Kan niet te druk, pas om 18:00 mag/kan ik de deur uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Jorrit ga eens weg man ! Tis al bijna 4 uur !
Excactly the same over here...quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kan niet te druk, pas om 18:00 mag/kan ik de deur uit.
Het is een beetje druk door allerlei productiestoringen en wie moet die weer oplossen, precies ik.
Waar het maandag nog lekker was op het werk is het nu gewoon bloedheet, maar ja vanavond hopelijk wat verkoeling![]()
ik ben al thuisquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kan niet te druk, pas om 18:00 mag/kan ik de deur uit.
Het is een beetje druk door allerlei productiestoringen en wie moet die weer oplossen, precies ik.
Waar het maandag nog lekker was op het werk is het nu gewoon bloedheet, maar ja vanavond hopelijk wat verkoeling![]()
quote:
ziet er strak uit, zal zeker goed klinkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef escape_nl het volgende:
Vanmiddag onze nieuwe speakers opgehaald, de Infinity Primus serie
Toen heb ik de andere speakers van beneden naar mijn studio verplaatst en het ziet er zo uit.
Het geluid is echt werelds, kan niet beter voor 4 speakers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De pc is aangesloten op een Sony versterker, de STR-DE597 via een X-Fi kaartje
[afbeelding]
zo te zien wel, of leg jij soms je pikante tijdschriften tussen het bureau in je kamer ??quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hehe die foto's doen me denken aan: "Post hier foto's van je kamer"![]()
Is het trouwens je slaapkamer?
Ja de Libelle en de Privequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef Timminater het volgende:
[..]
zo te zien wel, of leg jij soms je pikante tijdschriften tussen het bureau in je kamer ??
uitvergroten![]()
en dat noem jij pikante tijdschriften ??quote:
Me moeder kreeg haast al een hartverlaming toen ik de speakers die ik nu heb kreeg (zelfde als diamond) wat zou er gebeuren als ik de speakers die jij hebt zou kopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef escape_nl het volgende:
Vanmiddag onze nieuwe speakers opgehaald, de Infinity Primus serie
Toen heb ik de andere speakers van beneden naar mijn studio verplaatst en het ziet er zo uit.
Het geluid is echt werelds, kan niet beter voor 4 speakers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De pc is aangesloten op een Sony versterker, de STR-DE597 via een X-Fi kaartje
[afbeelding]
19 Inch scherm of niet,quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de rest erbij zit..![]()
Hier wat foto's waar ik battlefield en vele posts plaatst op het forum![]()
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Bovenaf
[afbeelding]
Woofer
[afbeelding]
Rear speakers, zit nog te twijfelen met kap eraf (rechts) of erop (links) Wat zouden jullie doen?
let niet op de dames![]()
[afbeelding]
Kast
[afbeelding]
Kast met groen licht (nooit aan)
[afbeelding]
Kast voorkant
Foto's zijn trouwens met me telefoon gemaakt vandaar de mindere kwaliteit
Cool, 365 dagen per jaar kermisquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de rest erbij zit..![]()
Hier wat foto's waar ik battlefield en vele posts plaatst op het forum![]()
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Bovenaf
[afbeelding]
Woofer
[afbeelding]
Rear speakers, zit nog te twijfelen met kap eraf (rechts) of erop (links) Wat zouden jullie doen?
let niet op de dames![]()
[afbeelding]
Kast
[afbeelding]
Kast met groen licht (nooit aan)
[afbeelding]
Kast voorkant
Foto's zijn trouwens met me telefoon gemaakt vandaar de mindere kwaliteit
Nee 17 inch gelukkig anders kijk ik helemaal van links naar rechtsquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:15 schreef Razorback het volgende:
19 Inch scherm of niet,
Zojah dan heb ik alles zo onegveer hetzelfde als jouw (behalve de kast met inhoud)
Die speakers (vooral de subwoofer) zijn![]()
![]()
![]()
Haha valt mee hoor alleen op de foto's lijken de kleuren feller. Het is erger geweest, toen zaten er lichten in die konden knipperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |