abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:02:46 #1
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50444419
Ondanks jarenlange inspanningen van diverse nationale en internationale organisaties is het tot op de dag vandaag nog niet gelukt om voldoende bewijs te leveren tegen The Dutch Moderator Corps (DMC)

Uit vertrouwelijke documenten (zie: bewijsstuk A) blijkt dat het hier gaat om een zeer goed georganiseerde bende van profiteurs, machtsmisbruikers die vormen van grof geweld niet schuwen.

Bewijsstuk A:
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze bende is met name actief in Nederland op het gebied van afpersing en handel in verboden wapens, maar worden ook steeds vaker gesignaleerd in het buitenland. Een van de prominenten binnen deze organisatie wordt door insiders ook wel "de Belg" genoemd (zie bewijsstuk B) De Belg staat onder directe supervisie "de Kale" en nog niet geidentificeerde vrouw die soms wel "het Biertje" wordt genoemd

Bewijsstuk B: de vermoedelijke verblijfplaats van "de Belg"

Deze organisatie heeft connecties tot in de hoogste regionen van de Nederlandse overheid en hebben daardoor toegang tot een bijna onbeperkt arsenaal aan wapens en vermommingsmogelijkheden. (Bewijsstuk C) In bewijsstuk C ziet een foto van een zogenoemde ONZ-mod (de absolute elite binnnen deze organisatie, die slechts in actie komt als de overige moderators gefaald hebben) en nietsvermoedende mede-user volledig tot pulp slaan.

Bewijsstuk C: 1 van de ONZ-MOD in overheidsuitrusting ONZ MOD Code naam Jogo (nb. het vermoeden bestaat dat dit niet zijn echte naam is)

Enkele leden van deze organisatie zijn al geidentificeerd maar geven nog steeds geen concrete informatie prijs.
In bewijsstuk D ziet 1 van de handlangers van "de Kale" welke functie hij binnen deze organisatie bekleed is nog onduidelijk

Bewijsstuk D: materiaal van een van de leiders. Roekeloos als hij is heeft hij geen enkele vrees voor het dragen van "clubmateriaal" in de openbaarheid

http://fotoboek.fok.nl/user/Breuls

Helaas is er nog niet genoeg concreet bewijsmateriaal om stappen te ondernemen tegen deze organisatie. Post hier belastend materiaal van deze organisatie zodat deze bende opgerold kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Echo99 op 14-06-2007 12:37:49 ]
Lang leve mij! *O*
pi_50444601
Bewijsstuk E. De nieuwe moderator.

Zelfs de nieuwe moderator heeft al een flinke geschiedenis achter haar hangen. Een CV dat doordrenkt is van bloed. Trots als ze is op haar martelpraktijken steekt ze graag de duim omhoog bij doodgemartelde newbies.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:12:20 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_50444744

Velen willen de Kale wel eens spreken maar worden allen bij de deur geweerd..
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:15:18 #4
28214 Leia
Chewbacca's
pi_50444846

Concreet en doeltreffend als het klinkt, komen we met keiharde bewijzen om erachter te komen hoe het ONZ team is zoals het is. Ik denk dat het vorige leven van DirkH hem zwaar beïnvloedt heeft op zijn wijze van moderaten.
Geduld in een capuchon
pi_50444903
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Echo99 het volgende:
Ondanks jarenlange inspanningen van diverse nationale en internationale organisaties is het tot op de dag vandaag nog niet gelukt om voldoende bewijs te leveren tegen The Dutch Moderator Corps (DMC)
Leden van de DMC schijnen zich voort te bewegen in oude zelf samengestelde auto's
om zo bezoekjes te brengen aan nietsvermoedende onschuldige zogeheten 'kutnewbies'.

Wanneer u dit type auto tegenkomt, belt u dan onmiddelijk met de politie.
pi_50445070
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef STING het volgende:

[..]

Leden van de DMC schijnen zich voort te bewegen in oude zelf samengestelde auto's
om zo bezoekjes te brengen aan nietsvermoedende onschuldige zogeheten 'kutnewbies'.

[afbeelding]

Wanneer u dit type auto tegenkomt, belt u dan onmiddelijk met de politie.
Daarnaast, om undercover te blijven. Hebben zij de beschikking over één superauto. Deze foto, met een van de leden pronkend naast het vernuftige mobiel, levert onomstotelijk bewijs:

Din jävla kuk!
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:24:49 #7
28214 Leia
Chewbacca's
pi_50445182
Tevens hebben de moderators zo hun opvallende dingen in combinatie met hun characteristieken als het op modden aankomt.

Remlof houdt wel van een beetje biertopic, dit in combinatie met zijn eeuwige liefde voor bier.
DirkH heeft een grafhekel aan jarig zijn, vandaar dat felicitatie's topics bij hem in het niets vallen.
Snakey is onvoorspelbaar als zijn zomerhuis , de ene keer druk of rustig, zonnig of slecht.
SHE kun je de vergelijking trekken, met tieten kun je alles. Die leeft dan ook onder het motto.

" Ik heb tieten, dus doe wat ik wil. Ik trek mijn shirt naar beneden en elke baggeraar is stil. "

En niet te vergeten Jogy, de moderator die toch ontwetend maar doch voorspellende slotjes zet doormiddel van zijn liefde voor het ontwetende.
Geduld in een capuchon
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:27:50 #8
131603 Afwazig
Serious business
pi_50445280
Goed topic, ik ben nu even bezig met wat achterstallig werk maar ik lees me zo in .
pi_50445458

DEN HAAG 14-07-2007. Een woorvoeder van het OM heeft vandaag bekend gemaakt dat het Tampert op de zaak "DMC" heeft gezet. Tampert: "Wir sullen diese zaak tot in die bodem uitsuchen.". De dekmantel van DMC, ook wel "Fok!" genoemd, heeft nog niet willen reageren op de aantijgingen van de newbie intimidatie en frauduleze moderatie praktijken.
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:43:13 #10
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50445736
Een beproefd middel van DMC is het opzetten van laster campagnes. Users of crew die op wat voor manier dan ook uit de school klappen worden op deze manier keihard aangepakt. Hiervoor wordt gebruikt gemaakt van users die al bijna tegen een ban aanlopen en op deze manier het vege lijf proberen te redden. Zij openen de lastercampagne (achter de schermen geregisseerd door "de rode" ) en maken het user op het forum onmogelijk om zonder gezichtsverlies verder te posten. Recente voorbeelden hiervan zijn o.a Piovan en Kopieer-Machine. Onder de eerdere slachtoffers bevond zich o.a. Alberto
Lang leve mij! *O*
pi_50445897
ik heb een shirt wat DMC wat moet afschrikken al jaren aan:
pi_50446103
Er is ooit een artikel verschenen in een Chinees dagblad, ''On-Zen'' genaamd, over de trainingskampen van DMC in China. Maar omdat mijn Chinees niet meer is wat het geweest is, kan ik het helaas niet vertalen. Misschien dat een mede-FOK!ker ons ermee kan helpen.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheMagnificent op 14-06-2007 13:12:03 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:21:26 #13
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50447281
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Er is ooit een artikel verschenen in een Chinees dagblad, ''On-Zen'' genaamd, over de trainingskampen van DMC in China. Maar omdat mijn Chinees niet meer is wat het geweest is, kan ik het helaas niet vertalen. Misschien dat een mede-FOK!ker ons ermee kan helpen.

[afbeelding]
Iets met het drinken van bloed. Veel verder kom ik helaas niet
Lang leve mij! *O*
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:14:43 #14
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50460465
Ik snap dat het eng is om materiaal te posten, maar het is echt beter als zoveel mogelijk mensen meewerken
Lang leve mij! *O*
pi_50464299
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:14 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap dat het eng is om materiaal te posten, maar het is echt beter als zoveel mogelijk mensen meewerken
Tsja, Internet is toch niet zo anoniem als het lijkt he... Mensen zijn bang, IP-adres enzo...
  Lieve Belg donderdag 14 juni 2007 @ 21:08:15 #16
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_50464435
Bewijsstuk B meldt zich.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_50465046
De erkende baggeraars die als lesmateriaal worden gebruikt, worden regelmatig tussen de niet erkende baggeraars gestopt.
Zo zal er voor de nieuwe bezoeker een situatie ontstaan dat hij niet meer weet hoe bagger van bagger te onderscheiden en de eerder aangegeven gradaties moeilijker te herkennen zijn. Ook dat is onderdeel van A.
Het gerucht gaat dat dit is ingegeven door bewijsstuk Y.

Tevens is er een theorie dat bepaalde users topics openen die extra aandacht krijgen, hier is bewijstuk MSOOW:
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:33:15 #18
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50477202
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:08 schreef Jump het volgende:
Bewijsstuk B meldt zich.
Heb je dan totaal geen wroeging?
Lang leve mij! *O*
pi_50622669
een modje post een PM, niet geschreven door, danwel ontvangen door die mod

Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar Cardinal gelollrrrrpwnd111 Is

het is een schande!!!!! regelrecht tegen elke policy in!!
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_50625483
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:42 schreef Falco het volgende:
Dit is de tegenprestatie van mij:

Klikken op eigen risico
ook hard bewijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')