Je kunt het geld overmaken naar WouZ, zoals in het topic staat. Maar je kan ook aan mij aangeven dat je wat later wil betalen en dan schiet ik het gewoon voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe zit het nu met die doekoe dan? Moet ik het, zodra ik het heb, naar jou overmaken of gewoon de instructies uit het topic volgen?
Dan geef ik nog wel een gilletje als ik het niet haal voor de 30e, als het goed is sta ik volgende week flink knaken te maken.. vanmiddag krijg ik zekerheidquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt het geld overmaken naar WouZ, zoals in het topic staat. Maar je kan ook aan mij aangeven dat je wat later wil betalen en dan schiet ik het gewoon voor
Is een baan waarbij je reguliere diensten draait niets voor je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan geef ik nog wel een gilletje als ik het niet haal voor de 30e, als het goed is sta ik volgende week flink knaken te maken.. vanmiddag krijg ik zekerheid
Ben ik mee bezig, als dat lukt/doorgaat dan begin ik in januari 2008quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Keltie het volgende:
Is een baan waarbij je reguliere diensten draait niets voor je?
Waar heb je je voor aangemeld dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, als dat lukt/doorgaat dan begin ik in januari 2008Lukt dat niet dan meld ik me aan bij de Natres en pak ik mjin studie Makelaardij O.G. weer op.
Dus we kunnen niet weer zo'n kwalitatieve reeks maken??quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh het ziet er niet best voor me uit qua spammen. Na 3 dagen van relatieve rust op het werk hebben ze besloten dat ik wel weer wat kan gaan doen
Mag meewerken aan de belangrijkste PoC van het moment voor GPR.
Ik heb net 1400+ pagina's gekregen waar ik even naar kan gaan kijken
Hoe was ut gesprek??quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dan geef ik nog wel een gilletje als ik het niet haal voor de 30e, als het goed is sta ik volgende week flink knaken te maken.. vanmiddag krijg ik zekerheid
Beveiliger bij de KLuquote:
Ik ben net gebeld dat ik morgen mag beginnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
Hoe was ut gesprek??
Vinden ze het goed dat je varens op je kop naar je werk komt??
Wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Beveiliger bij de KLuMaar dat zijn 8 jarige contracten en je moet er op je 34e uit.. voor aanvang van de opleiding wordt ik 27 dus ben ik net te laat.. er is echter mogelijkheid tot een verkort contract.. Maar ik ben dus in principe 2e keus..
Mja, ergens is een lab wel relaxt hoor. Tis niet zo dat je alleen maar aan het experimenteren bent. Denk dat de meeste lab-ratten zo'n beetje 50% van hun tijd verdoen met het vergaren van informatie en dergelijken. Benne net sponzen die continue informatie tot zich nemen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld dat ik morgen mag beginnenBausje is voorlopig dus weer aan de bak
![]()
Kreeg nog een rondleiding, kwam ik ook in een lab.. zitten ze daar allemaal te computeren![]()
Stelletje labratten![]()
Steuntrekken doe ik niet aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef Keltie het volgende:
Wat doe je nu dan?
Thuis zitten steuntrekken?
Netjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Steuntrekken doe ik niet aan![]()
Ik doe gewoon van tijd tot tijd hard en veel werken en geen grote uitgaves, als ik dan een tijdje geen werk heb dan leef ik van het opgebouwde buffertje.. Alleen is de laatste tijd dat buffertje heel erg geslonken, dus ben blij dat ik nu iig tot eind dit jaar lekker kan werken![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:00 schreef ursel het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd.. Ben benieuwd..
Mag je wel je varens ophouden dan?
Je gaat toch niet zeggen dat je ook strak in pak moet toch..quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nope, geen varens.. Maarja, dat moet dan maar heh
![]()
Ik ga gewoon in mijn Gucciflagequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je ook strak in pak moet toch..
Met je strop alvast om. Mochten ze je gevang nemen en uit willen horen rest maar 1 remedie: Suicide.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hoe zit het nu met die doekoe dan? Moet ik het, zodra ik het heb, naar jou overmaken of gewoon de instructies uit het topic volgen?
Heb er anders nog wel een te leenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Met je strop alvast om. Mochten ze je gevang nemen en uit willen horen rest maar 1 remedie: Suicide.![]()
[afbeelding]
Whehe.. vraag me af hoe hij zijn nederlands gehaald heeft dan..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Normaal post ik niet iets voor mensen die een ban hebben, maar hier maak ik wel even een uitzondering voor:
Foxie: wil je fok topic medelen dat ik geslaagt ben
quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:33 schreef staticdata het volgende:
en op bof zat er ene FJD die met telkens met 1 schot neerknalde. cheater![]()
In deze hoek van de tuin vindt u voldoende beschutting om eventuele indringers (ook wel schoonouders danwel vriendin genoemd) onder vuur te nemen. Zelfs bij het vergeten van de verjaardag of de trouwdag zal het lastig zijn om hier binnen te dringen en je te grazen te nemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Lukt dat niet dan meld ik me aan bij de Natres en pak ik mjin studie Makelaardij O.G. weer op.
quote:
Snel Sanni, stuur een PM!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Normaal post ik niet iets voor mensen die een ban hebben, maar hier maak ik wel even een uitzondering voor:
Foxie: wil je fok topic medelen dat ik geslaagt ben
Topic killerquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef ursel het volgende:
We hebben een coach..
Bert van Marwijk voor twee jaar naar Feyenoord
Je mag ook wel eens een keertje positief reageren op Feyenoord hoor..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Gelukkig heef hij het jaatste jaar bij Dortmund kunnen oefenen en ervaren hoe het is om eventueel degradatie voetbal te moeten spelen![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens een keertje positief reageren op Feyenoord hoor..
Ja, je feliciteerd ons, maar reageert niet positief over Feyenoordquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik feliciteerde jullie toch netjes
![]()
Toch een hele kluif om een nieuwe (goede) trainer binnen te halen, zeker als je in de berichtgeving in een negatieve spiraal zit![]()
Volgens mij heb jij al die berichtjes ingestuurdquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Cardinal_NL het volgende:Ik feliciteerde jullie toch netjes
![]()
Toch een hele kluif om een nieuwe (goede) trainer binnen te halen, zeker als je in de berichtgeving in een negatieve spiraal zit![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al die berichtjes ingestuurd
Verkeerde icoontje maar wel geniaalquote:
dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef ursel het volgende:
[..]Ik zei toch dat ze mee lazen op het bof-forum..
Ze willen je gewoon niet unbannen..
Jij bent ook niet zuinig met je accounts..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef Reduce_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat denk ik ookalleen mn 48 uur zitten erop, had geen zin om langer te wachten
![]()
en was toch alweer aan een nieuwe account toe![]()
daarbij is boefje alweer bijna een dag unbanneddus los ik het zelf maar op
![]()
hee ik heb 4 jaar met IJsmuts gedaan hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zuinig met je accounts..
Ik ben nog bezig met mijn eerste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |