Binnenkort pasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
ach joh, bij shell hebben we een 100mbit lijn![]()
en ik krijg binnenkort een 2TB lijn![]()
paupers![]()
oh ja..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
moet je wel lid zijn van FTD... anders kan je het niet lezen
En wij maar weer meer voor de benzine betalenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ach joh, bij shell hebben we een 100mbit lijn![]()
en ik krijg binnenkort een 2TB lijn![]()
paupers![]()
Eigenlijk betalen wij dus IJs z'n internetverbindingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wij maar weer meer voor de benzine betalen
whehehe, zie ik nou dat bijna de helft van de prijs door de ambtenaren wordt binnengehengeldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ik ga niet nog meer spammen als jullie dat nu gaan eisenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk betalen wij dus IJs z'n internetverbinding
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe, zie ik nou dat bijna de helft van de prijs door de ambtenaren wordt binnengehengeld![]()
[afbeelding]
Ach chiel ze zijn gewoon jaloers. En nog gefeli met je toelatingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
6 UUR!!! en dat noem jij weinig(eigenlijk ben ik nu jaloers)
Je kan ook in zo'n hybride auto gaan rijdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je kan ook in zo'n hybride auto gaan rijden![]()
Verder heb je wel gelijkquote:
hopelijk gaat kovolainen zichzelf goed profilerenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
R27
![]()
[afbeelding]
alonso eat your heart out!!![]()
Studenten? Boomknuffelaars? Kevin-quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
volgens mij hebben we de twee frank-grappen gehad, moeten we weer iets anders gaan bedenken om te lachu![]()
ik hoop dat fiscichella ( kutnaamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hopelijk gaat kovolainen zichzelf goed profileren
Is goed hoorquote:
ligt het aan mij of doet fok raarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Is goed hoorZoek even een goede op waarmee we met groepen kunnen spelen
quote:
ik vind van wel... iemad nog interesse in een X1900XTX? moet strak toch aande DX10 kaartquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja ik weet het niet....... voor de home-user, is vista een aanwinst![]()
kan ik die in SLI zetten met mn 7800 GTXquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind van wel... iemad nog interesse in een X1900XTX? moet strak toch aande DX10 kaart
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kan ik die in SLI zetten met mn 7800 GTX![]()
Of een andere crossfirequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee noob!
![]()
Wel in crossfire met een 2e 1900xtx
Ultimate OEM? Waar...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:24 schreef FJD het volgende:
Omdat je de nieuwe grafische dingen zo'n cool vindt? Ik zie er zelf ook het grote nut nog niet van in en wacht lekker tot ik een nieuwe mobo aan ga schaffen en dan koop ik er een OEM versie bij denk ik. Gewoon een keertje een legale versieAl dat gezeik met genuine advantage en het gezeik met updates
Voor 160 heb je een Ultimate OEM. Nu alleen nog even zien of ik niet met Home of Business af kan
ow weirdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee noob!
![]()
Wel in crossfire met een 2e 1900xtx
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=vista&catID=&scoreMin=&priceMin=0&priceMax=&land=quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
Ultimate OEM? Waar...
Netwerk opties e.d. plus een paar kleine extraatjes als systeembeheerder oid? Ik denk idem aan het verschil tussen XP Home en Pro. Weet er het fijne niet van hoor, met computers ben ik goed in poppetjes schieten, downloaden en een klein stukje video en audio editten.. de rest gaat wel mijn petje te boven. Draai wel XP Pro, was gratiesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken?keyword=vista&catID=&scoreMin=&priceMin=0&priceMax=&land=
Maar wat is nu eigenlijk hetgene waarvoor je Ultimate wil kopen in plaats van Home Premium? Ultimate is twee keer zo duur
kunnen we wel doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik hoop dat fiscichella ( kutnaam) eindelijk gaat knallen
vorig jaar was schumacher echt
maar kimmi vind ik niks en alonzo gun ik het helemaal niet
![]()
gaan we BoF F1 Manager doen??![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
OEM, dan moet je van MS nu een volledige PC kopen... Heb Computerland gebeld... Dammit...
"Een losse OEM licentie mag bij een moederbord verkocht worden, niet bij een kabel, harddisk, processor etc. Een moederbord wél.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1183016/1
Je moet even verder doorbellen denk ik.
Goede daadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Mr_Baus het volgende:
En ook ik ga deze keer voor de legit OEM versie.. lekker makkelijk en doe ik ook eens een keer een goede daad![]()
je heb ook een klein filetje waardoor die genuie32 weer wordt afgevangen en de updates gewoon binnenkomen hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede daad
MS maakt een partij winst waar je eng van wordt, nee een goede daad wil ik het noemen. Tis eigenlijk meer dat ik het gezeik van updates e.d. zat benAan de andere kant gaat het met XP Pro ook best makkelijk zolang je de updates maar uitzet en redistributables download maar goed of dat nu zo handig is?
Shitquote:
Eens.. Zou uit principe ook heel graag een ander OS willen draaien, maar dan kan ik geen fuck meerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede daad
MS maakt een partij winst waar je eng van wordt, nee een goede daad wil ik het noemen. Tis eigenlijk meer dat ik het gezeik van updates e.d. zat benAan de andere kant gaat het met XP Pro ook best makkelijk zolang je de updates maar uitzet en redistributables download maar goed of dat nu zo handig is?
Juist. Krijg volgende week m'n Lexusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je kan ook in zo'n hybride auto gaan rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |