Aardige plaat maar ben ik ook na een paar keer horen wel redelijk zat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wie duimt er mee voor Bird & The Bee - Again & Again of Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs als megahit?
Nee, ik niet. Dat mierzoete muizestemmetje vind ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wie duimt er mee voor Bird & The Bee - Again & Again of Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs als megahit?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Dat mierzoete muizestemmetje vind ik helemaal niks.
En Fall Out Boy.....
Ze stapt over van RTL naar LLiNK en wordt dus waarschijnlijk de invaller voor als Rudy Mackay er niet is. Geen eigen, vast programma dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:27 schreef Againzender het volgende:
Floortje Dessing komt weer terug bij 3FM
(zit met een half oor te luisteren)
Gerard Jolingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Gerard Joling?
. Green Day? (ik vind die GD plaat maar matig)
Als ze DAT zouden durven is 3FM pas echt rock&rollquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:32 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat Sick Sick Sick ook te heftig is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Dit nummer van Green Day is lekker.
Dit moet eigenlijk mega hard worden gedraaid
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Dit nummer van Green Day is lekker.
Dit moet eigenlijk mega hard worden gedraaid
Wat wil jij nouquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:46 schreef Vlindur het volgende:
Green Day wordt toch geen megahit?
Misschien over een half jaar ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Editors plaat staat nu ook tussen de nieuwe singles op 3FM.. Ben bang dat het nu geen Megahit meer zal worden.
Heb ik geslapen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat wil jij nouDie plaat is dus al megahit
Nee. Die is te makkelijk. Over lama's gesproken, Ze zijn niet meer op tv he? Iemand die weet waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Toad het volgende:
Ik ken iemand hè, die nieuwe schoenen ging kopen...
lama doen
Hopelijk brengen ze dan over een tijdje An end has a start uit! Ik vind dat nummer iets beter dan Smokers.. . Kunnen ze daar een MH van maken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Editors plaat staat nu ook tussen de nieuwe singles op 3FM.. Ben bang dat het nu geen Megahit meer zal worden.
ja, nou je het zegt, nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee. Die is te makkelijk. Over lama's gesproken, Ze zijn niet meer op tv he? Iemand die weet waarom niet?
En wat missen we het dan he..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, nou je het zegt, nooit meer wat van gehoord!
Gewoon een zomerstop dus, zoals zoveel tv-programma's hebben. Ze zullen ergens rond begin september wel terug zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:11 schreef Vlindur het volgende:
Van de lama site:
"Het is voorbIj ...
maar niet voor lang. Oke, de Lama's hebben zich nu teruggetrokken, om de dikke klodders improvisatievocht van zich af te wassen. Maar geen paniek. Binnenkort wordt namelijk weer een nieuw blik grappen opengetrokken. Een mooie reden om regelmatig de site te checken. En als je de helden echt niet even kunt missen, hebben we altijd de oude afleveringen nog... "
Niks duidelijks dus
Dat zou wel het meest logisch zijn ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon een zomerstop dus, zoals zoveel tv-programma's hebben. Ze zullen ergens rond begin september wel terug zijn.
KXRadio, het radiostation van Rob Stenders, heeft sinds vanmiddag een nieuwe site. Misschien kan je daar je tijd mee doorkomen...?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Echt C & S pleur op met de grootste kutradio-show van het Westelijk Halfrond![]()
![]()
![]()
Ik ben er echt klaar mee, dat gezever en gezeik tegen luisteraars en elkaar
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Echt C & S pleur op met de grootste kutradio-show van het Westelijk Halfrond![]()
![]()
![]()
Ik ben er echt klaar mee, dat gezever en gezeik tegen luisteraars en elkaar
ik zit op mijn werk dus zappen is niet echt een optie.... er luisteren meer mensen, en dat ene uurtje irritatie is het zappen ook niet waard maar ik zou de zendercoordinator echt een geweldenaar vinden als ie die twee of uit elkaar haalt of in de nacht dumptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KXRadio, het radiostation van Rob Stenders, heeft sinds vanmiddag een nieuwe site. Misschien kan je daar je tijd mee doorkomen...?![]()
* Sirolf luistert nu naar Maurice Verschuuren @ KX
* Sirolf hoopt dat ze snel worden weggekocht door 538.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk dus zappen is niet echt een optie.... er luisteren meer mensen, en dat ene uurtje irritatie is het zappen ook niet waard maar ik zou de zendercoordinator echt een geweldenaar vinden als ie die twee of uit elkaar haalt of in de nacht dumpt
Dat was meesterlijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef cosmick het volgende:
[..]Als ze maar niet meer meneer en mevrouw De Wit gaan doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |