30quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef D.Rose het volgende:
MutZ, hoeveel levels waren er?
Michiel heeft zn slaapmuts opgezetquote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn die nou aan het doen...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
Waar gaat het over?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef D.Rose het volgende:
MutZ, hoeveel levels waren er?
Is de Freaknacht je zo zwaar gevallen?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dan klinkt het net wat minder droog als je lult. Zoiets. He,weet ik veel, ik ben moe!![]()
Als ik niet op vakantie ben, dan kom ik nog wel ff naar A'dam wssquote:Over Live Earth: 's middags ben ik in Amsterdam om samen met Beau van Erven Dorens drie debatten te presenteren onder de noemer Serious Politics en s' avonds presenteeer ik (vanuit Hilversum gewoon) tussen 23 en 2 of 3 op 3FM, dat zijn Londen en New York-uren. Zondag presenteer ik dan nog tussen 12 en 15 deel 1 van Best Of Live Earth.
Niet al te druk dus![]()
Eh damn ja. En dan zou het ook kunnen zijn dat die vrijdag mijn 5 of 6 weken Leuk Is Anders beginnen. Een week later mag dan ook wel eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat zijn je Live Earthuren. Je vergeet de Freaknacht en Ekstra Weekend.Maar nog steeds niet echt druk nee.
![]()
Waar zit je?quote:
Volgens mij wil hier iemand die piraat van een Ekdom overtreffen......quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh damn ja. En dan zou het ook kunnen zijn dat die vrijdag mijn 5 of 6 weken Leuk Is Anders beginnen. Een week later mag dan ook wel eigenlijk![]()
Ipv Serious Radio is het dus een paar weken Veenstra Radioquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Eh damn ja. En dan zou het ook kunnen zijn dat die vrijdag mijn 5 of 6 weken Leuk Is Anders beginnen. Een week later mag dan ook wel eigenlijk![]()
De enige die gestraft wordt, is zijn vrouw denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef MutZ het volgende:
Ipv Serious Radio is het dus een paar weken Veenstra Radio
Mij straf je er iig niet mee
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Mijn broertje doet het nu heel goed bij meisjes van 13. Alleen maar omdat ie Tom heet en er blijkbaar van TH ook iemand zo heet.
Ben ik blij dat ik geen Domien heet.
Dat is wel te doen denk ik... Als je direct na de uitzending vertrekt op zaterdagochtend, dan kan je op maandagavond voor 7 uur met gemak weer terug zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt dus ook een zomer zonder disneyland. Ik vraag me af of Vienstra Vienstra dát wel aan kan.
Typisch gevalletje vanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef MichielV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |