Niet alleen voor mn nieuwe vlamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je wilt er gewoon lekker uitzien voor je nieuwe vlam toch?
ik geef je groot gelijk, het is altijd leuk een nieuwe liefde, maar na een paar jaar vervaagd dat hoor, niet dat ik dat nou heb
maar ja dat zuip je het weekend er weer aan, dus het heft elkaar mooi opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij hebben wij echt voor elk wat wils, of het nu heli/plane/tank/apc-hoeren zijn, we hebben zelfs een Claymore-hoer
@Sickert:
Je moet ook een gezonde combinatie zoeken. Ik fitness elke maandag 2 uurtjes, elke woensdag 1,5 uur volleybaltraining en soms door de weeks nog een keer een wedstrijd.
En in het weekend fiets ik altijd naar de stad
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij hebben wij echt voor elk wat wils, of het nu heli/plane/tank/apc-hoeren zijn, we hebben zelfs een Claymore-hoer
@Sickert:
Je moet ook een gezonde combinatie zoeken. Ik fitness elke maandag 2 uurtjes, elke woensdag 1,5 uur volleybaltraining en soms door de weeks nog een keer een wedstrijd.
En in het weekend fiets ik altijd naar de stad
Klopt dat is ook de reden, dat ik nu weer wat fanatieker ben gaan sporten, maar ja aan de andere kant ik ben ook fanatieker gaan drinken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maar ja dat zuip je het weekend er weer aan, dus het heft elkaar mooi op
BIj mij moet ook nog een vraagtekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:30 schreef jpjedi het volgende:
Dan gooi ik ook maar wat spam erin![]()
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=190
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:50 schreef JumperJack het volgende:
enne iemand anders zei volgens mij dat er vele van ons in dordrecht wonen, maar wie nu eigenlijk allemaal?!?
mensen die in dordrecht wonen:![]()
- JumperJack
- JafarX
- Morpheus
- Sickert
- ViperII
-Nehox
- ...
Is dat de reden dat dit topic de naam "ook met hoeren weten we raad" heet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Is dat de reden dat dit topic de naam "ook met hoeren weten we raad" heet?![]()
STOMME NAAM!
Ik vond het ook zonder mij te bedoelen geen leuke naamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
als ie jou er mee zou bedoelen dan is het altijd nog als grapje hoor lies
en ik vond je claymores wel leuk.. als ik maar bij je in het team zit en je kan resuply'n
Tankhoer!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het hoeren zoals wij hoeren gebruiken heeft niks met prostitues te maken.
Het hoeren houd in dat je constant hetzelfde wapen/voertuig gebruikt.
En ik vind het juist wel een goeie naam.
Thanks dit is dus wat ik zoek... Maar ik zit nog met 1 ding... Ik heb nu een Iiyama Vison Master Pro 19" is die Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) dan een betere optie? qua ruimte zou het mooi uitkomen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Rudy dit is gewoon wat jij zoekt:
http://tweakers.net/reviews/613/4
Vervolgens gooi je eruit wat je niet nodig hebt en vraag je aan Di3ki3 wat het gaat kosten als je het bij hem haalt.
kijk ook eens naar de Acer AL1951 Brightscreenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Thanks dit is dus wat ik zoek... Maar ik zit nog met 1 ding... Ik heb nu een Iiyama Vison Master Pro 19" is die Samsung SyncMaster 930BF (19", 4ms) dan een betere optie? qua ruimte zou het mooi uitkomen...
Smaken verschillen, voor mij was de samsung een duidelijke keus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
kijk ook eens naar de Acer AL1951 Brightscreen
die OWNED vind ik de syncmaster.. en is even duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |