rx400h?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist. Krijg volgende week m'n Lexus
En wat is de nieuwste uber 2007 hype dan? Poker?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
jullie hoeven je niet meer druk te maken over nieuwe computers en vista. hoorde net dat deze dingen uit zijn in 2007
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
jullie hoeven je niet meer druk te maken over nieuwe computers en vista. hoorde net dat deze dingen uit zijn in 2007
Echtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij zijn ouderwetse tennissokken helemaal hot in 2007quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
En wat is de nieuwste uber 2007 hype dan? Poker?![]()
PS3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef FJD het volgende:
[..]
EchtKut zeg.
Wat wordt dan de nieuwe hype? Punniken? Haken? Boom knuffelen? Toch geen PS3 he? Dan moet ik die weer gaan kopen.
en zweetbandjesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
volgens mij zijn ouderwetse tennissokken helemaal hot in 2007
WOOHOO!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
volgens mij zijn ouderwetse tennissokken helemaal hot in 2007
Ik heb al wel geïntegreerde zwembandjes. Tellen die ook?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef RudyCarell het volgende:
en zweetbandjes
Enkel in oranje.. doet het goed op koningendag!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al wel geïntegreerde zwembandjes. Tellen die ook?
Weet je hoe koud het is danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Enkel in oranje.. doet het goed op koningendag!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
M'n nieuwe auto is zeker ook niet hip dit jaar?
Firefox zegt:quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Firefox zegt:
necessaires
questionaires
accessoires
questionnaires
incassobureau
![]()
Firefox is duidelijk hipOf juist niet, de jeugd lijkt het niet echt te gebruiken
Niet zo miepen. We hebben Frank vandaag alweer gepakt, nu ben jij weer aan de beurtquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus, ga je vanaond nog ff knallen, ik ben er iig
Gefeliciteerd heh! En sterkte!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef BattleLies het volgende:
Ja bedankt jongens! Leuk dat jullie eraan denken!!!![]()
Vanmorgen trouwens bij de huisarts en fysio geweest. Beide zeiden dat het flink beschadigd is. Vooral de buitenste enkelbanden zijn er erg aan toe. En er zit zelfs een scheur in de pees/spier die van mijn enkel naar mijn knie loopt. Zoveel kracht is er dus komen te staan op mijn enkel toen hij dubbelklapte.
Aangezien we zondag vertrekken en mijn voet nog steeds dikker wordt en niet minder pijn gaat doen heb ik nu een brace gekregen. En dat scheelt een hoop als je die aan hebt! Helaas mag je die alleen aan als je naar buiten gaat enz. Verder dus lopen met krukken enz. En ook de krukken mee naar India ... wat een gedoe ..
Maar vandaag ben ik jarig!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik laat me heerlijk verwennen door mijn manneke!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehe , je weet dat RDVOLX oid de no.1 is he? met een SPM van dik 5.0 en GP van >500k, wens ik je veel succesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zit er al klaar voor.. ga alleen nog ff heel verkeerd "koken" tussen 5 en 6 ofzo, maar ik ben er vanavond! Zit al dik in de top 1000 support + light machine gun en heb er volle vertrouwen in dat ik op nummer 1 kom. Kwestie van blijven spelen
(stijg als een malle)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja, ga vanaond ook weer met de [BoF] tag lopen, sloot zich laatst iemand bij mn squadje aan met een [GAY] tag![]()
Waarom geen rolstoel? Heeft JP nog wat te doen... Me ma neemt zelfs altijd haar elektrische mee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef BattleLies het volgende:
Ja bedankt jongens! Leuk dat jullie eraan denken!!!![]()
Vanmorgen trouwens bij de huisarts en fysio geweest. Beide zeiden dat het flink beschadigd is. Vooral de buitenste enkelbanden zijn er erg aan toe. En er zit zelfs een scheur in de pees/spier die van mijn enkel naar mijn knie loopt. Zoveel kracht is er dus komen te staan op mijn enkel toen hij dubbelklapte.
Aangezien we zondag vertrekken en mijn voet nog steeds dikker wordt en niet minder pijn gaat doen heb ik nu een brace gekregen. En dat scheelt een hoop als je die aan hebt! Helaas mag je die alleen aan als je naar buiten gaat enz. Verder dus lopen met krukken enz. En ook de krukken mee naar India ... wat een gedoe ..
Maar vandaag ben ik jarig!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik laat me heerlijk verwennen door mijn manneke!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
owja, ga vanaond ook weer met de [BoF] tag lopen, sloot zich laatst iemand bij mn squadje aan met een [GAY] tag![]()
Ooit wordt ik nummer 1!!! OK?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe , je weet dat RDVOLX oid de no.1 is he? met een SPM van dik 5.0 en GP van >500k, wens ik je veel succes![]()
aan de andere kant, nummer 2 moet lukken![]()
ik ga rond een uur of 21.00 online, ga eerst nog ff mn kop kaal scheren![]()
eet ze bij de mac![]()
-edit-
ik ga wel achter je aan lopen met mn shock paddles, wordt ik no.1 medichoer![]()
gelukkig heb ik wallglitch, hebben we ff een vluggertje gedaan in hotel. alleen nu denktie dat we "iets" hebbenquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ooit wordt ik nummer 1!!! OK?Dan zit ik in mijn schommelstoel en komen de kleinkinderen op bezoek met hun VR-helmen/brillen en dan kan ik trots zeggen dat Opa nummer 1 van de wereld is in het ouderwets PKM poppetjes schieten op een CRT/TFT scherm
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wallglitch, hebben we ff een vluggertje gedaan in hotel. alleen nu denktie dat we "iets" hebben![]()
Daarom moest ie op Karkand hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
gelukkig heb ik wallglitch, hebben we ff een vluggertje gedaan in hotel. alleen nu denktie dat we "iets" hebben![]()
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom geen rolstoel? Heeft JP nog wat te doen... Me ma neemt zelfs altijd haar elektrische mee!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarom moest ie op Karkand heOnze server is verworden tot een homo-ontmoetingsplaats
Ik heb een rollator te leen!quote:
http://youtube.com/watch?v=r6ujDRCi3Igquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
i wanna start a nuclear war, at the gaybar, gaybar, gaybar, WOOOO!!!
Is die BF2 shit niet te hacken zodat je deze song hoort bij het laden van de BoF server?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=r6ujDRCi3Ig
![]()
Hier wordt ik zo vrolijk van heh
![]()
![]()
Mag je hopen dat ik je dan niet betrap, dan krijg je een speciale gaykick op de serverquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen lullen kunnen servers vullenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef BugWorks het volgende:
Komt er nog iemand anders de server vullen behalve Baus?
Overigens, nog gefeliciteerd Lies![]()
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account afquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag je hopen dat ik je dan niet betrap, dan krijg je een speciale gaykick op de server
of een BF2 stat-resetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account af![]()
+ een IP spoof en een Al Quida spamgolf op een willekeurig amerikaans .gov websitequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
echt gast als jij mij ooit kicked pak ik je fok account af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |