Mijn brabant, wat doe je!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef Sickert het volgende:
nog wat anders
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/index.html
Ooit.. Dat zei IJs ook over zijn huis opwarmen..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst maar eens intrekken
dan het goede moment uitkiezen
denk wel dat het ooit kan hoor
80% zegt ik wil geneukt wordenquote:
Misschien wil 80% wel neuken, maar blijkbaar niet met hem..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
80% zegt ik wil geneukt worden
wa voh kleur trakker hedde gij?
ik lig nu weer dubbel wat een held
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien wil 80% wel neuken, maar blijkbaar niet met hem..
En anders zeg je toch gewoon dat je wind tegen had..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:23 schreef staticdata het volgende:
Kev gefeliciteerd man. over 2 jaar heb je gewoon heel de bouwmarkt onder je. ben je gewoon manager
.
tering wel lekker moet je om 9:00 beginnen ga je 8:59 van huis ben je nog op tijd
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:28 schreef ursel het volgende:
En anders zeg je toch gewoon dat je wind tegen had..
Frankie, tis voor jouquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:14 schreef WjeroneW het volgende:
Ik heb laatst weer BF 2 op me pc gezet, maar zoals ik al verwachtte doet die het niet op Vista?
Ik ben te lui om naar oplossing te zoeken en weten één van jullie er misschien 1? Is er niet een Vista patch voor BF 2 ?
Ik heb nog niks terug gekregen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Belastingdienst![]()
![]()
Eerst melden dat ik 370,- terug krijg, ligt vandaag de brief in de bus is het nulletje spontaan verdwenen
37,- krijg ik nu terug. Toch maar geen Xbox dus
BF3.. wanneer komt tie..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef jpjedi het volgende:
bf2 en vista werken niet samen zover ik heb gelezen... EA zal BF3 wel willen verkopen..![]()
Maar goed dat je hem niet vooraf gekocht hebt..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Belastingdienst![]()
![]()
Eerst melden dat ik 370,- terug krijg, ligt vandaag de brief in de bus is het nulletje spontaan verdwenen
Ik kom dus ook gewoon 800 euro tekortquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:11 schreef FJD het volgende:
Belastingdienst![]()
![]()
Dus je hebt der gelijk maar weer gedumped??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteravond een uitje gehad met het team van ons werk bij Eneco! Erg gezellig, gratis drinken wat je wilt, en uiteraard veel fristi passoa! Daarna met 2 vrouwelijke collega's ergens wezen stappen waar het asian night was (95% spleetoog maar de muziek was goed) en blijven slapen bij hun in een studentenhuis van 1 van de collega'sDat mensen daar kunnen wonen, bah.
![]()
Wat eenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef Sickert het volgende:
nog wat anders
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/index.html
Haha het was in haar kamer opzich nog schoon maar verder...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je hebt der gelijk maar weer gedumped??
Heb hier BF2 draaien onder Vistaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef jpjedi het volgende:
bf2 en vista werken niet samen zover ik heb gelezen... EA zal BF3 wel willen verkopen..![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Heb hier BF2 draaien onder Vista
't kan dus wel. Eerste keer lukte idd niet. Daarna BF2 opgestart als administrator ..et voilà.
Moet toch effe weten wat dit kaartje allemaal kan. Daarna effe image maken en dan gaat gewoon XP er weer op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef ursel het volgende:
[..]Ik dacht dat er voorlopig geen vista bij jou binnen kwam..??
quote:Jongen (17) dood na ongeval met graafmachine
De 17-jarige jongen uit Prinsenbeek die vrijdagmiddag zwaargewond raakte bij een bedrijfsongeval met een kleine graafmachine is overleden. Het drama gebeurde aan de Chaamseweg in het Brabantse Alphen.
Het ongeval vond vrijdagmiddag om 14.00 uur plaats. De jongen was op een parkeerterrein van een begraafplaats aan het werk. Hij bestuurde een kleine graafmachine. Waarschijnlijk is de tiener uit de machine gevallen waarna die door onbekende oorzaak over hem heen walste. De Arbeidsinspectie onderzoekt de zaak.
RIPquote:
wel je plaksnor voor hequote:
Haha zou wel moeten eigenlijk.... neh ga gewoon in m'n witte Björn Borg longsleevequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wel je plaksnor voor he![]()
Kef Feli met je nieuwe baan![]()
Zou wel moeten? Doen danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha zou wel moeten eigenlijk.... neh ga gewoon in m'n witte Björn Borg longsleeve
JP is weer terug, die kan je anders ook via msn verrot schelden en dood wensen..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:59 schreef FJD het volgende:
Pas je op boefje. Nu niet er vol opklappen he dan ben je weer een week wegDoe maar op t BoF forum
He boefje. Vraagje terug danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:52 schreef sanni het volgende:
boefjes.... Hey over die airsoftwapens he. İk kom waar ik nu zit allerleı wreed spul tegen ın winkels dıe niet van echt is te onderscheiden en kost gemiddeld 125 euro pst. Daar waar je in NL/B 4-500 euro betaalt (of meer) en volkomen legaal met allerlei munitie er voor. ik bedoel maar.
![]()
Definieer voedsel. Is dat voor of na nuttiging..???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:18 schreef FJD het volgende:
[..]
He boefje. Vraagje terug danMisschien dat jij t weet maar anders mogen andere ook roepen
Ik zie dat jij wel eens foto's moet maken op evenementen dus je zult er wel wat verstand van hebben. Ik heb nu een 400D en daarmee fotografeer ik al een tijdje in de rondte. Allemaal leuk en aardig een heleboel dingen gedaan. Mensen, gebouwen (steden), natuur, dieren en ook eens voedsel geprobeerd.
Nu vond ik dat laatste wel erg leuk en daar wil ik me iets meer in gaan verdiepen maar volgens mij heb ik daar echt een ruk lens voor want de resultaten zijn nooit wat ik er van verwacht. Ik heb nu een sigma 18mm-200mm maar kan ik dan niet beter iets van een macro lens gaan kopen? Vind het best geinig om te doen namelijk, zal binnenkort wel wat foto's posten op FOK!
Die kotsfotos van vrienden maakte ik altijd met m'n telefoon. Die waren altijd erg mooi. Vooral de filmpjes zijn nog steeds klassiekers binnen onze vriendengroepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef ursel het volgende:
Definieer voedsel. Is dat voor of na nuttiging..???
Slap gelul.. wat kom je tegen dan wat in Belgie 500 euro zou moeten kosten, en waar?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:52 schreef sanni het volgende:
boefjes.... Hey over die airsoftwapens he. İk kom waar ik nu zit allerleı wreed spul tegen ın winkels dıe niet van echt is te onderscheiden en kost gemiddeld 125 euro pst. Daar waar je in NL/B 4-500 euro betaalt (of meer) en volkomen legaal met allerlei munitie er voor. ik bedoel maar.
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
RIP
Sterkte voor de nabestaande.
Overigens denk ik dat er een hele grote kans is dat JP die jongen kent, hij zal zeker iemand kennen die die jongen wel kent
Gecondoleerd.
Oh en gefeliciteerd Kevin
Hopelijk bevalt het wonen bij Veer en d'r ouders.
Zo nu ga ik naar Utrecht, althans als ik weer waar het is, moet het adres nog krijgen
Wil er om 20:00 zijn
Oh en Diamond, was ze een beetje fruitige![]()
Bravo en Tinus kennen hem goed en hebben met hem gevoetbald. Ik ken zijn 2 nichtjes goed en mijn vader kent zijn vader goed. Zelf ken ik hem zijdelings. Zat bij carnavalsvereniging de Zimkus en kwam vroeger veel bij ons op de bouwplaats van de carnavalswagen kijken om de kneepjes te leren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
RIP
Sterkte voor de nabestaande.
Overigens denk ik dat er een hele grote kans is dat JP die jongen kent, hij zal zeker iemand kennen die die jongen wel kent
Gecondoleerd.
hij is vooral goed in de kleinere Internet/game cafe'squote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie dat jij wel eens foto's moet maken op evenementen dus je zult er wel wat verstand van hebben.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij is vooral goed in de kleinere Internet/game cafe's
Jp
Mogen wij playmates op de witte stukken plakken?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:16 schreef ursel het volgende:
Hier het resultaat van de wand:
[afbeelding]
Meer foto's zijn te vinden op www.ursel.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |