quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:12 schreef _GdR_ het volgende:
heb je ook een homer?!
wat?!... ik wil wel alle drie de homers en grandpa simpson als je die hebt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:13 schreef Patch het volgende:
[..]
diverse...
een normale Homer, een bowling Homer, een kerk Homer
okquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:28 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
wat?!... ik wil wel alle drie de homers en grandpa simpson als je die hebt...
omg...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:31 schreef Patch het volgende:
[..]
ok
7,50 Euro per stuk. ex verzendkosten.
Heb geen idee wat het verzenden ervan kost.
Op te halen in Helmond of Eindhoven, en in mindere mate soms in Venlo
Ik post later vandaag nog de foto's van de gehele collectie
En de figuurtjes praten natuurlijk alleen maar als ze op een playset staan (Kwik-E-Mart, Huiskamer, Moe's Café et cetera)
1. 15 euro & hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:37 schreef Werewolf het volgende:
1. Wat kost zo' n playset en waar haal je die?
2. Heb je Mr. Burns ook?
3. Kan het in een envelop? (dan zijn de verzendkosten denk ik gelijk aan een DVD)
Anders is het 6,20 voor een pakketje.
ikben niet zo op de hoogte van de releases / series, maar er staat op enkele poppetjes "Series 11"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:52 schreef CaptainCab het volgende:
1. Ik bied 12,50 voor Milhouse & Rainier Wolfcastle als Fallout Boy en Radioactive Man
2. Heb je ook figuren van de latere series?
Ik ben ook niet zo op de hoogte van de nieuwe releases.. Ik heb even gekeken en van serie 11 heb ik eventueel interesse in Kirk van Houten, Plow King Barney en Rainier Wolfcastle. Mocht je verder nog playsets hebben, dan heb ik misschien nog interesse in (mits figuur inbegrepen):quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:44 schreef Patch het volgende:
[..]
ikben niet zo op de hoogte van de releases / series, maar er staat op enkele poppetjes "Series 11"
bod staat overigens
Ik zal deze week alles eens uitpluizen en plaatsen, want ik heb nog veel meer...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef rece het volgende:
Wat wil je hebben voor alles?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:02 schreef centenbakkie het volgende:
heb je ook itchy en scratchy ofzo?
Amerika & Comic-shopsquote:
Volgens mij heb ik er geen 1 van bovenstaande....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:31 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van de nieuwe releases.. Ik heb even gekeken en van serie 11 heb ik eventueel interesse in Kirk van Houten, Plow King Barney en Rainier Wolfcastle. Mocht je verder nog playsets hebben, dan heb ik misschien nog interesse in (mits figuur inbegrepen):
Springfield DMV met Selma
School Cafetaria met Doris
Police Station met Eddie
Retirement Castle met Jasper
THOH3 met Donut Homer, Willie Krueger, Witch Marge, Hugo
Courtroom met Judge Snyder
Military Antiques met Herman
Ikwil graag een complete lijst van je.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zal deze week alles eens uitpluizen en plaatsen, want ik heb nog veel meer...
Geen probleem, gun me even de tijd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:23 schreef rece het volgende:
[..]
Ikwil graag een complete lijst van je.
Er is geen haast bij hoor, einde van de maand is goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen probleem, gun me even de tijd...
zal wel eerder worden hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:15 schreef rece het volgende:
[..]
Er is geen haast bij hoor, einde van de maand is goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |