Die zijn juist allemaal achter de platen geplakt..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Mogen wij playmates op de witte stukken plakken?
*knijpt neus dicht*quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef i-spy24 het volgende:
Jah...TS doet het eindelijk en dat scheelt ook weer.
Nu weer ff zonder vanavond
Lul niet man..het is kwart over 9!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
*knijpt neus dicht*
vijand op kwart over 7!!
''ja dat weet ik''
ja wie zei dat? kun je voortaan je naam zeggen voor je iets zegt....
ja ging leuk jah!quote:Op zondag 17 juni 2007 01:31 schreef FJD het volgende:
Was weer geinig IJsWe waren halverwege echt supergoed aan t samenwerken met als absolute hoogtepunt natuurlijk de keiharde Baus
zoals je wellicht weet heb ik jaren aan fotografie gedaan. heb een nikon F4, een nikin F100 en een Mamya 645 (middenformaat) gehad. Heb zelfs een jaar op de fotovakschool gezetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:18 schreef FJD het volgende:
Nu vond ik dat laatste wel erg leuk en daar wil ik me iets meer in gaan verdiepen maar volgens mij heb ik daar echt een ruk lens voor want de resultaten zijn nooit wat ik er van verwacht. Ik heb nu een sigma 18mm-200mm maar kan ik dan niet beter iets van een macro lens gaan kopen? Vind het best geinig om te doen namelijk, zal binnenkort wel wat foto's posten op FOK!
Leer nou eens trots te wezen op wat je eigen land brengt! Ons landje met ons kleine taaltje heeft zoveel moois te bieden waar we zuinig op moeten zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
BZN stopt er mee....
*luid gejuich
*
@ Ferdi
er staat Vrinden niet Vrienden
Inderdaad.. Gelukkig weten een hoop mensen het nog wel te respecteren..quote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Leer nou eens trots te wezen op wat je eigen land brengt! Ons landje met ons kleine taaltje heeft zoveel moois te bieden waar we zuinig op moeten zijn.
FUCK HET ENGELS!
OK, inderdaad hoef je dan nog niet van BZN te houden.![]()
Ons kleine taaltje heeft zoveel te bieden maar dan vervolgens de verkeerde vervoeging van het werkwoord zijn gebruikenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef jpjedi het volgende:
Leer nou eens trots te wezen op wat je eigen land brengt! Ons landje met ons kleine taaltje heeft zoveel moois te bieden waar we zuinig op moeten zijn.
Volledig correct als je het mij vraagtquote:Op zondag 17 juni 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ons kleine taaltje heeft zoveel te bieden maar dan vervolgens de verkeerde vervoeging van het werkwoord zijn gebruiken
Wezen is een vorm van het werkwoord zijn die alleen in de onbepaalde en de gebiedende wijs voorkomt. In de onbepaalde wijs kan het in bepaalde gevallen in plaats van de vorm zijn worden gebruikt:quote:
zeg dan ook NEUK het engelsquote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
FUCK HET ENGELS!
Ik zei net al tegen JP dat ik dacht dat het zwaar fout was maar dat dat achteraf niet zo bleek te zijn. Dit is dus meer damage controlquote:
Eindelijk iemand die hem snaptquote:Op zondag 17 juni 2007 12:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zeg dan ook NEUK het engels![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hem snapt![]()
![]()
Duurde toch even..en ik maar F5-en..![]()
Zag hem ook pas toen ik al gepost had..wilde hem nog veranderen maar vond hem wel lachen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ben blij dat jij je zondag ochtend lolletje weer gehad hebt!!
![]()
Stelletje pauper spammers..ben ik een keer thuis zit ik hier heel de ochtend de f5-en voor Jan Lul.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou JP, na ons een tweetje is het nu mooi stil![]()
kut rosberg, zal blij zijn als ik die gast kan wisselenquote:Punten kwalificatie: 40 8 6 + 4 6 + 4 68
Punten race: 0
Totaal kwali+race: 68
Totaal bedrag bij: ¤ 1.360.000
tis zondag ochtend he, misschien zijn ze naar de kerkquote:Op zondag 17 juni 2007 13:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Stelletje pauper spammers..ben ik een keer thuis zit ik hier heel de ochtend de f5-en voor Jan Lul.Express al wekkertje gezet om niets te missen.
![]()
FOK! is mijn kerkquote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nope, FJD was 1 sec geleden nog op Fok!![]()
dat klink heel engquote:
Aahhh.. kom op man, je doet er al maanden aan, je durft het alleen niet toe te geven.quote:
ik heb lekker 83 puntjes!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
goh, zie ineens dat er wit weekend ook geraced wordt![]()
[..]
kut rosberg, zal blij zijn als ik die gast kan wisselen![]()
en ik heb een dikke lulquote:
whehehehquote:
dat je van muziek als jan smit houd en frans bauer kan ik enigzins nog begrijpenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
FUCK HET ENGELS!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |