Medestanders!quote:
quote:
Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef Toad het volgende:
Ik heb trouwens mijn propedeuse behaalt, (nog) officieus dan.
aangezien we vanmiddag zo schoolachtig hier bezig waren
gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef Toad het volgende:
Ik heb trouwens mijn propedeuse behaalt, (nog) officieus dan.
aangezien we vanmiddag zo schoolachtig hier bezig waren
[edit]Wolf, je verstoort mijn 3 op een rij!![]()
[/edit]
*proest*quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/14/thumb/img29.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/14/thumb/img30.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/14/thumb/img31.jpg]afbeelding][/url]
Is er eigenlijk eentje voor de OPquote:
quote:
Stimmt. Ik vind het ook een lekker nummer.quote:
Alleen in de wiki?quote:
Valt mee tegenwoordig! Hij is wat zachter de laatste tijd, volgens mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:26 schreef MutZ het volgende:
Maricha, wordt jij nou niet helemaal doof van die megafoon?
quote:
Of je hebt gehoorschade opgelopen door die megafoon...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Valt mee tegenwoordig! Hij is wat zachter de laatste tijd, volgens mij
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
Lucky youquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat zal me niets verbazen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of je hebt gehoorschade opgelopen door die megafoon...![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was die maar niet leeg. Nu krijgen we Rihanna![]()
Je haalt mij de woorden uit m'n mond.... bagger request en is daarnaast al tussen 19:00 - 20:00 voorbij gekomen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was die maar niet leeg. Nu krijgen we Rihanna![]()
The Feeling of Nizlopi was een veel betere request geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit m'n mond.... bagger request en is daarnaast al tussen 19:00 - 20:00 voorbij gekomen.
Pfffff stress man! Maar gelukkig kwam het goedquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
The Feeling of Nizlopi was een veel betere request geweest.
Welke plaat had die persoon gerequest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Pfffff stress man! Maar gelukkig kwam het goed
Sarah Bettensquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke plaat had die persoon gerequest?
Je hebt door dit zo snel op te lossen trouwens wel ff laten zien wie eigenlijk gewoon die radiobitch award had moeten ontvangenquote:
De stroom is eruit geslamd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik lees net dat het gedeelte van Hilversum waar slemfm zit, zonder stroom zat door het onweer
Was wel beter geweest. in my opinion!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
Sarah Bettens
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
De stroom is eruit geslamd.
Slecht grapje.
Negeer dat maar.
Ik heb ze nog wel op de kabel zitten. Dus de computer doet het nog wel...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik lees net dat het gedeelte van Hilversum waar slemfm zit, zonder stroom zat door het onweer
Gelukkig dat het niet rondom de peperbus is ingeslagen
Huh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
wtf valt gewoon de stream van 3FM weer weg.![]()
Het mediapark (en dus ook 3FM) heeft een eigen noodstroomvoorziening, dus dat zou op zich geen probleem mogen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Gelukkig dat het niet rondom de peperbus is ingeslagen
't is vanavond werkelijk een drama ! juist onder Andreas Johnson gaat het helemaal mis. Ook via 3FM kan ik de stream niet bereiken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huh?De AAC+ stream waar ik naar luister dendert onverminderd door hier!
net als onlangsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Het mediapark (en dus ook 3FM) heeft een eigen noodstroomvoorziening, dus dat zou op zich geen probleem mogen zijn.
Er schijnt iemand met een laptopje oid muziek hebben zitten afspelen om het niet te lang stil te laten zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ze nog wel op de kabel zitten. Dus de computer doet het nog wel...
Computer hing. Volgens mij hebben ze hem een slinger gegeven: aka rebootquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? stroomuitval ofzo???
Heb Andreas dus volkomen gemist, mooi klote !
Wel geinig want ik had mijn router al een reboot gegeven omdat ik dacht dat het hier fout ging..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Computer hing. Volgens mij hebben ze hem een slinger gegeven: aka reboot![]()
Insgelijksquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend
Van die gelijke dingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend
Jij ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend
Webcam ook weg, mp3- en AAC-stream ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Grote problemen volgens mij want de stream valt nu weer weg..
3FM.nl ligt nu ook plat !
Van wie heb je deze info??quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Sirolf het volgende:
De muziek (Dalet) hangt niet in de studio of in hetzelfde gebouw, maar in een datacentrum elders op het Mediapark (Verbindingencentrum van het NOB). Vandaar dat die af en toe uitvalt, terwijl de rest blijft draaien.
Nu draaien ze vanaf CD en vanaf het nood-computersysteem wat wel gewoon in de studio staat.
Dat over dat Dalet ergens anders hangt heb ik van een vorige storing (die van een paar weken terug). Toen stond dat ergens in een nieuwsberichtje, en dat toen dus ook de nood-PC het niet meer deed.quote:
Aah! scherp onthouden man.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat over dat Dalet ergens anders hangt heb ik van een vorige storing (die van een paar weken terug). Toen stond dat ergens in een nieuwsberichtje, en dat toen dus ook de nood-PC het niet meer deed.
FM doet het nog wel hierzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah! scherp onthouden man.![]()
Ned 1,2 en 3 liggen onwijs plaat hier. Is 3FM via de kabel nog wel in de lucht ? Stream is nog flink down.. Kabel heb ik trouwens van Essent.
Ik luister 3FM nu via de kabel inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah! scherp onthouden man.![]()
Ned 1,2 en 3 liggen onwijs plaat hier. Is 3FM via de kabel nog wel in de lucht ? Stream is nog flink down.. Kabel heb ik trouwens van Essent.
quote:Major stroomstoring in het gebied in Hilversum
Toch wel lekker oldskool, thuis luisteren via een normale radio.quote:
En dat terwijl ik hier vandaag geen enkele bliksemflits heb gezien, enkel een grote bak regen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef Glacier het volgende:
Het is wel een zootje door die stroomstoringen zeg
Het is op zich wel te verklaren hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:32 schreef Toad het volgende:
Blijf wel raar dat half Nederland niet Ned 1 + 3 kan ontvangen, maar ik wel. Ook apart dat Henry van Studio Sport net op Ned 3 wel live een aankondiging kon doen voor datzelfde programma. Ik snap de storing niet.
Eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Te Braaf: Bart en Edwin Diergaarde, echt brave Tros-familie radio... nooit eens iets aparts....
Het komt niet direct door het slechte weer, maar door een gevolg van het slechte weer. De bliksem zal vermoedelijk zijn ingeslagen op het mediapark, waardoor de stroom in delen daarvan is uitgevallen. Blijkbaar hoort daar ook het Verbindingencentrum bij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1181853477
"stroomstoring, de uitzendingen zijn inmiddels hervat. Ook 3FM is getroffen door het slechte weer, zowel de website als Dalet zijn uit de lucht."
Slecht weer en heel het internet gebeuren ligt plat
RTV-NH (Noord-Holland dus) heeft er ook geen zin in hier. Zwart scherm.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:05 schreef Glacier het volgende:
comedy central is weer up inmiddels..alleen national geographic staat al uren op hetzelfde frame
* Glacier gaat slapen
Mis ik allemaal want ik ben hier toch echt afhankelijk van de stream en die is nog downquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerst the Arctic Monkeys en daarna Gossip. Goed begin![]()
Zal ook het verbindingencentrum zich bevinden op 1 locatie ? Misschien niet geheel onverstandig om een uitwijk verbindingencentrum te hebben. 't wordt natuurlijk een ander verhaal als ook die nu plat ligt door de inslag (oid).quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het komt niet direct door het slechte weer, maar door een gevolg van het slechte weer. De bliksem zal vermoedelijk zijn ingeslagen op het mediapark, waardoor de stroom in delen daarvan is uitgevallen. Blijkbaar hoort daar ook het Verbindingencentrum bij.
Zouden ze nu bij RTL toevallig alwéér in het donker zitten...?![]()
Alle servers die daar staan dubbel uitvoeren...? Enig idee hoe f*cking duur dat is...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal ook het verbindingencentrum zich bevinden op 1 locatie ? Misschien niet geheel onverstandig om een uitwijk verbindingencentrum te hebben. 't wordt natuurlijk een ander verhaal als ook die nu plat ligt door de inslag (oid).![]()
Voorlopig is het voor mij nog wachten tot de boel weer up and running is.
Heerlijk voor de IT-boys een prio 5 melding op zo'n tijdstip..
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ D.Rose
Goeie TT he?![]()
Servers virtualiseren? een krachtige bak, soort VMware achtig iets erop en je kunt de machine dan zo inrichten dat het de functionaliteit aanbiedt van meerdere servers. Ben je bekend met LPAR van AS/400? dat is net zo iets. Een krachtige bak opgedeeld in meerdere delen/partities die zich vervolgens als zelfstandig server gedraagt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alle servers die daar staan dubbel uitvoeren...? Enig idee hoe f*cking duur dat is...?
De meeste datacentra staan gewoon op 1 locatie (m.u.v. die van banken e.d. dan), maar hebben uiteraard wel noodstroomgenerators.
waarom?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heb je je aantal posts verborgen?![]()
Ik ben nieuwsgierigquote:
Op zich zou het met noodstroom ook op te lossen moeten zijn, maar dan moet die wel goed werken en de verbindingen naar buiten toe ook goed zijn uitgevoerd (redundant uitgevoerd).quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Servers virtualiseren? een krachtige bak, soort VMware achtig iets erop en je kunt de machine dan zo inrichten dat het de functionaliteit aanbiedt van meerdere servers. Ben je bekend met LPAR van AS/400? dat is net zo iets. Een krachtige bak opgedeeld in meerdere delen/partities die zich vervolgens als zelfstandig server gedraagt.
Het kost wat maar de boel ligt nu alweer uren plat, is dat wat je als omroep wilt? Duizenden gebruikers gedupeerd. Tsja.. Ik kijk natuurlijk vanaf de zijlijn, maar ik ben best benieuwd hoe ze het daar hebben geregeld.
Het lag op het puntje van mijn tongquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich zou het met noodstroom ook op te lossen moeten zijn, maar dan moet die wel goed werken en de verbindingen naar buiten toe ook goed zijn uitgevoerd (redundant uitgevoerd).
rechtsonder kun je op top 500 klikken, ik sta op 6quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
---> DIG
[..]
Ik ben nieuwsgierigJe bent in hetzelfde jaar geregistreerd als ik en ik wil weten hoe veel meer posts je hebt dan ik heb
114.658 Posts.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
rechtsonder kun je op top 500 klikken, ik sta op 6
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:44 schreef Sirolf het volgende:
Op zich zou het met noodstroom ook op te lossen moeten zijn, maar dan moet die wel goed werken en de verbindingen naar buiten toe ook goed zijn uitgevoerd (redundant uitgevoerd).
Het is inderdaad niet de eerste keer. Kan overmacht zijn, maar ben daar niet helemaal van overtuigd. Boel ligt nu alweer uren plat (Internet gebeuren). Zou mij niets verbazen als ze een aantal servers misschien wel "gewoon" uit hebben gelaten om de noodstroom niet maximaal te belasten.quote:Maar je hebt inderdaad gelijk dat zulke grote dingen zo lang plat laten liggen niet echt professioneel is, vooral niet omdat het nu al de tweede keer is in korte tijd.
Net was al op het nieuws te horen dat ze zijn begonnen met 'puinruimen'. Teletekst kan bijv. nu ook niet bijgewerkt worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, helemaal mee eens.![]()
[..]
Het is inderdaad niet de eerste keer. Kan overmacht zijn, maar ben daar niet helemaal van overtuigd. Boel ligt nu alweer uren plat (Internet gebeuren). Zou mij niets verbazen als ze een aantal servers misschien wel "gewoon" uit hebben gelaten om de noodstroom niet maximaal te belasten.
De IT-boys en andere technici gaan waarschijnlijk een lange avond tegemoet![]()
* -Hans- vlucht nu snel naar boven zodat ik nog even een stukje 3FM kan checken via de ' ouderwetse ' antene. Maar het werkt wel !![]()
trusten
ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen naar bed? Truste dan!
Ik is nog even wakker...
quote:
Ik ga ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:03 schreef borisz het volgende:
ik ga
moet morgen cijferlijst ophalen om 10 uur![]()
Guis veel succes vannacht![]()
Tnx! Alleen eindpresentatie is afgekeurd, dinsdag op herhaling om kwart over 4, leuk als je het laatste groepje bentquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mijn fout! Ik moet ChatGirl feliciteren want die heeft een erg mooi cijfer gehaald.
Dat is flink balenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
Tnx! Alleen eindpresentatie is afgekeurd, dinsdag op herhaling om kwart over 4, leuk als je het laatste groepje bent
Nou, vooral die Giel. Wat een kneus is dat zeg. Denkt ie nu echt serieus dat mensen het grappig vinden om 's morgens die Lange Frans te horen? Of Roxanne Hazes??? Wat een smaakloos kampgebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef ruud.nl het volgende:
Wat een gekut op 3fm zeg, vanmorgen eerst die lange frans, en nu weer marco borsato...
waar gaat het heen, waar gaat het heen...![]()
Oja. Damn, she was hot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wicked Game. Die geile clip met Helena Christensen
.
En dan wel 30x dat "ik hou van jou" lied, wordt je ook niet vrolijk van in de ochtend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
Nou, vooral die Giel. Wat een kneus is dat zeg. Denkt ie nu echt serieus dat mensen het grappig vinden om 's morgens die Lange Frans te horen? Of Roxanne Hazes??? Wat een smaakloos kampgebeuren.![]()
Valt mee dat ie nog niet elke ochtend een jumpert in de show heeft.
Deze is me nu ook wel duidelijk inderdaad. Ze hebben vele betere, minder uitgemolken nummers zoals bv: I'll be Gone....quote:
Er zijn ook veeeel leukere bandjes dan Krezip.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze is me nu ook wel duidelijk inderdaad. Ze hebben vele betere, minder uitgemolken nummers zoals bv: I'll be Gone....
Ieder zijn/ haar mening, smaken verschillen! Ik heb er wel wat mee. Omdat ik via mijn werk destijds vaak met ze te maken heb gehad. En ook omdat ik ze live erg goed vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn ook veeeel leukere bandjes dan Krezip.![]()
Alright, kan ik me voorstellen. Als de band iets persoonlijker is, dan kun je middelmatige muziek gaan waarderenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Snap jouw mening, smaken verschillen! Ik heb er wel wat mee. Omdat ik via mijn werk destijds vaak met ze te maken heb gehad. En ook omdat ik ze live erg goed vind.![]()
Daar ben ik het wel mee eens..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef cosmick het volgende:
Mijn punt is alleen dat ze altijd dezelfde bandjes aandacht geven. Racoon, Blof etc. En zoals je weet zijn er zooooooooooooooooveel bandjes in NL. Just give them a spin!!!!
Elke dag. Verzin 's een andere band.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Stagiaire Loes ??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef Toad het volgende:
Kinie is zeker met vakantie? Omdat ik alleen Loes zie.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef Anne04 het volgende:
Weer Grace Kelly![]()
Zet Love Today nu eens in de computer!
Tof! Jammer dat ik geen geld meer heb..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Toad het volgende:
Ja, stagiaire Loes!
Trouwens.....MIKA
komt op Lowlands!
Loesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Toad het volgende:
Ja, stagiaire Loes!
Trouwens.....MIKA
komt op Lowlands!
Verrassend lekker liedje zeg! Heb het liedje nog niet zo heel vaak gehoord, maar ik begin het wel steeds lekkerder te vindenquote:
Ja, leuk hè, zo ook het album. Enige nadeel vind ik dat je 'm niet te vaak moet horen omdat het door zjin toegankelijkheid wel snel verveelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verrassend lekker liedje zeg! Heb het liedje nog niet zo heel vaak gehoord, maar ik begin het wel steeds lekkerder te vinden
'van het station halen'... met een hoogwerker?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef MutZ het volgende:
M'n project is af
Kan ik weer een stuk relaxter 3FM luisteren
Maar nu eerst Glacier van het station halen
Yup! Ghosts zou ik wel leuk vinden, maar dan komt die plaat mij woensdag al de strot uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat de megahit gaat worden...![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'van het station halen'... met een hoogwerker?![]()
Ik hoop toch wel heel erg op The Chemical Brothers...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup! Ghosts zou ik wel leuk vinden, maar dan komt die plaat mij woensdag al de strot uit![]()
Ik denk Greenday en dat vind ik best. Het origineel is namelijk wel goed.
Die Glacier kan het ook nooit laten he. Altijd maar op stations klimmen als hij met de trein is geweest!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'van het station halen'... met een hoogwerker?![]()
Ik heb een kennis die de verkeerde trap nam vanaf het perron... nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Die Glacier kan het ook nooit laten he. Altijd maar op stations klimmen als hij met de trein is geweest!
Die had zeker geen Mutz die hem even kwam halen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die de verkeerde trap nam vanaf het perron... nooit meer wat van gehoord!
Er was alleen maar iemand met een badeend en een vlaggetje die zei 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Die had zeker geen Mutz die hem even kwam halen?
Wat een instelling!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was alleen maar iemand met een badeend en een vlaggetje die zei 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
Tsja... dan heb je toch een probleem hè...?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was alleen maar iemand met een badeend en een vlaggetje die zei 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
Tsja... dan heb je toch een probleem hè...?![]()
Album zal ik ook eens gaan checken. Denk inderdaad wel dat je gelijk hebt m.b.t. het snel vervelen van de plaat. Daarom hoeft Ghosts van mij ook geen Megahit te worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, leuk hè, zo ook het album. Enige nadeel vind ik dat je 'm niet te vaak moet horen omdat het door zjin toegankelijkheid wel snel verveelt.
Bird & the Bee is al een aantal weken te horen. Om die nu nog Megahit te maken zou wel héél erg laat zijn. Ze hebben dat weleens gedaan, maar toch hoop ik er niet op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wie duimt er mee voor Bird & The Bee - Again & Again of Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs als megahit?
Aardige plaat maar ben ik ook na een paar keer horen wel redelijk zat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wie duimt er mee voor Bird & The Bee - Again & Again of Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs als megahit?
Nee, ik niet. Dat mierzoete muizestemmetje vind ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Dat mierzoete muizestemmetje vind ik helemaal niks.
En Fall Out Boy.....
Ze stapt over van RTL naar LLiNK en wordt dus waarschijnlijk de invaller voor als Rudy Mackay er niet is. Geen eigen, vast programma dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:27 schreef Againzender het volgende:
Floortje Dessing komt weer terug bij 3FM
(zit met een half oor te luisteren)
Gerard Jolingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Gerard Joling?
. Green Day? (ik vind die GD plaat maar matig)
Als ze DAT zouden durven is 3FM pas echt rock&rollquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:32 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat Sick Sick Sick ook te heftig is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Dit nummer van Green Day is lekker.
Dit moet eigenlijk mega hard worden gedraaid
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Dit nummer van Green Day is lekker.
Dit moet eigenlijk mega hard worden gedraaid
Wat wil jij nouquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef Vlindur het volgende:
Green Day wordt toch geen megahit?
Misschien over een half jaar ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Editors plaat staat nu ook tussen de nieuwe singles op 3FM.. Ben bang dat het nu geen Megahit meer zal worden.
Heb ik geslapen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij nouDie plaat is dus al megahit
Nee. Die is te makkelijk. Over lama's gesproken, Ze zijn niet meer op tv he? Iemand die weet waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Toad het volgende:
Ik ken iemand hè, die nieuwe schoenen ging kopen...
lama doen
Hopelijk brengen ze dan over een tijdje An end has a start uit! Ik vind dat nummer iets beter dan Smokers.. . Kunnen ze daar een MH van maken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Editors plaat staat nu ook tussen de nieuwe singles op 3FM.. Ben bang dat het nu geen Megahit meer zal worden.
ja, nou je het zegt, nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee. Die is te makkelijk. Over lama's gesproken, Ze zijn niet meer op tv he? Iemand die weet waarom niet?
En wat missen we het dan he..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, nou je het zegt, nooit meer wat van gehoord!
Gewoon een zomerstop dus, zoals zoveel tv-programma's hebben. Ze zullen ergens rond begin september wel terug zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef Vlindur het volgende:
Van de lama site:
"Het is voorbIj ...
maar niet voor lang. Oke, de Lama's hebben zich nu teruggetrokken, om de dikke klodders improvisatievocht van zich af te wassen. Maar geen paniek. Binnenkort wordt namelijk weer een nieuw blik grappen opengetrokken. Een mooie reden om regelmatig de site te checken. En als je de helden echt niet even kunt missen, hebben we altijd de oude afleveringen nog... "
Niks duidelijks dus
Dat zou wel het meest logisch zijn ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon een zomerstop dus, zoals zoveel tv-programma's hebben. Ze zullen ergens rond begin september wel terug zijn.
KXRadio, het radiostation van Rob Stenders, heeft sinds vanmiddag een nieuwe site. Misschien kan je daar je tijd mee doorkomen...?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Echt C & S pleur op met de grootste kutradio-show van het Westelijk Halfrond![]()
![]()
![]()
Ik ben er echt klaar mee, dat gezever en gezeik tegen luisteraars en elkaar
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Echt C & S pleur op met de grootste kutradio-show van het Westelijk Halfrond![]()
![]()
![]()
Ik ben er echt klaar mee, dat gezever en gezeik tegen luisteraars en elkaar
ik zit op mijn werk dus zappen is niet echt een optie.... er luisteren meer mensen, en dat ene uurtje irritatie is het zappen ook niet waard maar ik zou de zendercoordinator echt een geweldenaar vinden als ie die twee of uit elkaar haalt of in de nacht dumptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KXRadio, het radiostation van Rob Stenders, heeft sinds vanmiddag een nieuwe site. Misschien kan je daar je tijd mee doorkomen...?![]()
* Sirolf luistert nu naar Maurice Verschuuren @ KX
* Sirolf hoopt dat ze snel worden weggekocht door 538.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk dus zappen is niet echt een optie.... er luisteren meer mensen, en dat ene uurtje irritatie is het zappen ook niet waard maar ik zou de zendercoordinator echt een geweldenaar vinden als ie die twee of uit elkaar haalt of in de nacht dumpt
Dat was meesterlijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef cosmick het volgende:
[..]Als ze maar niet meer meneer en mevrouw De Wit gaan doen....
Dat was het enige minpunt aan de invalbeurt van Sander de Heer....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |