kan je lekker mocro's pwnen en dan topics op fok openenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, kom je richting de vaillantlaan (dus andere kant van het spoor van de Megastores), dan is het zo'n beetje 100% allochtoon, inclusief hun theehuisjes, allochtonenbank, pizzeria, bakkerij etc..De woningen zijn daar wel redelijk nieuw, maar als je er doorheen rijdt is het net of je in het buitenland zit.. En dat is geen geintje..
quote:
die zijn gevaarlijk joh, gaan stiekum onder je bank liggenquote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die zijn gevaarlijk joh, gaan stiekum onder je bank liggen![]()
Dan plet je ze toch gewoon met je stofzuiger..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die zijn gevaarlijk joh, gaan stiekum onder je bank liggen![]()
Ursel kijkt in de toekomst, hij antwoord op 1355 op een berichtje wat op 1356 wordt geplaatstquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja, kom je richting de vaillantlaan (dus andere kant van het spoor van de Megastores), dan is het zo'n beetje 100% allochtoon, inclusief hun theehuisjes, allochtonenbank, pizzeria, bakkerij etc..De woningen zijn daar wel redelijk nieuw, maar als je er doorheen rijdt is het net of je in het buitenland zit.. En dat is geen geintje..
De andere kant is wat normaler. Kom er niet gek vaak, maar is meer zoals normale stad. De Haagsche hoge school zit ook in die wijk. Durf daar niet echt wat over te zeggen, maar tis meer stads-achtig, dus van alles wat zeg maar..
Dan ook nog heel specifiek uit twee landenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wel opletten he, niet alle allochtonen over een kam scheren. Er werd hier specifiek de groep niet westerse allochtonen benoemd.
![]()
Krijg je dan 10 stukjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan plet je ze toch gewoon met je stofzuiger..
Frank is ook zo voorspelbaar..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ursel kijkt in de toekomst, hij antwoord op 1355 op een berichtje wat op 1356 wordt geplaatst![]()
![]()
Mag ik je dan uitnodigen verder te kijken dan de moerdijk en het westlandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ook nog heel specifiek uit twee landen![]()
Naja ik ben aan t twijfelen. Huis is een 20k duurder, heeft een ligbad en veel meer bergruimte dan waar we nu naar gaan kijken maar inderdaad dat 60% niet Westerse allochtoon staat me wel een beetje tegenIk heb graag nog het idee dat ik in Nederland woon plus dat het de nodige overlast/criminaliteit met zich meebrengt.
Huidige huisje heeft 20%quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
Mag ik je dan uitnodigen verder te kijken dan de moerdijk en het westland![]()
Welke weg dan precies..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ook nog heel specifiek uit twee landen![]()
Naja ik ben aan t twijfelen. Huis is een 20k duurder, heeft een ligbad en veel meer bergruimte dan waar we nu naar gaan kijken maar inderdaad dat 60% niet Westerse allochtoon staat me wel een beetje tegenIk heb graag nog het idee dat ik in Nederland woon plus dat het de nodige overlast/criminaliteit met zich meebrengt.
Neherkade, volgens mij kijk je dan uit op de haagsche hoge school. Kan niet exact voor me halen. Maarja, wat ik zeg. Volgens mij wel specifiek voor een stad wat je moet verwachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
Ow Ursel het gaat dus om het stuk tegenover de Megastores aan de andere kant van het water(tje). De Neherkade is dat. Als je naar het westen gaat vanaf de Megastores dan kom je weer richting de Schilderswijk en dat is niet echt de bedoeling
Thijssestraatquote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
Neherkade, volgens mij kijk je dan uit op de haagsche hoge school. Kan niet exact voor me halen. Maarja, wat ik zeg. Volgens mij wel specifiek voor een stad wat je moet verwachten.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Ow ja plus dat ik bij dat appartement binnen een meter of 600 van een Bekende N/Mede(r)lander kom te wonen: Mohammed B. van de Hofstad Groep![]()
die is overigens onlangs verhuisd
Wat is Den Haag toch gezellig knus he..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
Ow ja plus dat ik bij dat appartement binnen een meter of 600 van een Bekende N/Mede(r)lander kom te wonen: Mohammed B. van de Hofstad Groep![]()
die is overigens onlangs verhuisd
das toch ook een allochtoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat is Den Haag toch gezellig knus he..![]()
Ik woon slecht 802 meter van Virootje..![]()
quote:
Jij toch ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
das toch ook een allochtoon![]()
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar Viro is een cooleMohammed B. heeft een beetje een opvliegend karakter
ik ben een negerquote:
Maar das alleen als je te weinig geslapen hebt omdat je weer zo vroeg in de moskee moest chillenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ooktemperament noemen ze dat, iets waar het de kaaskoppen compleet aan ontbreekt
![]()
Wat je niet ziet bestaat niet..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar das alleen als je te weinig geslapen hebt omdat je weer zo vroeg in de moskee moest chillenWij ongelovigen slapen 's ochtends gewoon uit. Dat we dan over 40 jaar naar de hel gaan zien we dan wel weer.
moet je eens in mn broekje kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Toch vind ik jou geen echte neger hoor. je lijkt meer een beetje op een pinda![]()
Dat zegt C7 altijd tegen mequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
Wat je niet ziet bestaat niet..
Dus wie zegt dat dat gebeurd..
is die gast al oneervol ontslagen trouwens?quote:
En weer scharen we alle allo's weer over een kam, waar is het onderscheid gebleven tussen niet westerse, westerse, niet oosterse, oosters, niet zuidelijke, etc.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat je niet ziet bestaat niet..
Dus wie zegt dat dat gebeurd..
We hebben het hier over de hel, die allo's zien we helaas wel, dus bestaan ook..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:47 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En weer scharen we alle allo's weer over een kam, waar is het onderscheid gebleven tussen niet westerse, westerse, niet oosterse, oosters, niet zuidelijke, etc.....
das de echte admiraal anaal, moet je nog heel wat jaren voor fokken wil je dat stadium bereikenquote:
dat hadden we tijdens de meet toch gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet je eens in mn broekje kijken![]()
owjaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat hadden we tijdens de meet toch gedaan?![]()
Ik vond het toch wat tegenvallen. Misschien had ik me er teveel van voorgesteldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
was wel leuk he?!
Oh kom maar eens kijken wat jijin mijn broekje vindt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat hadden we tijdens de meet toch gedaan?![]()
Je fantasie liep vast overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond het toch wat tegenvallen. Misschien had ik me er teveel van voorgesteld
Nou ja je ziet toch al die reclames, je krijgt weleens een mailtje en dan begin je je toch af te vragen of het misschien toch zou werken. Dus nou ja met hoge verwachtingen ga je dan toch eens een keer kijken maar dan blijkt toch weer dat het resultaat in de reclames beter is dan in het echt.quote:
jawel hij is weer met zijn systematiek bezig. per thema 2 topics verneuken en dan weer naar het volgende toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
En Baus is druk aan het werk...
Sanni helemaal voor niets hier geweest..
dus het lag niet aan onsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja je ziet toch al die reclames, je krijgt weleens een mailtje en dan begin je je toch af te vragen of het misschien toch zou werken. Dus nou ja met hoge verwachtingen ga je dan toch eens een keer kijken maar dan blijkt toch weer dat het resultaat in de reclames beter is dan in het echt.
Oohja.. dus over paar dagen is die hier weer..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
jawel hij is weer met zijn systematiek bezig. per thema 2 topics verneuken en dan weer naar het volgende toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |