Ik beloof niks, heb morgen een k u t tentamen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Zou wel strak zijnIs er ergens een adres?
![]()
Kom je vanavond ook weer even spelen Edu?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:
TVP!
Ik voel een hoogtepunt aan komen!
deze topic moet echt wel bij de klassiekers !
Was er een datalimiet dan??quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Mensen met casema/@home, krijgen vanaf 23 juni een betere Usenet toegang. Elk abonnement heeft nu de max download van 12,5 mbit/sec... Afhankelijk van je abonnement word er wel strenger gelet op de datalimiet... Het blijven wel 4 lijntjes per user...
nu wel iig...quote:
Hier de veranderingen per 23 juniquote:Afhankelijk van abonnement:
Midi: 10 GB
Multi: 50 GB
Maxi: 100 GB
Mega: 200 GB
Limieten zijn per kalendermaand en alleen van toepassing op Newsgebruik
klopt maar niet iedereen kijkt op het BoF! Forum...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er op de bof site daar toch een topic over
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef staticdata het volgende:
volgens mij is er op de bof site daar toch een topic over
nou voor death proof hoef je niet naar de bios te gaan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wilde dus in belgie gaan en dan gelijk grindhouse erbij... Komt transformers daar pas op 23 juli...
Ooh, verbruik van de newsserver. Dacht totale verbruik..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nu wel iig...
[..]
Hier de veranderingen per 23 juni
maakt niet uit, het blijft Quentin...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nou voor death proof hoef je niet naar de bios te gaan hoor![]()
tering wat is dat een tegenvallende film![]()
nou ook al is het quentin lekker boeiend als ie bagger is gewoon negeren die hapquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maakt niet uit, het blijft Quentin...
Toch hebben zijn films altijd iets speciaals....quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ook al is het quentin lekker boeiend als ie bagger is gewoon negeren die hap
De dialogen doen het hem...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toch hebben zijn films altijd iets speciaals....
quote:Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.
quote:"Everybody be cool, this is a robbery!"
"Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of you!"
quote:The Wolf: You guys look like... What do they look like, Jimmie?
Jimmie: Dorks. They look like a couple of dorks.
Jules: Ha-ha-ha. They're your clothes, motherfucker.
en dat is nog wel de minst briljantequote:
Je moet niet je puisjes uitdrukken voor je spiegel en anders deze schoonmaken.. Zitten allemaal vlekken op..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Resultaat van vandaag
Pas 2 keer..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Die spiegelbeeld grap was al een keer gemaakt toch?
Tattoos zijn niet echt mijn ding maar ziet er wel cool uitVooral die getattoeerde haartjes rond je tepel geven het geheel een erg stoere look.
Vanavond ook Karkand verbouwen?
Rare is dat je die vlekjes alleen ziet op de cameraquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet niet je puisjes uitdrukken voor je spiegel en anders deze schoonmaken.. Zitten allemaal vlekken op..
Mjah, ben daar ook wel blij mee... Laat het denk ook op m'n zak zettenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Tattoos zijn niet echt mijn ding maar ziet er wel cool uitVooral die getattoeerde haartjes rond je tepel geven het geheel een erg stoere look.
Weet nog niet, ligt eraan hoelaat ex weer op de stoep statquote:Vanavond ook Karkand verbouwen?
Je wordt al een echt grote jongenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Keltie het volgende:
Mjah, ben daar ook wel blij mee... Laat het denk ook op m'n zak zetten![]()
Doe je niet openquote:Weet nog niet, ligt eraan hoelaat ex weer op de stoep stat![]()
Gaat een beetje lastig als je hebt afgesproken ey?quote:
Het fijne van uit elkaar gaan is dat alle gedane beloftes weer van tafel kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:07 schreef Keltie het volgende:
(had beloofd, toen het nog aan was, om even naar der laptop te kijken -nieuwe virusscanner erop-)
Mjah, ben hier wel op goede voet mee uit elkaar gegaan en misschien is er een mogelijkheid om nog een paar keer m'n zaad kwijt te kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Het fijne van uit elkaar gaan is dat alle gedane beloftes weer van tafel kunnen![]()
je verwart haar nu toch niet met de spermabankquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, ben hier wel op goede voet mee uit elkaar gegaan en misschien is er een mogelijkheid om nog een paar keer m'n zaad kwijt te kunnen
Anders doe je FF BoF topic reeks sluiten !??!!???!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Had ik zo'n mooi betoog geschreven diep in de nacht gisteren, lijkt het wel of niemand het gelezen heeft
Stemmen via PMquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Ferdi, jij heb nog 2 graties patches toch? weetje wat we kunnen doen.. 1 voor ijsmeis en 1 voor yvonne, toch? Als je dat zou willen regelen, ff adres vragen via PM en dan opsturen? Of zijn we het niet eens met dit gebaartje?
quote:
Ben echt wel een boeffiequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
HOOLIGANS!!! HOOLIGANS!!
Jij bent het boefjes stadium al ver voorbij![]()
![]()
Ik denk op z'n bovenarmquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef staticdata het volgende:
Keltie, waar laat je die tattoo zetten?
quote:
babel is niet ingehuurd om te voetballen. Babel heeft een ander talent! Babel kan namelijk de tactieken van andere teams goed bespioneren. Hij kan namelijk meerdere talen! Hij heeft zelfs een eigen website. Hier de website van hem!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |