zelfde...
Jeugd van tegenwoordig ookquote:Op maandag 1 januari 2007 18:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
ben je al weer vergeten wat je getikt had?
ach laat maar je zult het vast goed bedoelen
het is denk ik de leeftijd![]()
wat moet jij nou weer in de Fendert, het strontgat van Brabant?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2007!!
Gister een superavond gehad. Met zo'n 20 vrienden Oudejaarsavond / nacht gevierd in Fijnaart. Tot 0:00 uur bier gedronken en naar de Top 2000 geluisterd. Daarna vuurwerk afgestoken en weer bier gedronken
Kan je daar geld mee verdienen..quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
Lol.
Samen met Di3ki3 en Inco in een gaybar staan dansen voor geld..![]()
al meer dan 3000 mensen hoorde ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:26 schreef Incolumis het volgende:
1000 virtuele dollars is 3.60 echte dollars, er zijn mensen die zo goed zijn dat ze minstens 20.000 echte dollars in het jaar verdienen
als je een betaalaccount neemt kun je bijvoorbeeld land kopen. Eerste stukje land tot 520 dollar is 1$ per m2 maar dat is eenmalig.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:29 schreef ursel het volgende:
Maar moet je daar zelf ook nog geld in steken alvorens je erwat voor terug krijgt dan??
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:22 schreef Suikermais het volgende:
SL is best wel geinig..totdat ik JP ineens voor mij zag staan..met alleen een panty aan en een voorbinddildo ervoor![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef jpjedi het volgende:
Lol.
Samen met Di3ki3 en Inco in een gaybar staan dansen voor geld..![]()
D' r worden zoveel spellen gespeeld door bofquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef dekkered het volgende:
wordt dus nu het grote BoF BF2/SL topic?
je ben niet de enigequote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:37 schreef Viro het volgende:
Morguh @ all
Klote stage, k moet gewoon werken vandaag
Kevin ook. Hij kan protesteren wat hij wil maar ik rijdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En Ferdi blijft slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |