iedereen heeft hier een redelijk normaal en druk leven...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb ook een normaal leven hor dan ga ik niet steeds dit topic lezen
Ken je dat nummer niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=r6ujDRCi3Ig
![]()
Hier wordt ik zo vrolijk van heh
![]()
![]()
Doe je ook nog wat anders bij BoF dan topics openen of spelfouten posten?quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een kut TT
[..]
Ken je dat nummer niet?Echt een kansloos maar grappig nummer! Wel een geschikte BoF! Theme song. Hoor dit nummer trouwens ook geregeld tijdens het stappen (nee niet in gay-bars bijdehandjes
). Niet echt een nummer om op te dansen
Ik copieer het altijd van het vorige topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Doe je ook nog wat anders bij BoF dan topics openen of spelfouten posten?
Valt me op dat je elke keer maar weer het "GROTE BOF! BF2" topic opent terwijl je geen moer met BF2 spelende leden te maken hebt? Beetje vreemd
Zeker! Die moet in de Server als autoradio in jeeps oidquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Jaja..
LOL!!
Ja dat nummer ken ik al een tijdje en ik vind die hele band geweldigGewoon humor! En het is idd de ultieme BoF! theme song
![]()
Zo droog!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker! Die moet in de Server als autoradio in jeeps oid
jij bent Gayniaal!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HD5tnb2RBYg
electric six is gewoon geniaal.. volslagen idioot (of gay), maar ik vind het humor en wordt er vrolijk van![]()
Shitben ik nu gay?
8vs8 is haalbaar 32vs32 nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef SIRfuckalot het volgende:
heeft BOF geen zin in een communnity WAR 32 vs 32 ?
Hoe dan, ik heb me eigen mail daar ingevuldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account af![]()
Als hij dat doet moet jij voor de gevolgen opdraaienquote:
Try it, me ip veranderd iedere dag, ip emuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
+ een IP spoof en een Al Quida spamgolf op een willekeurig amerikaans .gov website
Euhm niet mogelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of je Windows Vista Home Premium OEM op meerdere PC's kan installeren?
We zullen niet eens de 16 halen, hoop leden zijn inactief geworden een tijd geleden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef SIRfuckalot het volgende:
heeft BOF geen zin in een communnity WAR 32 vs 32 ?
Doe ik je MAC adress pakkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Try it, me ip veranderd iedere dag, ip emu![]()
Router veranderd iedere dag ook MAC adresquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Doe ik je MAC adress pakken![]()
![]()
Hardware ban FTW!!!!![]()
![]()
![]()
hakkuh weetje wel... 180 bits per minutequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef BugWorks het volgende:
En hoe wil je zijn MAC adres achterhalen![]()
![]()
Kan niet, een mac adres is vast toegewezen aan elk "netwerk"-apparaat. Tenzij je het handmatig veranderdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Router veranderd iedere dag ook MAC adresim not stupid you know
![]()
Heb ja alleen het adres van de router, heb je mijn inziens nog niks aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
hakkuh weetje wel... 180 bits per minute![]()
Moet via de server te pakken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |