quote:
kom ook dan zo op de eigen serverquote:
op watquote:
100euro wil ik ervoorquote:
De 15de is al geweest, duss...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Opje kevertje..,
en ja, ga pas weer gamen na de 15e
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hehe, SEPO!! dat voelt goed!
Yvonne en IJsmeis bedankt voor het heropenen![]()
-edit-
kan ik eindelijk even rustig koffie gaan drinken![]()
jaja, een BoF Crysis clan in de near future wellichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ja, gaan er nou nog meer clans komen?![]()
BF2 heeft ook niet het eeuwige leven![]()
Kheb mijn computer al samengesteld waar Crysis denk ik het wel net aan op moet kunnen draaien..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, een BoF Crysis clan in de near future wellicht![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Las ik nou goed dat ons geliefde Topic bijna vergaan was?
moet je maar niet steeds met je plaksnor in de weer zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Las ik nou goed dat ons geliefde Topic bijna vergaan was?
Dat betekend dat ik in ieder geval bij jou kan gaan patsen met mijn nieuwe bak..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet je maar niet steeds met je plaksnor in de weer zijn![]()
@ ursel, deze zomer? volg het topic niet meer zo aangezien ik het toch niet eerder dan volgend jaar kan spelen![]()
Crysis, CoD4, Quake Wars. Er komt nog genoegquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ja, gaan er nou nog meer clans komen?![]()
BF2 heeft ook niet het eeuwige leven![]()
jah, want met je zkilzzzzzzzzz zal dat waarschijnlik ook met crysis niet gaan lukkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik in ieder geval bij jou kan gaan patsen met mijn nieuwe bak..
Nou CoD4 is lijkt wel heel erg veel op BF2, heb je de trailer gezien van CoD4 ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Crysis, CoD4, Quake Wars. Er komt nog genoeg
Wou je zeggen dat je het van mijn bierzkilzzzzzzzzz gaat winnen??quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah, want met je zkilzzzzzzzzz zal dat waarschijnlik ook met crysis niet gaan lukken![]()
ik ben een neger en wij drinken geen bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je het van mijn bierzkilzzzzzzzzz gaat winnen??
Hear hearquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben een neger en wij drinken geen bier![]()
met cotails pwn ik je zeker![]()
Mja, wat dat betreft ben je idd een echte homo ja..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
met cotails pwn ik je zeker![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, wat dat betreft ben je idd een echte homo ja..
waarom was dit ook al weerquote:Ferdi zegt: Ursel is geen mod maar wel belangrijk voor ons
Gewoon, omdat ik belangrijk ben..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
[..]
waarom was dit ook al weer![]()
Omdat hij komt klussen straksquote:
ik kan goed vloeren leggen en lampen ophangenquote:
en ik stel geen randvoorwaardenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef ursel het volgende:
[..]
We hadden wel rand-voorwaarden afgesproken toch?
Woning is niet begane grond, dus mag hopen dat er al een vloer ligt..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kan goed vloeren leggen en lampen ophangen![]()
Vloer is goed, ligt al mooi laminaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Alleen maar eisen zeker..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en ik stel geen randvoorwaarden![]()
Wat voor nut heeft ze dan om ze op te hangen, als jullie er toch steeds mee vechtenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Vloer is goed, ligt al mooi laminaatLampen zijn nog een groot gevecht tussen mij en Anne
Een cement dekvloertje zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Jij bent een negerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
FJD 0 - 1 anne. let maar opquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Vloer is goed, ligt al mooi laminaatLampen zijn nog een groot gevecht tussen mij en Anne
Nou ik kan veel dingen hebben maar de lamp ben ik echt geen fan vanquote:
Ik ga voor een 1-3 eindstand..quote:
ik heb 3 super mooie retro lampen hangen uit de jaren 70quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |