Uitermate fijne requestquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef JeroenV het volgende:
Hulde voor degene die dit aangevraagd heeft!
The Streets![]()
Mss zitten we dan alweer een topic verderquote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Maar... de muziek is wel bijzonder lekker hoor
Ween - Gabrielle![]()
Hopelijk kan de volgende topictitel iets zijn in de trant van " Met the award winning Maricha en Annemieke ".
Ik zat interessante programma`s op BNN te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:18 schreef MutZ het volgende:
Tis 10 uur geweest en direct is het hier weer dood
Gezien het tempo van de laatste tijd zou dat zo kunnenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss zitten we dan alweer een topic verder
Ik ben een soort van aan het oppassenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zat interessante programma`s op BNN te kijken.
Eerst "Weg met BNN" (Reizen is prachtig) en Daarna "Afkicken!" (Christiane F. is het mooist van de boeken die ik gelezen heb, vandaar)
Het zal me niets verbazen iigquote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien het tempo van de laatste tijd zou dat zo kunnen
Oeh! even meefluiten op Young Folks![]()
edit: Foo Fighters - DOA![]()
Als ik bij mijn ouders op visite ben, gebeurd vaak hetzelfde. Dan is meestal de computer van mij. Ook omdat ik eerst weer een hoop moet oplossen...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben een soort van aan het oppassen
heb gewoon m'n eigen account hier op de pc
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders op visite ben, gebeurd vaak hetzelfde. Dan is meestal de computer van mij. Ook omdat ik eerst weer een hoop moet oplossen...![]()
![]()
Fijn he, ouders met computersquote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders op visite ben, gebeurd vaak hetzelfde. Dan is meestal de computer van mij. Ook omdat ik eerst weer een hoop moet oplossen...![]()
![]()
De mijne ook wel, alleen af en toe denken ze dat er iets mis is. Vaak valt het wel mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mijne kunnen er wel mee overweg gelukkig
Maar het is ook geen frustratie, toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Glacier het volgende:
Het is nu anders dan vroeger bij ons
Vroeger hadden mijn ouders een hele onstabiele pc met cyrix processor...die om de haverklap vastliep en een reinstall nodig had
Nu zijn het vooral dingen van het administratieprogramma of meldingen van windows waar ik bij geroepen wordt..
Ook leuk als je van huis bent die telefoontjes "ja, ik zie nu blabla op mijn scherm, wat moet ik nou doen?"
Maargoed, dit is niet het frustratie topic, dus ik zal mijn mond verder wel ff houden
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Woensdag staan ze (Editors) in een uitverkochte Melkweg.
Ik wil er zo graag naartoe...
Wachten op Lowlands dan maar...
Helaas nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komen ze toevallig nog richting Groningen? zou best graag een optreden van die gasten willen bijwonen.![]()
Link kende ik niet, maar ik heb 'm direct even toegevoegd aan mijn favorieten. Dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Helaas nee.
Recent heeft The Kooks nog wel een optreden in Groningen gegeven!
Ben je bekend met 3voor12 lokaal?
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/index.jsp?portals=9706&magazines=9709
Daar staat een hoop info over de popwereld in Groningen.
Today is geloof ik dat nummer van Dennis dat ik ook leuk vindquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:08 schreef Toad het volgende:
Today van Dennis ook trouwens.
Maar tis wel een leuk zomers nummer.
Jawel hoor! Vandaag maar weer eens proberen mijn stageverslag af te ronden .. moet deze week namelijk klaar! Helaas nog geen 3fm voor mij..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Tim. Alles goed?
Hoi,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is er nu op 3fm?? Ik denk dat ik hem toch gevonden heb
Is het een godin? Ik val niet op godinnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:08 schreef cosmick het volgende:
Met eh... die blonde godin uit Zweden?
Your love.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef TIM-846 het volgende:
ik hoor nu outfield met een beetje ruis..
Ik droomde laatst zelfs over haar. Ze kon verrassend goed Nederlandsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een godin? Ik val niet op godinnen.
Ik zal de zeepbel niet kapot prikken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:21 schreef cosmick het volgende:
Ik droomde laatst zelfs over haar. Ze kon verrassend goed Nederlands
Jammer dat ze altijd die remix draaien. Het origineel uit '83 is net iets kaler, puurder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Blue Monday.
Ik vind het sowieso al tof dat ze het draaien. Doet me denken aan de Orgy versiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:
Jammer dat ze altijd die remix draaien. Het origineel uit '83 is net iets kaler, puurder.
Dat is wel een jammerlijk dipje ja. Tot nu toe al een betere dag dan gisteren overigens.quote:
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel een jammerlijk dipje ja. Tot nu toe al een betere dag dan gisteren overigens.
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.
Je gaat van onze lijn afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.
lekker nummerquote:
Maarr.. alles wat na dat nummer kwam was pure shit. En ze werd ook met het nummer arroganter.quote:
Welkom terug op de lijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:59 schreef cosmick het volgende:
Maarr.. alles wat na dat nummer kwam was pure shit. En ze werd ook met het nummer arroganter.
En dat geschreeuw wat ze recentelijk met haar man uitbracht. AAaaai. A fucking nightmare.
Was het 97 of 99?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ben ik de enige die dit een vreselijke plaat vind?
ik gok op 99! Vond het nummer altijd wel relaxed :pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was het 97 of 99?
zo irritant de hele tijd dat menu met dit nummer
Compleet gemist deze post. Hier alles rustig aan het werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef TIM-846 het volgende:
Jawel hoor! Vandaag maar weer eens proberen mijn stageverslag af te ronden .. moet deze week namelijk klaar! Helaas nog geen 3fm voor mij..
Jij ook alweer hard aan het werk kuuk?
RJ
Mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Compleet gemist deze post. Hier alles rustig aan het werk.
ja alleen beetje een nadeel dat die eikel mee zingtquote:
Hoi Kuukskequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
MutZ.
Ik vind de megahit stiekem wel leuk.
En daarna die carnavalsplaat van de KC.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Húú. Krezip.
Ja, het lijkt wel of ze hogerop bedacht hebben dat 3FM 'herkenbaarder' moet worden, dus draai je maar steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef cosmick het volgende:
Ja, het is echt triest. Zometeen zal Muse met "starlight" wel weer komen.
Ik heb de laatste maanden echt enorm veel nieuwe muziek ontdekt die absoluut door 3FM te draaien is.
Maar ze blijven maar hangen in The Fray, Krezip, Mika, Pink en Gwen Stefani.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef cosmick het volgende:
Oja, en geen dag voorbij zonder U2 natuurlijk.
Het was "Stay" van Lisa Loeb.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerder werd er gesproken over "Stay" van wie was die. die heb ik gemist geloof ik. Als het de simply Red versie is, dan vind ik dat eigenlijk wel jammer. Die klinkt goed eigenlijk![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi.
Wcz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
O nee. Weer dat geschreeuw van die gefrustreerde acteur.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht toch echt een opleving te zien.
Jouw avatar, is dat uit de clip van één van de meest irritante nummers van de vorige eeuw, of lijkt dat maar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:
[..]Nou ja, de Arctic Monkeys kunnen er mee door.
Ja. Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:Nou ja, de Arctic Monkeys kunnen er mee door.
Nee, het meest irritante nummer is nog altijd van 4 Non Blonds met "What's up" , en daar komt dit gifje niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jouw avatar, is dat uit de clip van één van de meest irritante nummers van de vorige eeuw, of lijkt dat maar?
Die is niet irritant, die is gewoon vervelendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, het meest irritante nummer is nog altijd van 4 Non Blonds met "What's up" , en daar komt dit gifje niet uit.
Sja, wat is ergerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is niet irritant, die is gewoon vervelend
irritantquote:
Kan het me helemaal voorstellenquote:Maar je hebt wel gelijk voor wat betreft "my favorite game". Ik heb bijna 3200 Cardigans-nummer gespeeld volgens LastFM, en daar komt dat hele nummer niet in voor. Zelf spelen ze het al jaren niet meer omdat ze strontziek werden van dat gitaartje.
Ik heb ook geen idee wat het is, maar daar hebben de Cardigans kennelijk 3200 nummersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
*kuch* Kan iemand mij dat last.fm eens kort en bondig uitleggen
Plugin voor bijv. Winamp die je gespeelde Mp3'tje bijhoudt waardoor er allerlei, bijzonder nuttige statistieken ontstaan (weeklijstjes etc etc). Dan ontstaan er weer neighbours met nagenoeg dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
*kuch* Kan iemand mij dat last.fm eens kort en bondig uitleggen
Nee man, slaperd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat het is, maar daar hebben de Cardigans kennelijk 3200 nummers
Je kunt daar andermans (of -vrouws) playlists inzien?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Plugin voor bijv. Winamp die je gespeelde Mp3'tje bijhoudt waardoor er allerlei, bijzonder nuttige statistieken ontstaan (weeklijstjes etc etc). Dan ontstaan er weer neighbours met nagenoeg dezelfde smaak.
Maar ik ontdek iig veel leuke bandjes via die site en da's leuk.
Ja en beluisteren (30 sec preview vaak). Sindskort kun je ook videootjes bekijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt daar andermans (of -vrouws) playlists inzien?
Maar da's op grond van mijn afspeelgedrag. Kan ik ook van een willekeurig iemand, jou bijvoorbeeld, kijken wat ie vanmiddag allemaal heeft beluisterd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja en beluisteren (30 sec preview vaak). Sindskort kun je ook videootjes bekijken.
Dus op grond van jouw afspeelgedrag, krijg je neighbours die infeite dezelfde smaak als jou hebben.
Zo KUN je dus nieuwe groepjes ontdekken. En dat is wel weer grappig.
Ja. Je kunt zien wat ik gisterenavond heb afgespeeld. Perephone Bee's met Paper Planequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar da's op grond van mijn afspeelgedrag. Kan ik ook van een willekeurig iemand, jou bijvoorbeeld, kijken wat ie vanmiddag allemaal heeft beluisterd?
Alchimie vond je niet zo'n goed nummer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Je kunt zien wat ik gisterenavond heb afgespeeld. Perephone Bee's met Paper Plane![]()
> http://www.last.fm/user/cosmick/
Jawel, maar het had wat meerdere draaibeurten nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alchimie vond je niet zo'n goed nummer?
Een klassieke cd te testen? Of je 'm ook doormidden kon breken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
Even pauze voor mij! Staar me helemaal gaar op dat verslag![]()
Gelukkig heb ik 3fm weer gevonden.. een collega van me vond het nodig om een klassieke cd te testen..
Nee, of de ramen heel blijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een klassieke cd te testen? Of je 'm ook doormidden kon breken?![]()
Dat wilde ik testen. Hij wilde testen of hij hem mooi vond.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een klassieke cd te testen? Of je 'm ook doormidden kon breken?![]()
Ze zingt zo dramatisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Frozen is toch meer een Madonna titel. Maar op zich niet zóó slecht.
Ze zal wel heel ongelukkig zijn. Vol verdriet en leed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
WT = dramatisch.
Bijdehandje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:14 schreef D.Rose het volgende:
*hier post
over 2 weken, meen ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer is de gebruikelijke Sander terug?
Ik zal die wat mindere nummers die heeeeel af en toe voorbij komen wat positiever bekijken cq. beluisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef Toad het volgende:
Misschien moeten we een KLB reeks starten over nummers die op 3FM worden gedraaid. Ik vrees dat hier dan nauwelijks meer wordt gepost.
Succes alvast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef cosmick het volgende:
Ik zal die wat mindere nummers die heeeeel af en toe voorbij komen wat positiever bekijken cq. beluisteren
Thanks, jij ook.quote:
Wat C. zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:20 schreef cosmick het volgende:
Thanks, jij ook.
Maar als die Perzik drie keer op een dag voorbij komt dan sta ik niet voor mezelf in.![]()
Vooruit, maar doe dat dan niet op de nationale radioquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Achja, ik las vandaag dat je jezelf best een schouderklopje mag geven als je iets hebt bereikt waarvan jij denkt dat het hoogwaardig is. Ofzo.
Veel plezierquote:
Het wordt een zelf ontworpen Iers Klavertje drie in tribal vorm...quote:
Ontwerp voor nummer 3 en 4 liggen ook al klaar. (4 bijna. Donderdag aan begonnen)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Veel plezierIk heb ook alweer een ontwerpje liggen voor de derde. Ga volgende week een afspraak maken.
Ach, pijn is voor watjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het wordt een zelf ontworpen Iers Klavertje drie in tribal vorm...
Zal hem posten als ie "genezen" is. Eerst morgen weer eens overleven. Hoop dat enkel/ onderbeen minder pijnlijk is dan tussen de schouders op de rugwervel....![]()
Ik heb de radio uitgezet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die kutkneuzen niet van de radio? Dit is totaal a-grappig.
I know!quote:
er zitten vast een paar 14-jarigen te glimlachen ergensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die kutkneuzen niet van de radio? Dit is totaal a-grappig.
Wilde er vroeger wel een, maar ben nooit 100% tevreden geweest met de ontwerpen. Toen was er zo'n 10 jaar terug een hype en leek iedereen er ineens een te hebben, dus nu wil ik er geen meer.quote:
Ik heb het voor mezelf gedaan en morgen weer. Zit een verhaal achter. FCUK de Hype, tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wilde er vroeger wel een, maar ben nooit 100% tevreden geweest met de ontwerpen. Toen was er zo'n 10 jaar terug een hype en leek iedereen er ineens een te hebben, dus nu wil ik er geen meer.
Heb nog wel scarification overwogen, maar dat vind mijn vrouw niet mooi
De naam van de file staat me niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dan hier maar naar: http://www.zshare.net/audio/1251998744f9a7/
Sorry, ik ben allergisch voor hypes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het voor mezelf gedaan en morgen weer. Zit een verhaal achter. FCUK de Hype, toch![]()
* blij dat de radio niet aan staat...
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet, ben ook allergisch voor hypes).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, ik ben allergisch voor hypes.
Iets moet dus wel heel erg goed zijn wil ik het ondanks een hype toch hebben
Ik heb ook geen IPodquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet).
Nee, die heb ik idd nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet, ben ook allergisch voor hypes).
Eén troost: hoef je niet die onzin van die grapjassen aan te horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die paraplu ook nog....
Die beginnen nu weer .....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eén troost: hoef je niet die onzin van die grapjassen aan te horen.
Ik heb wel een iPod!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet, ben ook allergisch voor hypes).
Goed nummerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou die doos haar eigen plaat ook es hebben teruggeluisterd? Dit is toch niet om aan te horen.
Misschien werd ze tijdens de opnames steeds met die paraplu geslagen. Want ze snikt nogal idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou die doos haar eigen plaat ook es hebben teruggeluisterd? Dit is toch niet om aan te horen.
Federer gaat weer normaal doen dus dan heeft hij geen tegenstand nu.quote:
Idd. Zo zie ik het ook... Ik denk dat de andere wedstrijd leuker was om te kijken. 76 min eerste set..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Federer gaat weer normaal doen dus dan heeft hij geen tegenstand nu.
Dat gun je Rihanna wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef Toad het volgende:
Ik hoor een megahit aankomen....
avondje tv kijken dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Vanaf 18.00 uur, moeten links en rechts een andere zender opzetten:
In the left corner: 3FM met Vanaf 19.00 uur Met Michiel, zonder Michiel.
In the right corner: V-Radio met de RadioB*tches awards 2007.
Uitzending van de awards start om 20:00 met het uitreiken van de prijzen en het duurt tot 23:00quote:
http://www.v-radio.nl/v-r(...)-bitch-dag/index.xmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:57 schreef -Hans- het volgende:![]()
![]()
![]()
V-radio met de Radiobitches awards 2007 is te volgen via de URL in de reactie van Toad.
[..]
Uitzending van de awards start om 20:00 met het uitreiken van de prijzen en het duurt tot 23:00
Ik hoop alleen voor je dat die fiets niet hetgene is wat op het menu staat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:40 schreef Glacier het volgende:
Zo, mijn fiets is rijp voor de fietsenmaker en ik ga eten
De ketting leek me wel lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat die fiets niet hetgene is wat op het menu staat...
Ik dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.v-radio.nl/v-r(...)-bitch-dag/index.xml
Eigenlijk wel ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Moet Fleur niet naar de Sugar Factory?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik mis een 'Muijs! Muijs!'-shout door Gerard Ekdom...
Hoi!quote:
Uitreikingen zullen hier vast wel gepost worden denk ik zo. Er zijn er zat die om 20 uur overschakelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Houdt iemand de Awards voor ons bij? Wij kunnen niet!
Niet pissedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
zo goed dan?
Ook hoiaan de rest voordat iedereen dadelijk pissed is.
Ik moet dan toch maar eens koffie gaan drinken.. misschien komt het dan ooit nog goed met mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |