Doet bij jou de link naar de podcast het al? Ik krijg steeds een page not found te zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, toen was ik naar de fysio
Dat wordt weer terugluisteren
Nope, doet het niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet bij jou de link naar de podcast het al? Ik krijg steeds een page not found te zien.![]()
(http://audio.omroep.nl/radio3)
Ze hebben de opendir dichtgegooid. De bestanden staan er echter wel nog steeds op. Het afgelopen uur is over ongeveer een half uurtje dus te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070618-19.mp3quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doet bij jou de link naar de podcast het al? Ik krijg steeds een page not found te zien.![]()
(http://audio.omroep.nl/radio3)
Ivm de megahit denk ik dat je nog minstens tot vrijdag moet wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Wnn draai je die versie weer eens Michiel?
Working Class Hero van Racoon dus
Mss kan die in het request uurquote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ivm de megahit denk ik dat je nog minstens tot vrijdag moet wachten.
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef MutZ het volgende:
Wnn draai je die versie weer eens Michiel?
Working Class Hero van Racoon dus
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
We zullen zien wat we voor je kunnen doen!
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Goed... ik zet het geluid even uit voor een paar minuten.
* Sirolf] zet Room Eleven - Bitch even op [afbeelding
Doet Domien het zo goed bij de meisjes dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Mijn broertje doet het nu heel goed bij meisjes van 13. Alleen maar omdat ie Tom heet en er blijkbaar van TH ook iemand zo heet.
Ben ik blij dat ik geen Domien heet.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Mijn broertje doet het nu heel goed bij meisjes van 13. Alleen maar omdat ie Tom heet en er blijkbaar van TH ook iemand zo heet.
Ben ik blij dat ik geen Domien heet.
Dan klinkt het net wat minder droog als je lult. Zoiets. He,weet ik veel, ik ben moe!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef wolfrolf het volgende:
Michiel vraagje, waarom staat die galm fader altijd een stukje open? (het is toch de galm?)
Dat zijn je Live Earthuren. Je vergeet de Freaknacht en Ekstra Weekend.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Dan klinkt het net wat minder droog als je lult. Zoiets. He,weet ik veel, ik ben moe!![]()
Over Live Earth: 's middags ben ik in Amsterdam om samen met Beau van Erven Dorens drie debaten te presenteren onder de noemer Serious Politics en s' avonds presnteeer ik (vanuit Hilversum gewoon) tussen 23 en 2 of 3 op 3FM, dat zijn Londen en New York-uren. Zondag presenteer ik dan nog tussen 12 en 15 deel 1 van Best Of Live Earth.
Niet al te druk dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |