Gaan we vanavond eindelijk Karkand verbouwen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.
Beginnen we een beetje vroegquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan we vanavond eindelijk Karkand verbouwen?Ik hoef niet te hardlopen en ik ben de hele avond beschikbaar
-edit-
Ja dus![]()
Nu begrijp ik ook beter dat er feijenoord tv is, als er geen oprechte schriftelijke pers is, dan maar oprecht beeld persquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.
Tijdens het begin van het vorige seizoen was dat ook een enorm succesquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
Sorry heef tie geleerd bij ons, netjes combinatie voetbal spelen en de bal over de lijn er in laten lopen![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijdens het begin van het vorige seizoen was dat ook een enorm succes
quote:
De FeyenoordPravda .. euh.. Feyenoordkrantquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook beter dat er feijenoord tv is, als er geen oprechte schriftelijke pers is, dan maar oprecht beeld pers![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
De FeyenoordPravda .. euh.. Feyenoordkrant
Feijenoord prive, hop alle roddels over straatquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
De FeyenoordPravda .. euh.. Feyenoordkrant
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige kennis die ik heb..
Oohnee, ook nog eentje met chinchilla's..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Feijenoord prive, hop alle roddels over straat![]()
[..]
Als je 11 chinchilla's hebt, heb je ook een basiselftal.
![]()
Voor als er eentje geblesseerd isquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:20 schreef ursel het volgende:Kheb zelfs een gehele selectie voor je desnoods..
Chinchilla's zijn behendige klauteraars. Hierbij kan het wel eens voorkomen dat er botbreuken ontstaan door een val. Simpele botbreuken genezen snel bij deze dierenquote:
Je spreekt uit ervaring neem ik aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Chinchilla's zijn behendige klauteraars. Hierbij kan het wel eens voorkomen dat er botbreuken ontstaan door een val. Simpele botbreuken genezen snel bij deze dieren![]()
Als een chinchilla kwaad is, gaat hij recht op staan, gromt en zal de potentiële belager ondersproeien met zijn urine.Beter dan zin vol lozing van geweld,
alleen niet bij mij thuis
![]()
ff koekeloerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:30 schreef ursel het volgende:
Of er nog Aries hier zijn die pipo zijn quiz willen invullen..
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=365&st=0
Gerard Cox? Jeps.. Denk het wel.. Ben er al een tijdje niet meer lid vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]Die kreeg ik vroeger altijd in mijn kranten wijk van een oud-vrouwtje..
Was ook een feyenoord-fan en had daar abbo op.. Heb ook stapel boeken toendertijd van der gehad, inclusief het jaarboek dat Feyenoord de wereldbeker won..
Was best aardig vrouwtje..![]()
![]()
Schrijft die flip trouwens ook nog steeds columns daarvoor.![]()
Hoe moet je zo'n diertje verzorgen (weet je dat?), vind het wel toffe diertjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Chinchilla's zijn behendige klauteraars. Hierbij kan het wel eens voorkomen dat er botbreuken ontstaan door een val. Simpele botbreuken genezen snel bij deze dieren![]()
Als een chinchilla kwaad is, gaat hij recht op staan, gromt en zal de potentiële belager ondersproeien met zijn urine.Beter dan zin vol lozing van geweld,
alleen niet bij mij thuis
![]()
quote:'Feyenoord heeft ook Obodai op lijstje'
Feyenoord ziet in middenvelder Anthony Obodai een geschikte kandidaat om de selectie te komen versterken. De 24-jarige speler van RKC Waalwijk heeft zelf laten doorschemeren een transfer naar Rotterdam-Zuid in overweging te nemen. De Brabantse eredivisie-degradant zit overigens niet te wachten op zijn vertrek.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft de stadionclub zich nog niet gemeld bij RKC om te onderhandelen over Obodai. De speler staat bij de Waalwijkers nog tot en met juni 2009 onder contract.
“Sommige spelers kunnen niet weg, zoals Tim Bakens, Obodai en Ruud Berger”, vertelt directeur Henry van der Vegt tegenover Voetbal International, die daarmee de intentie van RKC duidelijk laat blijken.
“Iedereen roept namelijk wel dat alle spelers hier vertrekken, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de jongens die te zwaar op de begroting drukken, zijn voor een transfer bespreekbaar”, aldus Van der Vegt.
Scheutje olijfolie, 2 minuten aan beide kanten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Keltie het volgende:
Hoe moet je zo'n diertje verzorgen (weet je dat?), vind het wel toffe diertjes
Verzorgen, ja, denk net als hamsters..quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe moet je zo'n diertje verzorgen (weet je dat?), vind het wel toffe diertjes
(Al schijn je er wel minimaal 2 er moeten nemen ivm eenzaamheid?)
Niet aan JP geven dusquote:
Zou hem toch eerst ff fileren hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Scheutje olijfolie, 2 minuten aan beide kanten.
AMD heeft m'n CPU weer teruggevondenPassed Visual Inspection dus nu maar afwachten tot ik de replacement krijg.
Hoe oud? Kosten? Alleen zo'n beest of zitten er benodigdheden bij? Bekende schade (quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Verzorgen, ja, denk net als hamsters..In ieder geval eten en water geven lijkt me handig.
Je krijgt ze ook per minimaal 2, zijn idd erg sociale dieren.
Tis dat ik al een halve dierentuin thuis heb, anders had ik er ook ala direct een setje genomen..
Zie Tehuis voor Chinchilla'squote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe oud? Kosten? Alleen zo'n beest of zitten er benodigdheden bij? Bekende schade ()? enz enz?
quote:Warning
main({config_root}/www.inc/global/classes/topic.class.php): failed to open stream: No such file or directory in line 183 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
Alles inclusief voor nopquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:07 schreef Keltie het volgende:
Hoe oud? Kosten? Alleen zo'n beest of zitten er benodigdheden bij? Bekende schade ()? enz enz?
Fer wou ze eerst even testen, maar kwam tot de conclusie dat het niet gaat passen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles inclusief voor nop
Zitten wel een paar deukjes in, vandaar de lage prijs![]()
Ik wilde gewoon weten of ze door de brievenbus zouden passen, ontsnappingsgevaar enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef ursel het volgende:
Fer wou ze eerst even testen, maar kwam tot de conclusie dat het niet gaat passen..
Heb stiekem wel interesse in 2, relatief jong, stuksquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Zie Tehuis voor Chinchilla's
Leeftijd onbekend, maar is ook een groep met 4 jonkies..
Alles inclusief behuizing zijn gratis op te halen.
Tss... Ik loop hier een beetje serieus te wezen, gaan jullie klootviolenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer wou ze eerst even testen, maar kwam tot de conclusie dat het niet gaat passen..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tss... Ik loop hier een beetje serieus te wezen, gaan jullie klootviolen
Leeftijd moet ik dus nog ff navragen voor je. Zijn idd actief in de avond/acht uurtjes..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb stiekem wel interesse in 2, relatief jong, stuks
Ritsel eens een foto van zo'n kooi (moet het ook kwijt kunnen ey) .. Vanmiddag/ vanavond eens wat neuzen naar verzorging van die dingen (schijnen avond/nachtdiertjes te zijn, dat is wel gunstig)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
Goeie stofzuiger als ik mij niet vergis.
Verkeerde afkomst, dat is wel jammer
Misschien doet tie het nu welquote:
Meer voer geven, weet je zeker dat ze er niet door heen passenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten of ze door de brievenbus zouden passen, ontsnappingsgevaar enzo.
Naja het goede nieuws is dat ze niet door brievenbus passen, niet op eigen kracht iig.
Ik ook behalve als ik gedronken hebquote:
Daar slaat "verkeerde afkomst" op, knurft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Die jonge kan er toch niets aan doen dat hij een andere huidskleur heeft
![]()
Gelukkig dat tie nog een goede opleiding heeft doorlopen![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:58 schreef Keltie het volgende:
Daar slaat "verkeerde afkomst" op, knurft.
Totdat ze 'per ongeluk' tussen t tosti ijzer komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
Meer voer geven, weet je zeker dat ze er niet door heen passen![]()
Jah, iedereen denkt dat ik racistisch ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je ziet wel weer hoe men je inschat he
Arrogante Amsterdammers ook altijd
Je moet trouwens niet denken dat JP hem dan komt redden ofzo hoor..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]Je ziet wel weer hoe men je inschat he
Arrogante Amsterdammers ook altijd
[..]
Totdat ze 'per ongeluk' tussen t tosti ijzer komen.
Sterker nog, je hebt zelfs een zwarte als avatar..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, iedereen denkt dat ik racistisch ben.
Terwijl ik helemaal geen problemen met negerts en dergelijke heb.... Als ze aan een boom hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |