Waarover, welk adres, hoe laat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:39 schreef escape_nl het volgende:
Ik ben bezig om een website te bouwen, ben bijna klaar en hoop hem vanavond online te gooien
Thanxquote:
Waar blijven de foto's van de kevers???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
Stefan, regel 1 = een nieuw topique aanmaken als je de laatste post hebt en een linkje naar het nieuwe topique in je laatste post monteren![]()
whehe ik ben nu aant opzetten, oftewel aant voorbroeien om ze op te kunnen zetten, doe er nu 4. zal morgen wel eens wat pics makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:40 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's van de kevers???
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stop met het spelen op de bof server![]()
die admins kloppen helemaal niet
ze zitten bij mec en mec zit amerika te spawnkillen.
als hun bij amerika zatten dreigde ze gelijk met kicken
zo hoef het dan niet meer voor mij
En wie waren die admins dan??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Neem een biertjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Euh dudequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
welke admins... als je probs hebt en er zijn geen [of partijdige] admins pm mij dan ff... moet natuurlijk niet zo zijn dat we spelers gaan verliezen net nu het weer beter gaat...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:29 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef FJD het volgende:
Komen we daar hebben ze er een of andere tentoonstelling met allemaal grote pilaren uit de Romeinse tijd. Nou ja goed, allemaal leuk en aardig maar dan zullen die kevers er wel onder liggen ofzo. Je weet hoe dat gaat als je aan het verhuizen bent, dat gaat niet altijd even makkelijk. Dus ik een paar van die pilaren aan de kant gerold maar nee hoor helemaal niets.
whehe maakt niet uit kerel. volgende keer zal ik al die 1x2 sterren incl jou eens even flink ownenquote:Op zondag 28 januari 2007 04:34 schreef -chiel- het volgende:
@ IJsmuts,
Sorry dat het een ongelijk spelletje was maar er was net een hele clan van jou kant vertrokken van de server , de [NLF] clan [een stuk of 8]
Toen die wegvielen was de strijd erg ongelijk idd.
Evengoed leuk je zo af en toe af te knallen![]()
Noemen ze ook wel hobby..ieder zijn ding..quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef dekkered het volgende:
en dan is dit leuk? lijkt mij alleen maar geld verspilling
keilbout ja!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef Suikermais het volgende:
Alleen al die spelden erom heen is maar niks...
Gewoon een dikke schroef er doorheen jagen...
Zoals JP zegt, ieder z'n hobby. Als je geld gaat verdienen dan gaat er ook meer geld in je hobby zitten en dan ga je ook hobbys uitkiezen die meer geld kosten.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef dekkered het volgende:
en dan is dit leuk? lijkt mij alleen maar geld verspilling
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2007 12:59 schreef staticdata het volgende:
als je geld heb moet je het laten rollen
je kan het toch neit je graf mee innemen
hehe das foxie joh, die loopt altijd te zeuren met zn stemmetje. daarom is het ook lachuh om hem in je squad te hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:56 schreef staticdata het volgende:
wordt zo lekker moe van foxie. als iemand hem twee keer neerknald is het een cheater. loopt lekker te bashen over admins die hun werk niet doen. als je zegt wie er loopt te rapen worden ze er zo af geschopt als er een admin aanwezig is.
ik ben zelfs geneigd om mensen die constant op de server cheater roepen te gaan kicken. speel volwassen of de server of ga single playeren
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Hobby's kosten geld maar daar wil je niet over nadenken meer dan 100,- per vierkante meter.
ik geef ook gewoon men geld uit hor maar naar de nachtwacht zou ik ook nooit gaan kijken (dat noem ik ook geen hobby)quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
en zoals puni ook al zei, misschien ben je morgen dood en dan staat je bankboekje vol met knaken omdat je nooits iets leuks hebt gedaan![]()
Daar kom jij dan weer meequote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
(tenzij ze levend zijn, dan kan je ze over je snikkel laten lopen, dat kriebelt zo lekker!)
Ik dacht even dat je een kever-acupuncturist wasquote:@suikermais, uiteraard gaan al die spelden weg als ze in de juiste positie gedroogd zijn. dan blijft er een speld over die er dwars doorheen gestoken is![]()
Wat voor hobbies heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geef ook gewoon men geld uit hor maar naar de nachtwacht zou ik ook nooit gaan kijken (dat noem ik ook geen hobby)
ieder mens verschild van mening en wat ie leuk vindt
em ff denkenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wat voor hobbies heb jij eigenlijk?
naar schilderijen kijken is niks voor mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Dekkered: Ga eens naar een museum het zal je verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |