Geweldig nummerquote:
Ja, Fok is een beetje brak geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geweldig nummer
Alleen wilde ik dat dus al een tijdje geleden posten, maar toen lag fok eruit
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:19 schreef cosmick het volgende:
"Steady as she goes".
Fijn hoor. Jammer dat ik nu in overleg moet.
Verraderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Glacier het volgende:
* Glacier eet inmiddels een tosti terwijl hij naar KinkFM luistert
Smakelijk. Ik een broodje met aardbeienjam.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Glacier het volgende:
* Glacier eet inmiddels een tosti terwijl hij naar KinkFM luistert
Stenders kan me nog steeds absoluut niet boeien..en het klinkt nog steeds alsof ie er geen zin in heeft..quote:
thnx, jij ook smakelijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef cosmick het volgende:
Smakelijk. Ik een broodje met aardbeienjam.![]()
Deze week valt het nog mee. Ook gisteren hoorde ik wat grappige dingen en net Janis Joplinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Stenders kan me nog steeds absoluut niet boeien..en het klinkt nog steeds alsof ie er geen zin in heeft..
Er zijn el eens dagen dat ik probeer te blijven hangen, maar vandaag is echt zo'n dag dat ik de herhalende (matige) plaatjes op 3FM ff helemaal zat ben..
Ik weet niet waar je het over hebt, vind het een heel leuk programma om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Stenders kan me nog steeds absoluut niet boeien..en het klinkt nog steeds alsof ie er geen zin in heeft..
Er zijn wel eens dagen dat ik probeer te blijven hangen, maar vandaag is echt zo'n dag dat ik de herhalende (matige) plaatjes op 3FM ff helemaal zat ben..
Ja, dat vind ik ook. Daar zaten ze vast nog aan vast.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ze moeten alleen die Polman afvoeren.![]()
Mij dunkt net zoiets. Fredje S. kan vast heel goed producenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Daar zaten ze vast nog aan vast.
Hoi Glacierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |