TYquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef staticdata het volgende:
heb net op eigen initiatief Viro admin rechten gegeven op de server is wel zo makkelijk.
Ik sprak ferdi zelf op msn aan voor dit, aangezien ik nu bijna iedere dag online ben tot een uurjte of 4/5 nu me stage afgerond is.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Schavuit!
Nee waarschijnlijk is het in overleg gegaan. Viro kwam 20 minuten geleden naar me toe met de vraag en ik heb daarop toestemming gegeven. Normaal gesproken zou je zoiets kunnen overleggen maar iedereen is zo druk en het gaat over zoiets kleins dat overleg niet echt zinvol is.
Aangezien Viro 's nachts veel online is zal hij dus daarom gaan adminen. Sander, als je er toch bent kun je Viro dan terugdraaien naar kick/ban rechten? Dat had ik eigenlijk afgesproken, meer rechten hebben niet echt veel nut. Als het niet eenvoudig gaat dan kun je het laten staan, zo boeiend is t nou ook weer niet
Dus bij deze
Ja ik stond ook even zo te kijken. Maar was het jullie niet opgevallen dat hij al een lange tijdje zonder [BoF] tag speelde. Hij heeft het wel verdiend vind ik. Die [1X2] gasten zijn heel goed qua teamwork en als lonewolf. K heb een paar keer bij hun op de server gespeeld en man o manquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef Viro het volgende:
Ja ik stond ook even zo te kijken. Maar was het jullie niet opgevallen dat hij al een lange tijdje zonder [BoF] tag speelde. Hij heeft het wel verdiend vind ik. Die [1X2] gasten zijn heel goed qua teamwork en als lonewolf. K heb een paar keer bij hun op de server gespeeld en man o manIk werd er met plezier geowned
![]()
2 sterretjesquote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die gasten zijn idd goed en chiel past er goed bij hoor. ik gun het hem iig. en ik ga hem zeker stalken om zn 2 sterretjes af en toe te poetsen
![]()
whehe, ik merk wel dat je nog niet zo bekend bent met de herenliefdequote:Op maandag 29 januari 2007 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
2 sterretjes, k dacht dat mensen maar 1 ster hadden
![]()
Herenliefde wat is dat ?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehe, ik merk wel dat je nog niet zo bekend bent met de herenliefde![]()
ik kan heus wel een normaale brief typen maar op fok lukt het me een soort van niet om zonder spel fouten te typen (en ik doe het echt niet persee hor dat breezah taaltje "KUT MSN!!")quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef staticdata het volgende:
Dekkered even serieus, stop aub met het breezah taaltje te typen. straks kan je geen fatsoenlijke brief meer typen omdat je de fouten die je nu maakt over het hoofd ziet.
het is voor je eigen bestwil
kijk gerust eens even rond:quote:Op maandag 29 januari 2007 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Herenliefde wat is dat ?Mag ik het een keer zien
![]()
link is kapoetquote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kijk gerust eens even rond:
www.knetterhardeensuperranzigepaypr0n.com
zo thee op, nu lekker pitten![]()
Beetje kinderachtige reactie ditquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef BattleLies het volgende:
inderdaad..gemiddelde leeftijd van 15 jaar, 33 pagina`s aan server regels. Plus van die regels die ze gehoord hebben van de voetbal club waar ze weg gepest zijn: ' niet trainen is niet opgesteld worden voor de wedstrijd'
![]()
Moet je nu ook verplicht aanmelden bij de Gamert speeltuin?![]()
jp
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef IJsmuts het volgende:
whehe, ik merk wel dat je nog niet zo bekend bent met de herenliefde![]()
Kom naar de zomer-kampioen-BBQ-meet dan laten we wel wat zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:02 schreef Viro het volgende:
Herenliefde wat is dat ?Mag ik het een keer zien
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef staticdata het volgende:
Dekkered even serieus, stop aub met het breezah taaltje te typen. straks kan je geen fatsoenlijke brief meer typen omdat je de fouten die je nu maakt over het hoofd ziet.
het is voor je eigen bestwil
Firefox 2.0 met Nederlandse spellcheckquote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik kan heus wel een normaale brief typen maar op fok lukt het me een soort van niet om zonder spel fouten te typen (en ik doe het echt niet persee hor dat breezah taaltje "KUT MSN!!")
kut betraptquote:
o is ze jarigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:25 schreef IJsmuts het volgende:
ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA
DAT KUNE JE ZWL ZIEN DAT IS LIES!!!!
GEFELICITEERD![]()
voor de rest morguh flikkers![]()
lolquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Liesje
http://www.catinatree.com/blography/snaps/guys3-waya_798.jpg
Taart op z'n BoFs
-update-
Eerste foto van het feest:
[afbeelding]
Nou zo gaat het dus niet hoor, zeker met betrekking tot taalgebruik zijn ze een stuk strikter dan dat dat bij BoF het geval is!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:00 schreef Sickert het volgende:
en constant kankerdit en kanker zo op TSkom wel eens de TS van saaf zn css clan man wat een kutventjes
en dan zie je ze in t echt en stel je je voor is het van eh.... hoi...
![]()
Hmmm, ik was niet op zoek maar ik ben gevraagd, bovendien ben ik ook elke dag op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:02 schreef FJD het volgende:
Je hebt groot gelijk Chiel. Sowieso wordt er nog maar weinig gespeeld en als er gespeeld wordt dan wordt er eigenlijk alleen maar 's avonds gespeeld omdat de dag erna er weer vroeg gewerkt moet worden. Dan hoor je er vanzelf minder bij dus begrijpelijk dat je dan op zoek gaat naar een andere clan. Veel succes en gefeliciteerd met de toelatingHoop dat je nog wel eens terug komt om ons te laten zien hoe het moet
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
Hmmm, ik was niet op zoek maar ik ben gevraagd, bovendien ben ik ook elke dag op mijn werk hoor![]()
naar je Shell adres?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef IJsmuts het volgende:
kan je die doormailen, PB is best leuk![]()
he chiel, zit het zweedse dames beachvollybal team ook toevallig bij 1X2??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef -chiel- het volgende:
Hmmm, ik was niet op zoek maar ik ben gevraagd
Voor al die vrouwen zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
of naar mn gmail, of hotmail, of dari, of yahoo
ik heb zooo veel emailadressen![]()
ik ben al een jaar gestopt met newsgroups, mag niet van bigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor al die vrouwen zeker
Haal m gewoon van Usenet man
ik moet eerst nog werken, dan usenet en dan msn ik hem wel ffquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al een jaar gestopt met newsgroups, mag niet van big
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:41 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben al een jaar gestopt met newsgroups, mag niet van big
daarbij zit ik bij tiscali, die ondersteunen bijna geen newsgroups. moet ik speciaal bij eweka gaan aanmelden, credits kopen en downloaden, das me te veel moeitequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
BIG kan me wat, er is niets illegaals aan en dus kunnen ze je niets doenFilms en muziek mag je gratis downloaden
Alleen het uploaden is illegaal.
Neem een jaarabo en deel dat met iemandquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:58 schreef IJsmuts het volgende:
daarbij zit ik bij tiscali, die ondersteunen bijna geen newsgroups. moet ik speciaal bij eweka gaan aanmelden, credits kopen en downloaden, das me te veel moeite![]()
laat ik nou net 20 euro's van je krijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem een jaarabo en deel dat met iemandDoe ik met Frank en JP en werkt super. Kost 20,- per jaar
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
laat ik nou net 20 euro's van je krijgen![]()
Let op!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, jaarabbo waarop? eweka? usenet?
in adam heb ik gewoon een 3mbit lijn hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
Wij hebben abo op Tweaknews maar geloof dat Ewaka iets hogere snelheden toelaat maar goed met een 52kb/s verbinding hoef je je daar niet echt zorgen over te maken
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:11 schreef IJsmuts het volgende:
in adam heb ik gewoon een 3mbit lijn hoor![]()
alleen geen pc
6 UUR!!! en dat noem jij weinigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:08 schreef FJD het volgende:hoe weinig slaap je dan wel niet per dag
Ik heb zelf ook weinig slaap nodig normaal gesproken maar een uurtje of 6 heb ik toch wel nodig
![]()
ach joh, bij shell hebben we een 100mbit lijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook daarmee maakt het niet uit. Geloof dat t verschil is tussen 10mbit of 20mbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |