quote:
Nog ff nadenken bij 23 en dan ben je er zo doorheenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img25.jpg]afbeelding][/url]
Komen we vast wel een keer aan toequote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef MutZ het volgende:
Ik wil er ook nog een keer heen, alleen nu nog m'n vriendje zover krijgen
Als ze me met rust laten jaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog ff nadenken bij 23 en dan ben je er zo doorheen
16 lukt niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nog ff nadenken bij 23 en dan ben je er zo doorheen
Stap af van de strategie die je nu volgt en ga over op een andere is m'n advies... Dat werkt bij heel veel mensen...quote:
quote:
Arme jijquote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze me met rust laten ja
*hele tijd moeder met pc problemen aan de telefoon heeft
Iets wat suffe actie om de opendir dicht te gooien.. Zal wel teveel van geleeched zijn oid want een andere reden kan ik niet bedenken. anyway, thanks voor de link ! Misschien is dit nog een nasleep van de storing van vorige week want ook het gedeelte ' gedraaid op 3FM ' werkt nog niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben de opendir dichtgegooid. De bestanden staan er echter wel nog steeds op. Het afgelopen uur is over ongeveer een half uurtje dus te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070618-19.mp3
Hij doet het alleen nog nietquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iets wat suffe actie om de opendir weg te gooien.. Zal wel teveel van geleeched zijn oid want een andere reden kan ik niet bedenken. anyway, thanks voor de link ! Misschien is dit nog een nasleep van de storing van vorige week want ook het gedeelte ' gedraaid op 3FM ' werkt nog niet.
quote:
Mijn moeder heeft geleerd om te sms'en..ik krijg dus nu vragen enzo per sms binnenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef D.Rose het volgende:
Als ze me met rust laten ja
*hele tijd moeder met pc problemen aan de telefoon heeft
Volgens mij is die open dir al langer dicht, ligt het niet aan die stroomstoring. Ik gok dat het is om meer traffic te hebben op www.radiocast.nl, de officiele podcast-site van de publieke omroep. Daar staan ze ook allemaal, maar dan in een flashspeler. Maar ach, zolang die directe links nog werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
/
Michiel en Maricha hebben ambities om 3VOOR12XL te gaan presenteren?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn die nou aan het doen...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/18/thumb/img24.jpg]afbeelding][/url]
ik heb haar nu (weer) afgepoeierdquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme jij
Dan gaat het nog wat langer duren denk ik
Ik ook, en hij is wel heel slechtquote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Hee, dit is volgens mij de eerste keer dat ik deze nieuwe single van Avril op 3fm hoor...
Klinkt plausibel Michiel.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:36 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij is die open dir al langer dicht, ligt het niet aan die stroomstoring. Ik gok dat het is om meer traffic te hebben op www.radiocast.nl, de officiele podcast-site van de publieke omroep. Daar staan ze ook allemaal, maar dan in een flashspeler. Maar ach, zolang die directe links nog werken![]()
Ik heb d'r liever helemaal nietquote:Op maandag 18 juni 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je liever de vorige dan...?![]()
Ik vind deze best goed te doen...
owjaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Zo... was toch bijna vergeten mn request in te sturen.
Same herequote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Ben benieuwd naar je request!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Was het ook al bijna vergeten...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Marc63 het volgende:
The Feeling?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was het ook al bijna vergeten...
* Sirolf heeft een MetMichiel-classic aangevraagd.
Nee, dat andere nummer dat veel in MetMichiel is gedraaid, maar daarbuiten nooit een hit geworden is. Volgens mij weet je wel waar ik het over heb.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Feeling?
* MutZ heeft een plaat aangevraagd die volgens mij niet vaak bij MetMichiel is
Doe ik niet vaak, een request in de herhaling... (behalve GD danquote:
* D.Rose heeft iets aangevraagd wat Michiel nog nooit heeft gedraaid, en wat zo goed is dat ik denk dat Michiel het waarschijnlijk niet kent, anders was ie vast al eerder op mijn verzoek ingegaanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Feeling?
* MutZ heeft een plaat aangevraagd die volgens mij niet vaak bij MetMichiel is
Dan weet ik het iddquote:Op maandag 18 juni 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat andere nummer dat veel in MetMichiel is gedraaid, maar daarbuiten nooit een hit geworden is. Volgens mij weet je wel waar ik het over heb.
Ik kan dat nummer trouwens woord voor woord meezingen...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
* D.Rose heeft iets aangevraagd wat Michiel nog nooit heeft gedraaid, en wat zo goed is dat ik denk dat Michiel het waarschijnlijk niet kent, anders was ie vast al eerder op mijn verzoek ingegaan
Ik doe het ook zelden, maar hoop het toch ooit te horenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Doe ik niet vaak, een request in de herhaling... (behalve GD dan)
Dat kunnen er een hoop zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Request gedaan. Een origineel van een sample-cover uit de hitlijsten van het moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |