Me broertje heeft BF2 op zijn D schijf/partite staan en werkt prima. Het is dus dan de patch die corrupt isquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op C: installeren gaat niet aangezien daar Vista staat. Moet ook gewoon op D: kunnen. GVD met elk ander spel kan dat!
Ik heb de Patch van de officiele EA Server, de I3D Server en ook nog van Gamershell gehaald. Allemaal dezelfde error.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Zoals baus eerder zei : patch is dan corrupt, download de patch van de i3d.nl server.
Wacht maar je bent een ambtenaar dus ik zoek wel een linkje voor jete flauw
Btw =JT= tag is er om aan te geven wie admin is, voor de rest heeft het geen functie, denk ik![]()
@ morh : Doe es klikken
Hebbie wel je pc gereboot na installatie en dan patch toegepast ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb de Patch van de officiele EA Server, de I3D Server en ook nog van Gamershell gehaald. Allemaal dezelfde error.
Kan je niet zonder mijquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:27 schreef dekkered het volgende:
viro waarom ben je neit online op je xbox?
ik ben er niet meer zo lang hor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je niet zonder mij![]()
k kom er aan schat, kan ik je mooi weer afmaken als sniper![]()
eerst even snel 1 rondje wakedoen op JT server
![]()
1 rondje wake duurt niet tot 22.30 hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben er niet meer zo lang hor.
max tot half 11
GetDataBack..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef BugWorks het volgende:
i.p.v. me externe hdd per ongeluk me usb stick geformatteerd. Weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken? En of het uberhaubt nog kan.
![]()
Teringzooi
![]()
Heb ff snel een ander programma gedownload, O&O FormatRecovery. Lijkt het ook wel mee te lukken, anders probeer ik GetDataBack wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
GetDataBack..
http://www.runtime.org/
Laatst een systeem gehad welke geformatteerd was en de partitie was ook weg. Toch nog ruim 80 % ofzo terug kunnen krijgen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Suikermais het volgende:
Net effe 'Shooter' gekeken. Vet gave film met Mark Wahlberg over snipers cq sluipschutters. Zie trouwens net dat 't record voor een kill door een sniper op 2430 meter staat....
Vette film iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Suikermais het volgende:
Net effe 'Shooter' gekeken. Vet gave film met Mark Wahlberg over snipers cq sluipschutters. Zie trouwens net dat 't record voor een kill door een sniper op 2430 meter staat....
Ja dacht je dat ik hier een potje ga zitten liegen ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt
Op ieder potje past een dekseltje, dus het had zowaar gekunt..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dacht je dat ik hier een potje ga zitten liegen ofzo
Klinkt me heel bekend in de orenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Toch wel raar, jarenlang GetDataBack ergens op me pc gehad staan. Denk ik afgelopen week, "ach die heb ik helemaal niet nodig, weg ermee".
Ik heb em besteld voor de Xbox 360. De demo vond ik redelijk goed, ben benieuwd naar het complete spel. De graphics zijn in ieder geval geweldigquote:
nee want jij ben degene die het bijhoudtquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:01 schreef ursel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat dit het 200e topic in deze serie is volgens de ge-update Wiki.,,
Moet die cardinal toch ook ff dat ene regeltje laten lezen dat als je een topic opent ook ff de wiki moet updaten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee want jij ben degene die het bijhoudt
Laat die jood maar naar die lampenkappen gaan...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
'Ajax en Feyenoord al rond over Perez'
Dt gaat nog leuk worden dus. Perez is rond met PSV en Ajax is rond met Feyenoord..
Benieuwd wat het gaat worden..
Ach ja.. Is het niet zo dat dat bij alle 3 de clubs al zo is..quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat die jood maar naar die lampenkappen gaan...
(hihi, een jood die een lampenkap word, geschiedenis die zich herhaald![]()
)
Je snapt m'n WOII grapje nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja.. Is het niet zo dat dat bij alle 3 de clubs al zo is..
Lazovic gaat nu ook daarheen. Leonardo bij Ajax.
Harry bij Feyenoord, Lucius bij Feyenoord.
Gaat dus al aardig heen en weer zo..
Maar als het niet grappig is is het toch ook geen grap...?? Toch wel grappig dat je dan een grap maakt die niet grappig is, maar wel bestempeld als een grap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet ieder grapje is per definitie grappig. Neemt niet weg dat het een grapje is.
Zo.
Mwah, vaak genoeg dat iemand een grapje maakt maar waar niemand om lacht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar als het niet grappig is is het toch ook geen grap...?? Toch wel grappig dat je dan een grap maakt die niet grappig is, maar wel bestempeld als een grap.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |