dit is al de 2e keer van vandaag hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. dus over paar dagen is die hier weer..
Het mag best wel iets inhoudelijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef sanni het volgende:
@Mr_Baus: Uit de vorige topic als reactie op je toenmalige post m.b.t dat airsoft-materiaal wat jullie hadden gekocht.
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc356/th_41026_san-wapensfake00_122_356lo.JPG]afbeelding][/URL]
250,- = EU150,- pst
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc522/th_41029_san-wapensfake02_122_522lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc462/th_41033_san-wapensfake03_122_462lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc546/th_41036_san-wapensfake04_122_546lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc520/th_41035_san-wapensfake01_122_520lo.JPG]afbeelding][/URL]
dom dat je dat van te voren ook niet even checkedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Keltie het volgende:
Wat een vertiefte kutdag
Bezig om 1 server te installeren, blijkt dat kloterigekuthoerending stuk te wezen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dom dat je dat van te voren ook niet even checked![]()
Mjah, hij is uit de productie gehaald..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dom dat je dat van te voren ook niet even checked![]()
Ik kom eraan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef FJD het volgende:
Nu weer op naar DH. Ik zwaai nog wel naar je Ursel
Ben benieuwd!
Waarom heb je er dan ook geen briefje opgeplakt??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, hij is uit de productie gehaald..
Mijn insteek is dat'ie, zodra het in de serverruimte tussen de andere test/productie machines ligt, het doet.
Zooi flikker je weg, niet tussen andere, werkende machines (of je doet er een briefje op).
Omdat ik hem daar niet neer heb gelegd? / Uit de productie heb gehaald? / Niet wist dat'ie stuk was gegaan? / What everquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom heb je er dan ook geen briefje opgeplakt??![]()
Opgelost.. Slotje..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat ik hem daar niet neer heb gelegd? / Uit de productie heb gehaald? / Niet wist dat'ie stuk was gegaan? / What ever
Tss.. Ben ook maar een Junior
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kijkend naar de rate van 1,67 kan Sanni alleen maar in zitten:
CHF 1,66289
LYD 1,696876
TRY 1,743397
TND 1,750771
NZD 1,776109
libie zal wel niet, foto lijkt ook niet op zwitserland![]()
Sanni denkt dat'ie in turkije of tunesie zit![]()
je weet dat je van roken kanker krijgt he?!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ey, je kan maar op 1 manier doorgroeien
Nu ga ik echt roken!
IJsmeis!!!!! kan je mijn reply ff naar het Sanni Bash topic modden?quote:
ik heb gerepliedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:43 schreef staticdata het volgende:
Wat te doen in Istanbul?
dit bevestigt wel je vermoeden
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
IJsmeis!!!!! kan je mijn reply ff naar het Sanni Bash topic modden?
merci![]()
jij bent wel van de SS praktijken he. ga je dan ook weer tegen NJ liegenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan je nog wel een ban aansmeren als je weer begint.
SS-praktijken? Moderator-praktijken bedoel je. En ik kan moeilijk tegen NJ liegen als de posts hier staan zoals jij ze getypt hebt hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij bent wel van de SS praktijken he. ga je dan ook weer tegen NJ liegen![]()
NJ PMde me dat zijn beslissing was gebasseerd op foutieve info van een modjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SS-praktijken? Moderator-praktijken bedoel je. En ik kan moeilijk tegen NJ liegen als de posts hier staan zoals jij ze getypt hebt hè?
*hap hap*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
IJsmeis!!!!! kan je mijn reply ff naar het Sanni Bash topic modden?
merci![]()
Sucky sucky praktijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij bent wel van de SS praktijken he.
Nee hoor. Dit is de PM die NJ je stuurde:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NJ PMde me dat zijn beslissing was gebasseerd op foutieve info van een modje![]()
Wie liegt er hier nou precies?quote:Omdat ik Enlarge zag als een kutkloon. Toen die geband werd ging je vrolijk verder met IJsmuts, wat dat vermoeden versterkte. Nu ik je posts gelezen heb ben ik overtuigd. Ik haal Enlarge uit de vuilnisbak.
Mail over 48 uur even dat je unbanned moet worden en meldt dan even allebei de namen.
NJ.
omdat NJ hier niet leest kan hij niet weten dat ENlarge het alter ego van IJsmuts is. Vandaar dat ik dat gewoon logisch beredeneer. (kijk naar mijn laatste post waar Sanni uithangt)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is de PM die NJ je stuurde:
[..]
Wie liegt er hier nou precies?
ik ga ook, de klok heeft 16.00uur geslagenquote:
quote:Server IP: 84.244.171.61
Server Port: 16567
whehehehquote:
Zoals ursel zegt : steek je het spoor over dan zit je in schilderswijk. Wat heeft hij daar o zo gelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
Mja, kom je richting de vaillantlaan (dus andere kant van het spoor van de Megastores), dan is het zo'n beetje 100% allochtoon, inclusief hun theehuisjes, allochtonenbank, pizzeria, bakkerij etc..De woningen zijn daar wel redelijk nieuw, maar als je er doorheen rijdt is het net of je in het buitenland zit.. En dat is geen geintje..
De andere kant is wat normaler. Kom er niet gek vaak, maar is meer zoals normale stad. De Haagsche hoge school zit ook in die wijk. Durf daar niet echt wat over te zeggen, maar tis meer stads-achtig, dus van alles wat zeg maar..
Oh dan zit je vlak tegen over de Haagsche Hoge school. En ga je idd richting westen dan kom je langs holland spoor en schilderswijk. Ga je richting oosten dan kom je eerst langs rijswijk daarna delft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
Ow Ursel het gaat dus om het stuk tegenover de Megastores aan de andere kant van het water(tje). De Neherkade is dat. Als je naar het westen gaat vanaf de Megastores dan kom je weer richting de Schilderswijk en dat is niet echt de bedoeling
[..]
Huidige huisje heeft 20%en de vorige waar we waren had weliswaar ook iets van 60% maar toen we daar 's avonds rondreden was er geen hond op straat. Helaas was dat appartement niet precies wat wij zochten.
moet je wel de packet halen die SF en AF enzo erbij heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:37 schreef Leia het volgende:
Zó, BF2 is eindelijk afgeprijsd , dus over een tijdje maar halen.
Van hooijdonkquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Over welke aankoop van de afgelopen twee jaar zijn we lyrisch geweest dan?![]()
helaas kan ik niet helpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:59 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk moeten we nog een topic vol spammen voordat Bausje en Penis weer terug komen..
ik denk dat ie na AJAX of PSV hij wilt na Nederland of Spanjequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat jullie zolang door kunnen lullen over Feyenoord.
Jullie weten toch al wat er gaat gebeuren. Feyenoord speelt weer een paar goeie wedstrijden en vele slechte wedstrijden, zeker na de winterstop. Altijd als ik denk aan Feyenoord dan zie ik een ploeg die bij 1-0 denkt Yes we staan voor stoppen met voetballen, om vervolgens gelijk te spelen of te verliezen.
En inderdaad ik heb al heel lang geen hele wedstrijd meer gezien, zeker van Feyenoord niet, aangezien die niet meedoen om de prijzen en dus niet op tv worden uitgezonden.
Maar ja, jullie zijn wel lekker trouw.
En ik denk niet dat Makaay naar Feyenoord zal gaan. Je schiet er een zooitje in bij Bayern en dan lekker middenmoot bij Feyenoord gaan ballen, zou me zeer verbazen.
probeer neon lichtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb er spinners opgezet, maar ik kan niet echt zeggen dat het een succes is
Hugo Borst met zijn baard?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeit geen reet, AD is Rotterdams maar daar zit op de sporttak zo'n tyfusspartaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beginnen we een beetje vroeg
[afbeelding]
Cheater!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:11 schreef ursel het volgende:
Lol, mijn post staat er wel, maar kreeg de volgende melding:
[..]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef staticdata het volgende:
ik ben dus @home. gelijk rotzooi in me neusgesnoven en ja hoor gaat weer beter
irritante vloerbedekking ook
Cheater!quote:
ik heb jou gemist hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef Stefan740 het volgende:
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
Gier en voor mij niet vragenquote:
quote:
heb der een 7 voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. vraag me af hoe hij zijn nederlands gehaald heeft dan..
h4xz0rquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Cheater!
danku frankiequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Foxie!
dank je poesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
heb ik trouwens nog wat gemist![]()
oja @ kaasboerinnetje: Feli!!
damn 20uur hopelijk wel geslape?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef BattleLies het volgende:
SPAMMERDS!!!
We zijn weer in t land! 20 uur gereisd, daarna gelijk door naar een bruiloft .. jp is daar nog terwijl ik zowat omviel en dus maar naar huis gegaan ben. Nog even een half uurtje mezelf wakker houden met Top Gear en dan slapen!!
jij ook xDquote:
en jij zeg dat ik n00b ben he!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben er eindelijk achter waarom m'n PC steeds zo traag isBrakke SATA kabel aan m'n 2de HD is de oorzaak. Heb nu 1 SATA schijf aangesloten en Vista draait perfect.
de mijne ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
mijne was net ook vet opgezwolle...
kwamen jullie 3'en tergelijke tijd tot een hoogtepuntquote:Op zondag 17 juni 2007 01:31 schreef FJD het volgende:
Was weer geinig IJsWe waren halverwege echt supergoed aan t samenwerken met als absolute hoogtepunt natuurlijk de keiharde Baus
Van overmatig friet, chips en lightproducten gebruik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je weet dat je van roken kanker krijgt he?!
Dat gebeurd niet zomaar hoor :quote:
Penis,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SS-praktijken? Moderator-praktijken bedoel je. En ik kan moeilijk tegen NJ liegen als de posts hier staan zoals jij ze getypt hebt hè?
En nee, ik ga de discussie over sanni niet meer aan. Je doet maar normaal tegen hem. Doe je dat niet, dan ligt je wmb gewoon weer van FOK! af.
ik heb er in gepostquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Penis,
Het zal wel in een van deze rijtjes behoren denk ik..
Post *hier* belastend materiaal!
we laten het hoofdstuk sanni voor nu even rustenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
wanneer krijgt Sanni een ban..
Ban request is toch ook ban waard
Baus + ijs en 2x mij dus dat is alwel weer 4weken
kom er gezellig bij zou ik zeggenquote:Server IP: 84.244.171.61
Server Port: 16567
Hey chef, dat was ik ja! Maar als ik het mij goed herinner had ik het over de complete uitrusting, dus inclusief kleding etc etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef sanni het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de vorige topic jullie antwoordt aan mij toen ik vroeg wat jullie zoal kwijt waren met dat hele airsoft gebeuren. Iemand somde toen bedragen op van 500-1000 euro. Nou,waar ik nu zit kom ik winkels tegen die soortgelijke wapens tegen veel scherpere prijzen aanbieden en teruggerekend vele malen goedkoper zijn dan wat jullie in NL/B neertellen. Hieronder zie je wat ik bedoel.
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc356/th_41026_san-wapensfake00_122_356lo.JPG]afbeelding][/URL] 250 = +/- ¤ 150,-
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc522/th_41029_san-wapensfake02_122_522lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc462/th_41033_san-wapensfake03_122_462lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc546/th_41036_san-wapensfake04_122_546lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img171.imagevenue.com/loc520/th_41035_san-wapensfake01_122_520lo.JPG]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |