Geef je echt groot gelijk !quote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
Hij deed het terwijl ik 2 koppen koffie in mijn handen had...Dat vraagt om reactie
30 levels... en daarvan vind ik 16 de moeilijkste...quote:
Is it any wonder is best fijn IMOquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
Wat een zeik muziek is dat Keane toch eigenlijk
Nogal ja. Heb eigenlijk pas een hekel aan ze gekregen na Pinkpop vorig jaar waar ze de meest ongeinspireerde show gaven die ik ooit van een band/artiest heb gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef purplerose het volgende:
Wat een zeik muziek is dat Keane toch eigenlijk
Overtroffen ze daarmee Razorlight van dit jaar?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nogal ja. Heb eigenlijk pas een hekel aan ze gekregen na Pinkpop vorig jaar waar ze de meest ongeinspireerde show gaven die ik ooit van een band/artiest heb gezien![]()
Dit is veel beter: The Seed![]()
![]()
En toch verdient die hetquote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
Jongens! Dat is NIET LIEF bij Sander L boven in!
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
Hoog tijd om een foto van jou te zoeken en die een keertje op een soortgelijke manier bewerkt in de OP te zetten...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wilde em 1x in de OP hebbenGebeurt nu niet meer
It wasn't me! Ik heb alleen maar de OP copy/paste gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef Maricha het volgende:
Kan je nog een keertje de OP bewerken? Ik heb de wiki geupdate met de laatste topics (stond maar tot 174 in) en natuurlijk die onfatsoenlijke belediging van Wolfrolf weggehaald.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
It wasn't me! Ik heb alleen maar de OP copy/paste gedaan
Met gemakt. Vond Razorlight dit jaar erg coolquote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Overtroffen ze daarmee Razorlight van dit jaar?
sure, dus de ouwe OP weghalen en je aangepaste erin pleuren. moet te doen zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan je nog een keertje de OP bewerken? Ik heb de wiki geupdate met de laatste topics (stond maar tot 174 in) en natuurlijk die onfatsoenlijke belediging van Wolfrolf weggehaald.
Dan post je dat lekker hier, maar ga er niet de wiki voor misbruiken. Nu ziet het eruit alsof de TS een hekel aan Sander L heeft, terwijl dat misschien wel helemaal niet zo is...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Coen is (zeer) tof, Sander Lantinga niet in het kwadraat
Op bewerken-knopje klikken, het tekstveld leegmaken en vervolgens de inhoud vanaf de wiki er opnieuw ingooien. Moet inderdaad te doen zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
sure, dus de ouwe OP weghalen en je aangepaste erin pleuren. moet te doen zijn
De hele dag wordt Live Earth uitgezonden op 3FMquote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef Toad het volgende:
Over klimaatpropaganda gesproken. Gaan jullie (Maricha&Michiel) nog toffe dingen doen 7 juli?
Helemaal eensquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
Coen is (zeer) tof, Sander Lantinga niet in het kwadraat
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef purplerose het volgende:
sure, dus de ouwe OP weghalen en je aangepaste erin pleuren. moet te doen zijn
Ik ben geen fan van Sander maar die smilies is ook niet nodigquote:Op maandag 18 juni 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan post je dat lekker hier, maar ga er niet de wiki voor misbruiken. Nu ziet het eruit alsof de TS een hekel aan Sander L heeft, terwijl dat misschien wel helemaal niet zo is...![]()
Vanuit Hilversum of echt vanuit Amsterdam, vanuit het Westerpark?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
De hele dag wordt Live Earth uitgezonden op 3FM
Ik zelf ben gewoon vrij en ga lekker alles via tv & radio volgen, Michiel gaat een aantal uren presenteren
Goed zo, het zij je vergevenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Okee okee mijn (daadwerkelijk gemeende) excuses voor die flauwe wiki editZand erover?
Volgens mij gewoon Hilversum, maar dat weet ik niet zeker...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vanuit Hilversum of echt vanuit Amsterdam, vanuit het Westerpark?
Voelt zich ff goed nerdigquote:
* Sirolf laat even een vrachtwagen vol met zand komen. Zo, dat moet genoeg zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Okee okee mijn (daadwerkelijk gemeende) excuses voor die flauwe wiki editZand erover?
*applaus*quote:
Zou wel tof zijn als ze vanaf locatie uitzenden...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Hilversum, maar dat weet ik niet zeker...
Begin van de uitzending niet gehoord???? We hadden Dinske aan de telefoonquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als ze vanaf locatie uitzenden...
Overigens zijn de mensen die naar Zuid Afrika geweest zijn weer terug in Nederland... Het was een vermoeiende reis, maar ze hebben erg veel indrukken opgedaan...
Nee, toen was ik naar de fysioquote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Begin van de uitzending niet gehoord???? We hadden Dinske aan de telefoon
Ik zou voor de zekerheid een paar pellets achter de hand houdenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf laat even een vrachtwagen vol met zand komen. Zo, dat moet genoeg zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |