Vanavond eerst maar eens voetbal kijken en misschien dat ik daarna even aanschuif.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor het ontopic gedeelte. Wie komt er vanavond meedoen om de BoF server weer een zetje te gevenGewoon weer een rondje knallen met FJD in een squad. Revive punten gegarandeerd
ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef staticdata het volgende:
mensen die vanavond nog battlefield 2 gaan spelen?
toen jij nog in de luiers lag, of iig hier nog niet poste heb ik mezelf uitgeroepen tot king of the worldquote:
ik dus. ik moet nog 320 punten voor me volgende rang, en tevens me laatstequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ik kan veel dingen hebben maar de lamp ben ik echt geen fan van
Voor het ontopic gedeelte. Wie komt er vanavond meedoen om de BoF server weer een zetje te gevenGewoon weer een rondje knallen met FJD in een squad. Revive punten gegarandeerd
Legaal offtopic lullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ all, nu met dat subsubforum clan, zullen we BF2 uit de TT gaan halen?
hoezo laatstequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dus. ik moet nog 320 punten voor me volgende rang, en tevens me laatste. dus met 2 rondjes moet dat wel lukken
![]()
i take that as a yesquote:
Goed idee Penis. We spelen nu soms ook al meedere games met BF2 als frontgame zeg maar...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
@ all, nu met dat subsubforum clan, zullen we BF2 uit de TT gaan halen?
i take that as a yes!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed idee Penis. We spelen nu soms ook al meedere games met BF2 als frontgame zeg maar...
Het Grote BoF! SC Topic:quote:
weinig zin inquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hoezo laatsteja kan die luie reet van je toch gewoon weer in heli/jet en tank gaan heisen
![]()
Hoeren doe je maar hier hoor..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
weinig zin in. ik moet nog echt mega veel badges etc.... en eigenlijk vind ik die adelaar wel best
Heli hoeren doe ik alleen als ik er zin in heb.
Mijn voeding fan draait ook amper nog, maar als ik de warmte voel behoort die wel harder te draaien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
Ik dacht dat m'n voeding kapot was aangeziend fan achterop niet draaide, blijkt dat zo te horen, die gaat alleen meedraaien als het te warm wordt
Waaromquote:
gaan we nu heintje bashenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoeren doe je maar hier hoor..![]()
Het Hoerenteam.
hij is heerlijk he, ik heb hem ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
Ik dacht dat m'n voeding van bovenstaande kast kapot was aangezien de fan achterop niet draaide, blijkt dat zo te horen, die gaat alleen meedraaien als het te warm wordt
Is zij dan echt de enige die begrepen heeft wat sanni aanrichtte???quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
Yvonne is een heldin!![]()
Volgend jaar krijg je een lintje!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Iedereen had het vermoeden. Twee mods hebben dat openlijk verklaard en ik denk dat de rest er net zo over dacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:04 schreef staticdata het volgende:
dus je kan ook zeggen dat ze gewoon al langer wisten dat sanni een kloon was van i-spy etc, en tot de dag van vandaag niet ehct naar hebben gekeken.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
BF2 punten worden al een aantal dagen niet meer bijgeteldquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dus. ik moet nog 320 punten voor me volgende rang, en tevens me laatste. dus met 2 rondjes moet dat wel lukken
![]()
Ik zeg niet meer slaan, maar gewoon drukken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
Roepies zijn omgesmolten meer waard
Vanwege de geldontwaarding in India zien winkeliers zich genoodzaakt wisselgeld in natura terug te geven of de klant te vragen er nog iets bij te kopen om zo het bedrag af te ronden. Muntjes van 1 en 2 roepie zijn momenteel schaars in dit land, mensen smelten de munten liever om vanwege de hogere metaalprijs die ze ontvangen. Zo maakt men van één roepie vier scheermesjes die weer voor twee roepie per stuk worden verkocht. De Centrale Bank heeft alleen vorige maand al vijf miljoen roepie aan muntgeld extra uitgegeven maar nog blijft de vraag groter dan men kan aanmaken
Spelen voor de puntenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef -chiel- het volgende:
BF2 punten worden al een aantal dagen niet meer bijgetelddus je speelt nu alleen voor de leut..
toen was bij jou het zaad nog niet geschotenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
toen jij nog in de luiers lag,
Volgens mij is het toch koninginnesoepquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
of iig hier nog niet poste heb ik mezelf uitgeroepen tot king of the worldbaus heeft daar nog een moie soep van gemaakt
![]()
Zijn ze bij EA soms hun winst aan het tellen, dat ze de punten van spelers niet meer kunnen tellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
BF2 punten worden al een aantal dagen niet meer bijgetelddus je speelt nu alleen voor de leut..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:28 schreef FJD het volgende:
Spelen voor de punten
Maar goed dat komt misschien ook omdat ik weinig punten heb
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef staticdata het volgende:
![]()
ik speel niet voor punten ik speel voor me rangquote:
dan ga ik niet spelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Echt een geweldige kast!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hij is heerlijk he, ik heb hem ook
Ik zit dan naast je hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
Ik ga wel eerst in m'n oranjebroek voor de buis zitten hoor om 18:15
Jij gaat in mijn broek zitten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef staticdata het volgende:
Ik zit dan naast je hoorben je dat nu alweer vergeten
![]()
Super, ik zet alvast een biertje koudquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef staticdata het volgende:
ik heb niet gezegd dat ik in je broekje gaat zitten. alleen dat ik naast je zit om 18:15
Rozenburg. De A15 kan wel druk zijn zo rond een uurtje of 5quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:19 schreef staticdata het volgende:
ik heb totaal geen idee waar je woont
laten we maar op karkand afsprekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Rozenburg. De A15 kan wel druk zijn zo rond een uurtje of 5
quote:
ik wil met mijn grote mond en mijn puntje niet bij jouw paaltje komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Grote mond maar als puntje bij paaltje komt..
Tuurlijk joh, maar geen punten = geen rang!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:48 schreef staticdata het volgende:
ik speel niet voor punten ik speel voor me rang. Ik speel omdat ik het leuk vind en io vind ik leuker dan Helihoeren. maar met een goede gunner is dat ook wel weer leuk.
maar als ik voor punten zou spelen zou ik al aan de 300.000 zitten
das waar, maar na 320 punten is het voor mij dus geen issue meer hoeveel punten ik haalquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:36 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, maar geen punten = geen rang!
Ik vind dat ze een BoF button heeft verdiend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |