Ahumquote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef ursel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maakt die zelf een topic aan en quote die de ander in zijn lapo...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan niet he Straks wordt je nog gebant omdat je N00btubewhoring...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef 3lmo het volgende:
Ik ga weer even n00btuben, auf wiedersehen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De afbeelding komt hier vandaan: http://www.80stees.com/pr(...)Bauer-24-T-shirt.asp . Dus via die webwinkel kan je ze sowieso bestellenquote:
Victory is mine, humble for your new masterquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef BugWorks het volgende:
Naja, hier maar verder dan. Heb al een verzoek ingediend om mijn topic te sluitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
x-fire, kunnen we kicken voor jequote:Op maandag 5 maart 2007 19:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wat een baggerzooi..op game-monitor.com geeft ie aan dat er maar 27 spelers in de server zitten maar in BF2 zelf krijg ik steeds de "vol" meldingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Preciesquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef staticdata het volgende:
niet gelijk zo reageren viro. de situatie is onbekend er wordt alleen maar navraag gedaan. je heb gewoon correct gehandeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.niet gelijk denken dat je het verkeerd doetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja bedankt, maar het is al gelukt na wat proberenquote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
x-fire, kunnen we kicken voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn lapo uit vorige topic :quote:Op maandag 5 maart 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
Even copy uit t vorige topic;
[..]
Preciesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kon gewoon echt geen wijs uit wat hij aan het vertellen was en aangezien ik zag dat jij de ban had uitgedeeld wilde ik gewoon het verhaal in het Nederlands horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als dat het verhaal is dan kan ie wat mij betreft weer de banlist op zodra hij weer de server opduikt. Uit z'n verhaal begreep ikJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hij slachtoffer was geworden maar dat blijkt dus niet kloppen.
quote:Ja ok daar heb je gelijk in. Mijn excuses daarvoor.
Maar gisteravond was het verdomd druk op de server. Ik moest me hele squad via voip onder controle houden. Beginnen ze mij te flamen over voip + hacker noemen. Dan lees ik in een keer berichten over padders in US uncap waar die spaanse gast dus ook is samen met 2 andere spelers, dus k heb ze geprobeerd allemaal bannen, die toen in de US uncap waren om nare situaties te voorkomen.
Had het gelezen ja. Niets aan de hand dusquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Viro het volgende:
Mijn lapo uit vorige topic :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop