quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:09 schreef ursel het volgende:
Je moet trouwens niet denken dat JP hem dan komt redden ofzo hoor..
io?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
Doe je ook mee vanavond PuniOuderwets op TS
Gister ook met Puri maar toen moest ik opeens Engels praten
Toen schoof hij meteen aan zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
Whehe.. kreeg pas de volgende dag antwoord terug van hem..
Dat je dat nog durft te vragen, tuurlijk woont hij in DHquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen schoof hij meteen aan zeker.
Trouwens, met een beetje geluk zijn we over een paar maanden plaatsgenootjes![]()
Je woont toch in DH?
Ja dat dacht ik dus wel maar hij heeft Noortuk in z'n profiel staanquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat je dat nog durft te vragen, tuurlijk woont hij in DH![]()
No way.. zijn die foto's nog steeds op internet te vinden??quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus wel maar hij heeft Noortuk in z'n profiel staanDaar was ie zeker carnavals clown ofzo
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
Ooh, trouwens ik verhuur mijn kelder niet he..![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef FJD het volgende:
Trouwens, Jorrit met een beetje geluk zijn we over een paar maanden plaatsgenootjes![]()
quote:
Mja, ben er niet echt bekend die hoek, weet idd wel dat de ene kant niet de meest ideale buurt is..quote:Nee we zijn op zoek naar iets rondom Holland Spoor en dan wel de goede kant zeg maarBezuiderhout enzo. Vrijdag bij een erg leuk huisje kijken, ben benieuwd!
Omdat jij er woontquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
Mja, ben er niet echt bekend die hoek, weet idd wel dat de ene kant niet de meest ideale buurt is..
Maar hoezo DH eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat jij er woont
Nee voor Anne is t veel makkelijker om vanuit DH naar haar werk te reizen en als ze straks onverhoopt op t hoofdkantoor moet werken dan is t helemaal super. Moet alleen zelf nog even een goede baan zoeken in de buurt maar dat zal geen probleem zijn. Sta pas een week op Monsterboard en heb al drie belletjes ontvangen waarvan twee concrete interesses.
Huisje wordt appartementHousewarming is wekelijks
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
Omdat jij er woont
Nee voor Anne is t veel makkelijker om vanuit DH naar haar werk te reizen en als ze straks onverhoopt op t hoofdkantoor moet werken dan is t helemaal super. Moet alleen zelf nog even een goede baan zoeken in de buurt maar dat zal geen probleem zijn. Sta pas een week op Monsterboard en heb al drie belletjes ontvangen waarvan twee concrete interesses.
Huisje wordt appartementHousewarming is wekelijks voor mensen die komen klussen
Als je heel snel bent kan ik misschien nog wat Latex voor je regelen... Maar dan moet je wel snel zijn..quote:
Staat in een kooi met 23 Chinchillas zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:43 schreef ursel het volgende:
Als je heel snel bent kan ik misschien nog wat Latex voor je regelen... Maar dan moet je wel snel zijn..
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar slaat "verkeerde afkomst" op, knurft.
Niet de knipoog vergeten hoor, voordat je het weet sta je op een zwart lijstjequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, iedereen denkt dat ik racistisch ben.
Terwijl ik helemaal geen problemen met negerts en dergelijke heb.... Als ze aan een boom hangen
Dat niet, maar je krijgt ze er wel gratis bij de verf..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Staat in een kooi met 23 Chinchillas zeker?
Geen verhuurquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef ursel het volgende:
Ooh, trouwens ik verhuur mijn kelder niet he..![]()
Klinkt goed maar misschien is Intermediair kijken ook goed. Vaak staan daar de wat interessantere jobs op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef FJD het volgende:
Sta pas een week op Monsterboard en heb al drie belletjes ontvangen waarvan twee concrete interesses.
Ik durf het bijna niet bijna niet te vragen maar mag ik ze ook verven dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
Dat niet, maar je krijgt ze er wel gratis bij de verf..
Zie t vanzelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
Klinkt goed maar misschien is Intermediair kijken ook goed. Vaak staan daar de wat interessantere jobs op.
Er zitten ook witte tussen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet bijna niet te vragen maar mag ik ze ook verven dan?
Hij heeft ze graag in rozequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Er zitten ook witte tussen..
Dus dan hoef je ze niet te verven..![]()
Lekker belangrijk...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Niet de knipoog vergeten hoor, voordat je het weet sta je op een zwart lijstje
Een domme belg trapt er misschien nog wel inquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
Hoop feyenoord nieuws vandaag zeg..
Belgische promovendus aast op Derijck
Vincken wil weg bij Feyenoord
Feyenoorder Boussaboun definitief naar Qatar
Overstap Huysegems naar Roda JC ver weg
'Feyenoord informeerde naar Obodai'
'Makaay ziet overstap naar Feyenoord wel zitten'
Hoop gaan/willen weg..
Logisch. Schoonmaak was ook aangekondigd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef ursel het volgende:
Hoop feyenoord nieuws vandaag zeg..
Belgische promovendus aast op Derijck
Vincken wil weg bij Feyenoord
Feyenoorder Boussaboun definitief naar Qatar
Overstap Huysegems naar Roda JC ver weg
'Feyenoord informeerde naar Obodai'
'Makaay ziet overstap naar Feyenoord wel zitten'
Hoop gaan/willen weg..
Tis dan ook best een degelijke spelert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Een domme belg trapt er misschien nog wel in![]()
quote:Vincken wordt verstandig en realiseert dat eigen jeugd toch niet serieus genomen wordt![]()
Degelijke spelert.quote:Boussaboun, beter LAAT dan nooit![]()
quote:Feijenoord doet met Obodai weer een kwaliteitsaankoop (net niet goed genoeg voor AFC)
Lekker belangrijk, deed Van Hooijdonk ook. Erg hoor, beginnen met afbouwen en dan de UEFA Cup binnenslepen.quote:Makaay denkt, zakken vullen en afbouwen![]()
Is dat je eerste salaris aanbiedingquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
M'n 3800+ is geupgrade naar een 4000+ en wordt morgen naar mij verscheeptToch wel zonde dat t geen X2 was
US, ligt er maar net aan bij welk team je komt. Salarisplafond daaro.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Makaay kan toch echt niet zijn zakken vullen bij Feyenoord??? Ga dan naar de US/Qatar ofzo...
Zakken vullen bij feyenoordDat doet toch alleen het bestuur
ze moeten zelfs eerst de bal zien te krijgen willen ze kunnen scorequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Makaay kan toch echt niet zijn zakken vullen bij Feyenoord??? Ga dan naar de US/Qatar ofzo...
Zakken vullen bij feyenoordDat doet toch alleen het bestuur
Ja ik begon op 3800,- maar dat werd direct 4000,-. Toen probeerde ik dus de verdubbelaar in te zetten maar daarvoor was ik net te laatquote:
Als hullie scoren is de kans groot dat je daarna de bal zelf hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef staticdata het volgende:
ze moeten zelfs eerst de bal zien te krijgen willen ze kunnen score. tot zover mijn voetbal-noob bijdrage
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik begon op 3800,- maar dat werd direct 4000,-. Toen probeerde ik dus de verdubbelaar in te zetten maar daarvoor was ik net te laat
Daarom had feijenoord afgelopen seizoen ook zo vaak de balquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Als hullie scoren is de kans groot dat je daarna de bal zelf hebt.
quote:
Straks gaat die er nog voor om Heintje te verslaan dit jaar..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef staticdata het volgende:
cardinal gaat voor positie verbeterin in de GAM stats
Tja, straks gaat hij gewoon meer posten dan ik op FoK dat kan natuurlijk niet zomaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef staticdata het volgende:
cardinal gaat voor positie verbeterin in de GAM stats
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, straks gaat hij gewoon meer posten dan ik op FoK dat kan natuurlijk niet zomaar
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 heeft zich ingeschreven voor een startersappartement!
Ach denk misschien dat ik het hier haal, bij FOD zeker nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, straks gaat hij gewoon meer posten dan ik op FoK dat kan natuurlijk niet zomaar
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 heeft zich ingeschreven voor een startersappartement!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |