Geef je echt groot gelijk !quote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
Hij deed het terwijl ik 2 koppen koffie in mijn handen had...Dat vraagt om reactie
30 levels... en daarvan vind ik 16 de moeilijkste...quote:
Is it any wonder is best fijn IMOquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
Wat een zeik muziek is dat Keane toch eigenlijk
Nogal ja. Heb eigenlijk pas een hekel aan ze gekregen na Pinkpop vorig jaar waar ze de meest ongeinspireerde show gaven die ik ooit van een band/artiest heb gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
Wat een zeik muziek is dat Keane toch eigenlijk
Overtroffen ze daarmee Razorlight van dit jaar?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nogal ja. Heb eigenlijk pas een hekel aan ze gekregen na Pinkpop vorig jaar waar ze de meest ongeinspireerde show gaven die ik ooit van een band/artiest heb gezien![]()
Dit is veel beter: The Seed![]()
![]()
En toch verdient die hetquote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
Jongens! Dat is NIET LIEF bij Sander L boven in!
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
Hoog tijd om een foto van jou te zoeken en die een keertje op een soortgelijke manier bewerkt in de OP te zetten...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wilde em 1x in de OP hebbenGebeurt nu niet meer
It wasn't me! Ik heb alleen maar de OP copy/paste gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
Kan je nog een keertje de OP bewerken? Ik heb de wiki geupdate met de laatste topics (stond maar tot 174 in) en natuurlijk die onfatsoenlijke belediging van Wolfrolf weggehaald.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
It wasn't me! Ik heb alleen maar de OP copy/paste gedaan
Met gemakt. Vond Razorlight dit jaar erg coolquote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Overtroffen ze daarmee Razorlight van dit jaar?
sure, dus de ouwe OP weghalen en je aangepaste erin pleuren. moet te doen zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je nog een keertje de OP bewerken? Ik heb de wiki geupdate met de laatste topics (stond maar tot 174 in) en natuurlijk die onfatsoenlijke belediging van Wolfrolf weggehaald.
Dan post je dat lekker hier, maar ga er niet de wiki voor misbruiken. Nu ziet het eruit alsof de TS een hekel aan Sander L heeft, terwijl dat misschien wel helemaal niet zo is...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Coen is (zeer) tof, Sander Lantinga niet in het kwadraat
Op bewerken-knopje klikken, het tekstveld leegmaken en vervolgens de inhoud vanaf de wiki er opnieuw ingooien. Moet inderdaad te doen zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
sure, dus de ouwe OP weghalen en je aangepaste erin pleuren. moet te doen zijn
De hele dag wordt Live Earth uitgezonden op 3FMquote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
Over klimaatpropaganda gesproken. Gaan jullie (Maricha&Michiel) nog toffe dingen doen 7 juli?
Helemaal eensquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Coen is (zeer) tof, Sander Lantinga niet in het kwadraat
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef purplerose het volgende:
sure, dus de ouwe OP weghalen en je aangepaste erin pleuren. moet te doen zijn
Ik ben geen fan van Sander maar die smilies is ook niet nodigquote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan post je dat lekker hier, maar ga er niet de wiki voor misbruiken. Nu ziet het eruit alsof de TS een hekel aan Sander L heeft, terwijl dat misschien wel helemaal niet zo is...![]()
Vanuit Hilversum of echt vanuit Amsterdam, vanuit het Westerpark?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
De hele dag wordt Live Earth uitgezonden op 3FM
Ik zelf ben gewoon vrij en ga lekker alles via tv & radio volgen, Michiel gaat een aantal uren presenteren
Goed zo, het zij je vergevenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Okee okee mijn (daadwerkelijk gemeende) excuses voor die flauwe wiki editZand erover?
Volgens mij gewoon Hilversum, maar dat weet ik niet zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanuit Hilversum of echt vanuit Amsterdam, vanuit het Westerpark?
Voelt zich ff goed nerdigquote:
* Sirolf laat even een vrachtwagen vol met zand komen. Zo, dat moet genoeg zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Okee okee mijn (daadwerkelijk gemeende) excuses voor die flauwe wiki editZand erover?
*applaus*quote:
Zou wel tof zijn als ze vanaf locatie uitzenden...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Hilversum, maar dat weet ik niet zeker...
Begin van de uitzending niet gehoord???? We hadden Dinske aan de telefoonquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als ze vanaf locatie uitzenden...
Overigens zijn de mensen die naar Zuid Afrika geweest zijn weer terug in Nederland... Het was een vermoeiende reis, maar ze hebben erg veel indrukken opgedaan...
Nee, toen was ik naar de fysioquote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Begin van de uitzending niet gehoord???? We hadden Dinske aan de telefoon
Ik zou voor de zekerheid een paar pellets achter de hand houdenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf laat even een vrachtwagen vol met zand komen. Zo, dat moet genoeg zijn.![]()
Doet bij jou de link naar de podcast het al? Ik krijg steeds een page not found te zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, toen was ik naar de fysio
Dat wordt weer terugluisteren
Nope, doet het niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet bij jou de link naar de podcast het al? Ik krijg steeds een page not found te zien.![]()
(http://audio.omroep.nl/radio3)
Ze hebben de opendir dichtgegooid. De bestanden staan er echter wel nog steeds op. Het afgelopen uur is over ongeveer een half uurtje dus te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070618-19.mp3quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet bij jou de link naar de podcast het al? Ik krijg steeds een page not found te zien.![]()
(http://audio.omroep.nl/radio3)
Ivm de megahit denk ik dat je nog minstens tot vrijdag moet wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Wnn draai je die versie weer eens Michiel?
Working Class Hero van Racoon dus
Mss kan die in het request uurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ivm de megahit denk ik dat je nog minstens tot vrijdag moet wachten.
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Wnn draai je die versie weer eens Michiel?
Working Class Hero van Racoon dus
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
We zullen zien wat we voor je kunnen doen!
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Goed... ik zet het geluid even uit voor een paar minuten.
* Sirolf] zet Room Eleven - Bitch even op [afbeelding
Doet Domien het zo goed bij de meisjes dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Mijn broertje doet het nu heel goed bij meisjes van 13. Alleen maar omdat ie Tom heet en er blijkbaar van TH ook iemand zo heet.
Ben ik blij dat ik geen Domien heet.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Mijn broertje doet het nu heel goed bij meisjes van 13. Alleen maar omdat ie Tom heet en er blijkbaar van TH ook iemand zo heet.
Dan klinkt het net wat minder droog als je lult. Zoiets. He,weet ik veel, ik ben moe!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
Michiel vraagje, waarom staat die galm fader altijd een stukje open? (het is toch de galm?)
Dat zijn je Live Earthuren. Je vergeet de Freaknacht en Ekstra Weekend.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dan klinkt het net wat minder droog als je lult. Zoiets. He,weet ik veel, ik ben moe!![]()
Over Live Earth: 's middags ben ik in Amsterdam om samen met Beau van Erven Dorens drie debaten te presenteren onder de noemer Serious Politics en s' avonds presnteeer ik (vanuit Hilversum gewoon) tussen 23 en 2 of 3 op 3FM, dat zijn Londen en New York-uren. Zondag presenteer ik dan nog tussen 12 en 15 deel 1 van Best Of Live Earth.
Niet al te druk dus![]()
30quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef D.Rose het volgende:
MutZ, hoeveel levels waren er?
Michiel heeft zn slaapmuts opgezetquote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn die nou aan het doen...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
Waar gaat het over?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef D.Rose het volgende:
MutZ, hoeveel levels waren er?
Is de Freaknacht je zo zwaar gevallen?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dan klinkt het net wat minder droog als je lult. Zoiets. He,weet ik veel, ik ben moe!![]()
Als ik niet op vakantie ben, dan kom ik nog wel ff naar A'dam wssquote:Over Live Earth: 's middags ben ik in Amsterdam om samen met Beau van Erven Dorens drie debatten te presenteren onder de noemer Serious Politics en s' avonds presenteeer ik (vanuit Hilversum gewoon) tussen 23 en 2 of 3 op 3FM, dat zijn Londen en New York-uren. Zondag presenteer ik dan nog tussen 12 en 15 deel 1 van Best Of Live Earth.
Niet al te druk dus![]()
Eh damn ja. En dan zou het ook kunnen zijn dat die vrijdag mijn 5 of 6 weken Leuk Is Anders beginnen. Een week later mag dan ook wel eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat zijn je Live Earthuren. Je vergeet de Freaknacht en Ekstra Weekend.Maar nog steeds niet echt druk nee.
![]()
Waar zit je?quote:
Volgens mij wil hier iemand die piraat van een Ekdom overtreffen......quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh damn ja. En dan zou het ook kunnen zijn dat die vrijdag mijn 5 of 6 weken Leuk Is Anders beginnen. Een week later mag dan ook wel eigenlijk![]()
Ipv Serious Radio is het dus een paar weken Veenstra Radioquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh damn ja. En dan zou het ook kunnen zijn dat die vrijdag mijn 5 of 6 weken Leuk Is Anders beginnen. Een week later mag dan ook wel eigenlijk![]()
De enige die gestraft wordt, is zijn vrouw denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef MutZ het volgende:
Ipv Serious Radio is het dus een paar weken Veenstra Radio
Mij straf je er iig niet mee
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Dat is wel te doen denk ik... Als je direct na de uitzending vertrekt op zaterdagochtend, dan kan je op maandagavond voor 7 uur met gemak weer terug zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt dus ook een zomer zonder disneyland. Ik vraag me af of Vienstra Vienstra dát wel aan kan.
Typisch gevalletje vanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als je voorbij de 16 bent, dan heb je het ergste gehadquote:
quote:
Nog ff nadenken bij 23 en dan ben je er zo doorheenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img25.jpg]afbeelding][/url]
Komen we vast wel een keer aan toequote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef MutZ het volgende:
Ik wil er ook nog een keer heen, alleen nu nog m'n vriendje zover krijgen
Als ze me met rust laten jaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog ff nadenken bij 23 en dan ben je er zo doorheen
16 lukt niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog ff nadenken bij 23 en dan ben je er zo doorheen
Stap af van de strategie die je nu volgt en ga over op een andere is m'n advies... Dat werkt bij heel veel mensen...quote:
quote:
Arme jijquote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze me met rust laten ja
*hele tijd moeder met pc problemen aan de telefoon heeft
Iets wat suffe actie om de opendir dicht te gooien.. Zal wel teveel van geleeched zijn oid want een andere reden kan ik niet bedenken. anyway, thanks voor de link ! Misschien is dit nog een nasleep van de storing van vorige week want ook het gedeelte ' gedraaid op 3FM ' werkt nog niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben de opendir dichtgegooid. De bestanden staan er echter wel nog steeds op. Het afgelopen uur is over ongeveer een half uurtje dus te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070618-19.mp3
Hij doet het alleen nog nietquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iets wat suffe actie om de opendir weg te gooien.. Zal wel teveel van geleeched zijn oid want een andere reden kan ik niet bedenken. anyway, thanks voor de link ! Misschien is dit nog een nasleep van de storing van vorige week want ook het gedeelte ' gedraaid op 3FM ' werkt nog niet.
quote:
Mijn moeder heeft geleerd om te sms'en..ik krijg dus nu vragen enzo per sms binnenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
Als ze me met rust laten ja
*hele tijd moeder met pc problemen aan de telefoon heeft
Volgens mij is die open dir al langer dicht, ligt het niet aan die stroomstoring. Ik gok dat het is om meer traffic te hebben op www.radiocast.nl, de officiele podcast-site van de publieke omroep. Daar staan ze ook allemaal, maar dan in een flashspeler. Maar ach, zolang die directe links nog werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
/
Michiel en Maricha hebben ambities om 3VOOR12XL te gaan presenteren?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn die nou aan het doen...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
ik heb haar nu (weer) afgepoeierdquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme jij
Dan gaat het nog wat langer duren denk ik
Ik ook, en hij is wel heel slechtquote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Hee, dit is volgens mij de eerste keer dat ik deze nieuwe single van Avril op 3fm hoor...
Klinkt plausibel Michiel.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:36 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is die open dir al langer dicht, ligt het niet aan die stroomstoring. Ik gok dat het is om meer traffic te hebben op www.radiocast.nl, de officiele podcast-site van de publieke omroep. Daar staan ze ook allemaal, maar dan in een flashspeler. Maar ach, zolang die directe links nog werken![]()
Ik heb d'r liever helemaal nietquote:Op maandag 18 juni 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je liever de vorige dan...?![]()
Ik vind deze best goed te doen...
owjaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Zo... was toch bijna vergeten mn request in te sturen.
Same herequote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd naar je request!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Was het ook al bijna vergeten...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
The Feeling?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was het ook al bijna vergeten...
* Sirolf heeft een MetMichiel-classic aangevraagd.
Nee, dat andere nummer dat veel in MetMichiel is gedraaid, maar daarbuiten nooit een hit geworden is. Volgens mij weet je wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Feeling?
* MutZ heeft een plaat aangevraagd die volgens mij niet vaak bij MetMichiel is
Doe ik niet vaak, een request in de herhaling... (behalve GD danquote:
* D.Rose heeft iets aangevraagd wat Michiel nog nooit heeft gedraaid, en wat zo goed is dat ik denk dat Michiel het waarschijnlijk niet kent, anders was ie vast al eerder op mijn verzoek ingegaanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Feeling?
* MutZ heeft een plaat aangevraagd die volgens mij niet vaak bij MetMichiel is
Dan weet ik het iddquote:Op maandag 18 juni 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat andere nummer dat veel in MetMichiel is gedraaid, maar daarbuiten nooit een hit geworden is. Volgens mij weet je wel waar ik het over heb.
Ik kan dat nummer trouwens woord voor woord meezingen...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
* D.Rose heeft iets aangevraagd wat Michiel nog nooit heeft gedraaid, en wat zo goed is dat ik denk dat Michiel het waarschijnlijk niet kent, anders was ie vast al eerder op mijn verzoek ingegaan
Ik doe het ook zelden, maar hoop het toch ooit te horenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe ik niet vaak, een request in de herhaling... (behalve GD dan)
Dat kunnen er een hoop zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Request gedaan. Een origineel van een sample-cover uit de hitlijsten van het moment...
ben bang dat ie dadelijk komtquote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was het ook al bijna vergeten...
* Sirolf heeft een MetMichiel-classic aangevraagd.
Ben net terug, welke is het ??quote:Op maandag 18 juni 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Dáááááááár komt 'ie weer...!
* Sirolf gaat meezingen, dus hoog tijd om de deur en het raam dicht te doen.
Google is mir freund in dit geval, het was namelijk Ace Of Base - Beautiful Life ! Hartstikke leuk liedje om weer eens op de radio te horen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Ben er trouwens bijna achter met welke plaat ik 's ochtends wakker werd.
De plaat die Sirolf kennelijk niet op MP3 heeft, want dit is al de tigste keer dat ie 'm aanvraagdquote:
quote:Well, I'm rumblin' in this JCB.
I'm 5 years old and my dad's a giant sitting beside me.
And the engine rattles my bum like berserk
While we're singin' , 'Don't forget your shovel if you want to go to work!'
My dad's probably had a bloody hard day
But he's been good fun and bubblin' and jokin' away
And the procession of cars stuck behind
are gettin' all impatient and angry, but we dont mind.
An' we're holdin' up the bypass
woah
Me and my dad havin' a top laugh
oh-woah
I'm sittin' on the toolbox
woah
And I'm so glad I'm not in school, boss
So glad I'm not in school
Oh no
and we pull over to let cars past
And pull off again, speedin' by the summer green grass
And we're like giants up here in our big yellow digger
Like zoids, or transformers, or maybe even bigger
And I wanna transform into a Tyrannosaurus Rex!
And eat up all the bullies and the teachers and their pets
And I'll tell all my mates that my dad's B.A. Baracus
Only with a JCB and Bruce Lee's nunchuckas
And We're holdin' up the bypass
Woah
Oh whoa
Oh
And we're holdin' up the bypass
Oh
Oh whoa
Oh
-
Said I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his JCB.
I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his JCB.
I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round
And we're holdin' up the bypass
Whoa-Oh
Oh-whoa
And I'm sittin' on the toolbox
oh-oh
I said
I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his
Aw, I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his JCB.
Aha! ik kreeg al zo'n deja vu-gevoel bij het horen van de plaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
De plaat die Sirolf kennelijk niet op MP3 heeft, want dit is al de tigste keer dat ie 'm aanvraagd
Nee, dit keer een dance plaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gaan we voor Lenny Kravitz? Of Supertramp?
Als je zo gaat beredeneren kunnen we volgens mij allemaal wel stoppen met radio luisteren en non-stop mp3-tjes luisteren...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De plaat die Sirolf kennelijk niet op MP3 heeft, want dit is al de tigste keer dat ie 'm aanvraagd
Nee, want jij bent de enige die tig keer hetzelfde nummer aanvraagtquote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je zo gaat beredeneren kunnen we volgens mij allemaal wel stoppen met radio luisteren en non-stop mp3-tjes luisteren...
Michiel, je vergat 0800-1336 als verkeerd nummer te noemen.
Of 0906-1336...![]()
Nee.quote:
Er staat geen McDonalds in de top 40quote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt gelijk. Zijn er meer dan ik dacht. (Sample-covers in de top op het moment)
Hint: Denk aan een grote gele "m". En dan daar het origineel van....![]()
Beide MetMichiel-classics zijn dus al langsgekomen. Eerst Nizlopi en even daarna The Feeling.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
DAMN.... ik word om 9 uur weggeroepen, ben ik 2 seconden terug om wat te pakken, hoor ik de laatste klanken van mn request...The Feeling
Meck - Feels Like Home met die geweldige Felix sample erin?!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt gelijk. Zijn er meer dan ik dacht. (Sample-covers in de top op het moment)
Hint: Denk aan een grote gele "m". En dan daar het origineel van....![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er staat geen McDonalds in de top 40
Wel een cover van ene McDonald, maar die was het niet zei je
Meckquote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meck - Feels Like Home met die geweldige Felix sample erin?!![]()
Je was net iets eerder..quote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meck - Feels Like Home met die geweldige Felix sample erin?!![]()
uhuhquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
briljant dit... M'n tentamen morgen gaat over geneesmiddelen voor allerlei hartstoornissen, cholesterolverlagers, hoge bloeddruk en.... erectiele disfunctie
Lekkere request.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je was net iets eerder..
Maar op Nederland 3, bij weg met BNN, knipte ze een kop van een slang eraf...(Dus ik bleef even met mijn ogen op de tv gericht....)
En felix is de request natuurlijk....
Euh...ik volg de link ff niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
briljant dit... M'n tentamen morgen gaat over geneesmiddelen voor allerlei hartstoornissen, cholesterolverlagers, hoge bloeddruk en.... erectiele disfunctie
Het middel wat voor behandeling gebruikt wordt, zie je dus ook bij hartproblemen enzo terugquote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...ik volg de link ff niet?
Ik heb er iig geen last van
Nu je het zegt...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, waarom staat er nog steeds een AVRO-logo in beeld op de webcam...?
Ik zie een uitdaging voor de mannen van serious tv, hopelijk kijken ze dan ook naar cam 3 want die is ook nog erg blauw van kleur.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img31.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Wie zou er gewonnen hebben bij de nieuwe WIDM, Coen Swijnenberg of Dennis Weening wellicht?
Het is trouwens cam 2 (http://www.omroep.nl/live/3fm-serioustv-2.asx) van serious tv.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik zie een uitdaging voor de mannen van serious tv, hopelijk kijken ze dan ook naar cam 3 want die is ook nog erg blauw van kleur.![]()
Tot morgenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Toad het volgende:
Ik ga even verder 3D logicen.
Ik vermoed dat ik ook ben gestrand bij level 16...
ik ga ook maar ff verderquote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Toad het volgende:
Ik ga even verder 3D logicen.
Ik vermoed dat ik ook ben gestrand bij level 16...
Wat heb ik je toch aangedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga ook maar ff verder
anders kan ik niet slapen
Ik hang nu bij 23. Kom er niet uit...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga ook maar ff verder
anders kan ik niet slapen
23 is idd ook een lastigequote:Op maandag 18 juni 2007 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hang nu bij 23. Kom er niet uit...![]()
You winquote:
Sterkte daarmee danquote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Toad het volgende:
ik zit nog vast bij 16
Geweldig nummerquote:
Ja, Fok is een beetje brak geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geweldig nummer
Alleen wilde ik dat dus al een tijdje geleden posten, maar toen lag fok eruit
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:19 schreef cosmick het volgende:
"Steady as she goes".
Fijn hoor. Jammer dat ik nu in overleg moet.
Verraderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Glacier het volgende:
* Glacier eet inmiddels een tosti terwijl hij naar KinkFM luistert
Smakelijk. Ik een broodje met aardbeienjam.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Glacier het volgende:
* Glacier eet inmiddels een tosti terwijl hij naar KinkFM luistert
Stenders kan me nog steeds absoluut niet boeien..en het klinkt nog steeds alsof ie er geen zin in heeft..quote:
thnx, jij ook smakelijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef cosmick het volgende:
Smakelijk. Ik een broodje met aardbeienjam.![]()
Deze week valt het nog mee. Ook gisteren hoorde ik wat grappige dingen en net Janis Joplinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Stenders kan me nog steeds absoluut niet boeien..en het klinkt nog steeds alsof ie er geen zin in heeft..
Er zijn el eens dagen dat ik probeer te blijven hangen, maar vandaag is echt zo'n dag dat ik de herhalende (matige) plaatjes op 3FM ff helemaal zat ben..
Ik weet niet waar je het over hebt, vind het een heel leuk programma om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Stenders kan me nog steeds absoluut niet boeien..en het klinkt nog steeds alsof ie er geen zin in heeft..
Er zijn wel eens dagen dat ik probeer te blijven hangen, maar vandaag is echt zo'n dag dat ik de herhalende (matige) plaatjes op 3FM ff helemaal zat ben..
Ja, dat vind ik ook. Daar zaten ze vast nog aan vast.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ze moeten alleen die Polman afvoeren.![]()
Mij dunkt net zoiets. Fredje S. kan vast heel goed producenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Daar zaten ze vast nog aan vast.
Hoi Glacierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |