quote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
en als iedereen dezelfde hobby heeft is er natuurlijk ook geen reet aan. en ja, naar kevers kan je idd alleen maar kijken (tenzij ze levend zijn, dan kan je ze over je snikkel laten lopen, dat kriebelt zo lekker!)
maar naar de nachtwacht kan je ook alleen maar kijken......
Owww ik vroeg me al afquote:@suikermais, uiteraard gaan al die spelden weg als ze in de juiste positie gedroogd zijn. dan blijft er een speld over die er dwars doorheen gestoken is![]()
Kijk ik weet ook niet wat IJs aan z'n kevers vind. Of het nou een Sumatraanse boomspelonk-kever of een West-Javaanse reetkever is, ik word er niet bepaald nat van. Ik zie 1 zo'n beest en dat is wel cool maar na twee van die dingen heb ik het wel weer gezien. Punt is dat dat altijd zo met hobbys is. Ik heb met oud&nieuw geregeld even m'n hoofd naar buiten gehangen, waarom? Omdat het hard waaide en er is niets lekkerder dan met je ogen dicht je hoofd in de wind te stekenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef dekkered het volgende:
ja maar dat van jp en die van fjd die hobby's daar kan je nog wat mee maar met van die kevers daar kijk je een keer naar en dan is he tgedaan
Cheaterquote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef -Raffie- het volgende:
Tweede helft gaat stuk beteral 2 weken achter elkaar meeste punten
quote:De crash van Hammond
Engeland verkeerde vorig jaar in rep en roer toen Top Gear-presentator Richard Hammond (foto) in een enorme crash bijna het leven liet. Maar hij herstelde razendsnel en is nu alweer van de partij in een nieuwe Top Gear. Met beelden van de crash. Lees verder...
Top gear, BBC 2, 21:00 uur
Ik kijk al "Je Leven In De Steigers"quote:
Laten we dat even visualiseren voor alle mannen hier:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kijk al "Je Leven In De Steigers"
Dit programa wordt dus verkozen boven een programma wat met de volgende onderwerpen kwam:quote:Voor het programma Je Leven in De Steigers zoeken wij gezinnen die dringend hulp nodig hebben bij een verbouwing. Het moet gaan om gezinnen:
-in nood
-in een schrijnende woonsituatie
-die door pech, tegenslagen of ziekte met de rug tegen de muur staan
-die zonder onze hulp niet verder komen met een dringende verbouwing.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Laten we dat even visualiseren voor alle mannen hier:
[..]
Dit programa wordt dus verkozen boven een programma wat met de volgende onderwerpen kwam:
[afbeelding]
de Winter Olympics
[afbeelding]
de Bugatti Veyron
[afbeelding]
het Wereldkampioenschap Auto-voetbal
[afbeelding]
en als laatste niet te vergeten de Ariel Atom.
Zeg Frank, zullen we een vriendje voor je gaan zoeken
Hap Hapquote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Laten we dat even visualiseren voor alle mannen hier:
[..]
Dit programa wordt dus verkozen boven een programma wat met de volgende onderwerpen kwam:
[afbeelding]
de Winter Olympics
[afbeelding]
de Bugatti Veyron
[afbeelding]
het Wereldkampioenschap Auto-voetbal
[afbeelding]
en als laatste niet te vergeten de Ariel Atom.
Zeg Frank, zullen we een vriendje voor je gaan zoeken
frogster heb ik uitgespeeld!!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef RudyCarell het volgende:
Hij ging hard ja...
PSAmiga, the sweet memories
![]()
[..]
He wattequote:Op maandag 29 januari 2007 08:57 schreef jpjedi het volgende:
verder in mijn geheugen:
-full-contact
-lotus turbo challenge
-sensible soccer
man man man tranen schieten in mijn ogen.![]()
je heb gelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
whehe een spelletje met ron jeremy die zn pijp door spuit, das idd geweldig![]()
WAT!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:24 schreef ursel het volgende:. Goedemorgen allen.
* Meld zich ook even jortzichtig in dit foute topic..
IJs, gisteren ff in het Nationaal historisch museam van Parijs geweest, maar geen kever gezien daaro..
Super Mario IJsmuts stylequote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef staticdata het volgende:
je heb gelijk
zo heb ik het nog nooit bekeken![]()
ja, binnen bof wordt je wereldbeeld nog eens vergroot!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
je heb gelijk
zo heb ik het nog nooit bekeken![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
WAT!!!!Ben je lekker een weekendje in Parijs geweest! Leuk hoor! Maaruh, ze hebben daar de grootste collectie insecten ter wereld, had je je ogen dicht toen je binnen was
![]()
ik zal ff googleen
leuke verassing van de vrouw! parijs is echt een leuke stad om rond te lopenquote:
vergeten te qouten, maar das het zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 10:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar heb volgens mij alleen botten gezien..en dan bedoel ik ook HEEEELL erg veel botten..
-----, daarna door naar het historisch museum, waar ze kweet niet hoeveel beesten hadden opgezet. Ook veel op sterk water, waar ze hele zenuw-stelsels en bloedstelsels toonden. Behorlijk interesant.
Allemaal verschillendequote:Op maandag 29 januari 2007 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
maar ik zal eens even gaan zoeken. een grote collectie is ong. 10 miljoen opgezette insecten. zag net wel op de site van de parijse naturalis dat ze maar 1500 insecten tentoonstellen
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag deden net als vrijdag de systemen het weer niet op me werkPaar daagjes vrij en gewoon uitbetaald krijgen
Wie komt er knallen
![]()
Ben er over een ander halve uurquote:Op maandag 29 januari 2007 11:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag deden net als vrijdag de systemen het weer niet op me werkPaar daagjes vrij en gewoon uitbetaald krijgen
Wie komt er knallen
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:41 schreef IJsmuts het volgende:
zometeen weer naar school sinds een half jaar
![]()
Was t maar zo'n feestquote:
quote:Hallo Pascal...
Ha ha wat veel meiden heb jij op je site staan!!!! Ik ben ook weer zo'n meisje die benieuwd is hoe t met je gaat!!
Een meisje ofwel vrouw van heel lang
geleden... Uit zwolle!!!
Ik zit helaas heel weinig op hyfes,
maar misschien heb je een mail adres die check ik tig keer op een dag...
Kunnen we ff lekker mailen....
Mijn e-mail .......@hotmail.com
Hoop van je te horen. liefs
Marjolein 2 Ik zag namelijk al een marjolein staan.
Jaja ik doe m'n best. Kut scriptiequote:Op maandag 29 januari 2007 11:45 schreef IJsmuts het volgende:
leren/typen dan met je luie donderanders zul je nooit 3x X5 rijden
![]()
Jammer dat je nu een gaymer ben...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef IJsmuts het volgende:
whehe kreeg een berichtje op mn hyves![]()
super lekkere chick waar ik jaren geleden mee heb aan zit kloten![]()
inet is echt erg![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |