had dan opgeletquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ooooh ik had ook al 1 geopend
Jouw OP is verneukt
betweterquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je TT zuigt
Moet zijn "Het Grote BF2 Topic: Ballen, BBQ en Bier (B3)"
Staat wat netter vind ik.Heb het in FB Topic gevraagd
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:35 schreef RudyCarell het volgende:
Maar minder dan: Das Ist Von Bastisch!
das firmaware arie en unlocken vand e n70 is echt wereldwijd nog niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:34 schreef Timminater het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling hier je illegale activiteiten te promoten he, houd dat maar lekker voor jezelf, daar doen wij hier niet aan![]()
(wijst jp naar http://www.binsearch.info/?server=&b=61631073_RM-84_dp_v6_1_%5B1%5D.0_SW5.0609.2.0.1_EURO&g=alt.binaries.nl&p=D3LTA%40TDSPEEDTEAM.nl+%28D3LTA%29&max=250)
en een poging via http://www.goedkoopunlocken.nl kan natuurlijk ook![]()
misschien help dat je verder??
vandaag weer effe een kort potje BF2, begin het te missen, ben binnenkort ook weer vaker actief op de server.
Daar weet ik al iets van dankzij Jp die in de File stondquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:21 schreef BattleLies het volgende:
TVP!
By the way; neem morgen jullie sportschoenen ook mee want we hebben hier een grasveldje aangelegd met twee doeltjes! Dus we gaan zelf ook voetballen!!!!!!!![]()
Wij hebben ook zin in morgen! We hebben vandaag inkopen gedaan en de laatste dingetjes geregeld. Morgen wat voorbereidend werk en nog wat dingen ophalen en dan zijn wij er klaar voor! Hopelijk wordt het warmer dan de verwachtte 16 graden en dan wordt het weer super gezellig!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Sickert het volgende:
dooie mensjes
heb zin in morgen mensen! word gezellig! we pwnen die nep Oranje negers
sommige spelen nog wel eens op de bof serverquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Sickert het volgende:
dooie mensjes
heb zin in morgen mensen! word gezellig! we pwnen die nep Oranje negers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |