bisexuele gaymer hequote:Op maandag 29 januari 2007 12:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jammer dat je nu een gaymer ben...![]()
quote:
quote:Ik bedoel hyves... OOOH wat erg. Moet je nagaan hoe vaak ik dit doe!!!
ha ha bijna nooit
xxx marjolein2
ach, morgen heb je een leuke dagquote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef BattleLies het volgende:
Ik verveel me!!
Ik zit al 4 dagen met mijn poot omhoog op de bank!
is wel in de bof gay stijl met je poot op de bankquote:Op maandag 29 januari 2007 12:30 schreef BattleLies het volgende:
Ik zit al 4 dagen met mijn poot omhoog op de bank!
Is er casema in de buurt waar hij wil gaan wonen? Ik heb het digitaal-extra TV pakket en daar zitten wel wat germanische zenders...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef IJsmuts het volgende:
owke ik heb een serieuse vraag
een duitse collega komt hier in NL wonen en wil graag een pakketje met bellen-inet- en TV (heeeel veel duitse zenders) ik ken alleen tele2 en probeerde ze net te bellen maar dat schijnt onmogelijk te zijniemand die een provider weet die zulke diensten heeft en te bereiken is?
quote:Digitale televisiezenders als onderdeel van het Standaard RTV-pakket
arte
RTBF
ARD
ZDF
WDR
Sat
Radiozenders
Digitale radiozenders als onderdeel van het Standaard RTV-pakket
WDR 1 Live
WDR 5
WDR 4
RNE Radio 1
quote:Digitaal Pluspakket ¤ 9,95 per maand
Radiozenders
Total Hits (Germany)
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
maar die hebben het niet alle drieUPC en KPN wel
Wat dan weer handig is tja daar moet je even naar kijken.
upc ken ik alleen van 'kassa' en van 'ook dat nog'..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
I stand corrected
damn weer m'n UPC-spam-target niet gehaald
standaard pakket van Casema heeft alle gebruikelijke moffen zenders.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
moet zeg maar het NL pakket hebben (NL1-3, RTL4-52, SBS, Talpa) maar dan voor DE. iemand een idee wat de standaard duitse popi zenders zijn? zal mn collega ook ff vragen, misschien wel zo makkelijk![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
zal mn collega ook ff vragen, misschien wel zo makkelijk![]()
at least ARD, ZDF, VOX, Sat1, Pro7 should be there....and great if there are also others like, WDR, BR, SWR, NDR, Kabel1, RTL 1+2,quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hij kan zo aangeven welke programmas hij wil kijken
Canaal Digitaal! Sateliet heb je echt alles...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
at least ARD, ZDF, VOX, Sat1, Pro7 should be there....and great if there are also others like, WDR, BR, SWR, NDR, Kabel1, RTL 1+2,
nu naar school![]()
Genoeg Duitsers denk ik zo...quote:Standaard aanbod + Vrij te ontvangen
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Limburg TV
Omroep Brabant
Omroep Zeeland
Omrop Fryslân
RTV Drenthe
RTV Gelderland
RTV Noord
RTV Noord-Holland
RTV Oost
RTV Rijnmond
TMF
BVN
BBC World
Euronews
CNBC
CNN International
France 24 English
TV5 + Monde Europe
ARD Das Erste
ZDF
RAI 1
2M Maroc
3 Sat
Al Jazeera + International
Andalucia TV
Arirang TV
ARTE
Astro TV
Bayerisches Fernsehen
Bahn TV
BFM TV
Bibel TV
Bloomberg
BR Alpha
Budapest TV
Canal Algerie
Comedy Central
CT 24
Cubavision
Das Vierte
Deluxe Music
Direct 8
DMAX
DSF
Duna TV
DW TV
Ecs1 Egypte
Eins Extra
Eins Plus
Euskadi TV
Giga TV
Go TV
hr fernsehen
Kabel 1
KIKA
KTO
La Latina
LCP
Liberty TV
MDR
MTV Central
N24
NDR Fernsehen
NICK
N-TV
Phoenix
Pro 7
Real Madrid TV
Record Int
RTL Television / RTL2
RTM 1 Maroc
RTP Int
Sat 1
Sky News
Sonnenklar TV
Sudwest BW
Super RTL
Terra Nova
TM SAT / LAOTRA
Travel Channel
TRT International
Tunis 7
TV Canaria
TV Galicia
TVC Int
TVE Int
TV Gusto
TV Polonia
TVP Kultura
TW1
VIVA
VIVA Plus
VOX
WDR Fernsehen
XXP
ZDF Dokukanal
ZDF Infokanal
ZDF Theaterkanal
ZIK
XXL
Heeft ie nog meer wensenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
at least ARD, ZDF, VOX, Sat1, Pro7 should be there....and great if there are also others like, WDR, BR, SWR, NDR, Kabel1, RTL 1+2,
Hebben wij thuis!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Canaal Digitaal! Sateliet heb je echt alles...
[..]
Genoeg Duitsers denk ik zo...
Met goldcard, of een magicquote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hebben wij thuis!Perfecte kwaliteit en heeeeeeeel veel zenders. Vooral VH1 is een geweldige muziekzender
Verder hebben we ook nog Sport 1, Film 1.1 & Film 1.2
Werkt dat nog dan? Was in de veronderstelling dat die krengen uitgeschakeld waren en dat degene die wel werkte maar een paar maanden werkten en dat er dan weer een nieuwe code was en je weer terug kon naar je mannetjequote:
Ik weet het ook niet, maar vroegah progde ik die dingen altijd... Freeseeka!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Werkt dat nog dan? Was in de veronderstelling dat die krengen uitgeschakeld waren en dat degene die wel werkte maar een paar maanden werkten en dat er dan weer een nieuwe code was en je weer terug kon naar je mannetje
Toen wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
Ik weet het ook niet, maar vroegah progde ik die dingen altijd... Freeseeka!
whehe goed hequote:
boefje!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef staticdata het volgende:
heb net op eigen initiatief Viro admin rechten gegeven op de server is wel zo makkelijk.
Schavuit!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef staticdata het volgende:
heb net op eigen initiatief Viro admin rechten gegeven op de server is wel zo makkelijk.
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Stefan740 het volgende:
Ja hij is aangenomen na zijn proeftijd![]()
O jippiequote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Stefan740 het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Stefan740 het volgende:
inderdaad..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:40 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
ik heb ook een proeftijd maar dan een voorwaardelijke
kleuterclans met hun proeftijd
ja en sommige sites zijn niet bereikbaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O jippie![]()
Wat is er mis met ons... Gaat het eindelijk beter...
PS: GVD Casema zit te fokken met digitv... Al me favos veranderd en ik mis netten!
en constant kankerdit en kanker zo op TSquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
inderdaad..gemiddelde leeftijd van 15 jaar, 33 pagina`s aan server regels. Plus van die regels die ze gehoord hebben van de voetbal club waar ze weg gepest zijn: ' niet trainen is niet opgesteld worden voor de wedstrijd'
![]()
Moet je nu ook verplicht aanmelden bij de Gamert speeltuin?![]()
jp
niet zijken over de leefdtijd he want dan kunnen we bof net zo goed een bejaarde clan noemenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
inderdaad..gemiddelde leeftijd van 15 jaar, 33 pagina`s aan server regels. Plus van die regels die ze gehoord hebben van de voetbal club waar ze weg gepest zijn: ' niet trainen is niet opgesteld worden voor de wedstrijd'
![]()
Moet je nu ook verplicht aanmelden bij de Gamert speeltuin?![]()
jp
ik zou willen dat de clan bejaard was! en voor bejaarden only!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet zijken over de leefdtijd he want dan kunnen we bof net zo goed een bejaarde clan noemen
omg..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
niet zijken over de leefdtijd he want dan kunnen we bof net zo goed een bejaarde clan noemen
Nee eiquote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef jpjedi het volgende:
omg..![]()
Bof bestaat pas een jaar en een half. Bejaarde clan..![]()
joh lampje...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ei![]()
Hij bedoeld dat wij al zo oud zijnProud of it trouwens en dan ben ik pas 23
altijd dat gezijk van spelvouden dit spelvouden datquote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zou willen dat de clan bejaard was! en voor bejaarden only!
die maken iig niet van die grote spelfouten
rot aub zelf opquote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
altijd dat gezijk van spelvouden dit spelvouden datrot op !
![]()
Hoe moet jij ooit functioneren op je werk later als je "gezijk" e.d. typt?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
altijd dat gezijk van spelvouden dit spelvouden datrot op !
![]()
Had het op nieuws gezien... Ja als je wat wilt horen lukt dat altijd wel... Je hebt het ook in een nummer van Darkraver, maar daar was het de bedoeling....quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef escape_nl het volgende:
http://jeffmilner.com/backmasking.htm
Lachen, zelfs k3 doet hier aan mee
"Oma's aan de top".
Dit is het nr van K3 achterstevoren: k3
En hier de tekst:
Grote massamoord.
Grote massamoord.
We just against a life
Godverdomme leuk.
Grote massamoord.
God die laat je zitten.
Grote massamoord.
Grote massamoord.
We just against a life
Godverdomme leuk.
Grote massamoord.
God die laat je zitten.
Grote massamoord.
ik heb ook een normaal leven hor dan ga ik niet steeds dit topic lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
rot aub zelf op(en ja dat meen ik serieus)
goddamn constant vragen naar dingen die gewoon terug te lezen zijn of je weet het niet omdat je niet hebt opgeletetc etc
en ook nog eens reageren op dingen die je niet begrijpt/begrepen hebt![]()
maargoed mischien erger ik mezelf snel aan dingen (JA dat is zo!! kun je nagaan hoelang ik me al erger aan jou)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |