Ik zal die wat mindere nummers die heeeeel af en toe voorbij komen wat positiever bekijken cq. beluisterenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef Toad het volgende:
Misschien moeten we een KLB reeks starten over nummers die op 3FM worden gedraaid. Ik vrees dat hier dan nauwelijks meer wordt gepost.
Succes alvast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef cosmick het volgende:
Ik zal die wat mindere nummers die heeeeel af en toe voorbij komen wat positiever bekijken cq. beluisteren
Thanks, jij ook.quote:
Wat C. zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:20 schreef cosmick het volgende:
Thanks, jij ook.
Maar als die Perzik drie keer op een dag voorbij komt dan sta ik niet voor mezelf in.![]()
Vooruit, maar doe dat dan niet op de nationale radioquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Achja, ik las vandaag dat je jezelf best een schouderklopje mag geven als je iets hebt bereikt waarvan jij denkt dat het hoogwaardig is. Ofzo.
Veel plezierquote:
Het wordt een zelf ontworpen Iers Klavertje drie in tribal vorm...quote:
Ontwerp voor nummer 3 en 4 liggen ook al klaar. (4 bijna. Donderdag aan begonnen)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Veel plezierIk heb ook alweer een ontwerpje liggen voor de derde. Ga volgende week een afspraak maken.
Ach, pijn is voor watjesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het wordt een zelf ontworpen Iers Klavertje drie in tribal vorm...
Zal hem posten als ie "genezen" is. Eerst morgen weer eens overleven. Hoop dat enkel/ onderbeen minder pijnlijk is dan tussen de schouders op de rugwervel....![]()
Ik heb de radio uitgezet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die kutkneuzen niet van de radio? Dit is totaal a-grappig.
I know!quote:
er zitten vast een paar 14-jarigen te glimlachen ergensquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen die kutkneuzen niet van de radio? Dit is totaal a-grappig.
Wilde er vroeger wel een, maar ben nooit 100% tevreden geweest met de ontwerpen. Toen was er zo'n 10 jaar terug een hype en leek iedereen er ineens een te hebben, dus nu wil ik er geen meer.quote:
Ik heb het voor mezelf gedaan en morgen weer. Zit een verhaal achter. FCUK de Hype, tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wilde er vroeger wel een, maar ben nooit 100% tevreden geweest met de ontwerpen. Toen was er zo'n 10 jaar terug een hype en leek iedereen er ineens een te hebben, dus nu wil ik er geen meer.
Heb nog wel scarification overwogen, maar dat vind mijn vrouw niet mooi
De naam van de file staat me niet aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister dan hier maar naar: http://www.zshare.net/audio/1251998744f9a7/
Sorry, ik ben allergisch voor hypes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het voor mezelf gedaan en morgen weer. Zit een verhaal achter. FCUK de Hype, toch![]()
* blij dat de radio niet aan staat...
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet, ben ook allergisch voor hypes).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, ik ben allergisch voor hypes.
Iets moet dus wel heel erg goed zijn wil ik het ondanks een hype toch hebben
Ik heb ook geen IPodquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet).
Nee, die heb ik idd nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet, ben ook allergisch voor hypes).
Eén troost: hoef je niet die onzin van die grapjassen aan te horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt die paraplu ook nog....
Die beginnen nu weer .....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eén troost: hoef je niet die onzin van die grapjassen aan te horen.
Ik heb wel een iPod!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast geen iPod (ik iig niet, ben ook allergisch voor hypes).
Goed nummerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou die doos haar eigen plaat ook es hebben teruggeluisterd? Dit is toch niet om aan te horen.
Misschien werd ze tijdens de opnames steeds met die paraplu geslagen. Want ze snikt nogal idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou die doos haar eigen plaat ook es hebben teruggeluisterd? Dit is toch niet om aan te horen.
Federer gaat weer normaal doen dus dan heeft hij geen tegenstand nu.quote:
Idd. Zo zie ik het ook... Ik denk dat de andere wedstrijd leuker was om te kijken. 76 min eerste set..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Federer gaat weer normaal doen dus dan heeft hij geen tegenstand nu.
Dat gun je Rihanna wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef Toad het volgende:
Ik hoor een megahit aankomen....
avondje tv kijken dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Vanaf 18.00 uur, moeten links en rechts een andere zender opzetten:
In the left corner: 3FM met Vanaf 19.00 uur Met Michiel, zonder Michiel.
In the right corner: V-Radio met de RadioB*tches awards 2007.
Uitzending van de awards start om 20:00 met het uitreiken van de prijzen en het duurt tot 23:00quote:
http://www.v-radio.nl/v-r(...)-bitch-dag/index.xmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:57 schreef -Hans- het volgende:![]()
![]()
![]()
V-radio met de Radiobitches awards 2007 is te volgen via de URL in de reactie van Toad.
[..]
Uitzending van de awards start om 20:00 met het uitreiken van de prijzen en het duurt tot 23:00
Ik hoop alleen voor je dat die fiets niet hetgene is wat op het menu staat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:40 schreef Glacier het volgende:
Zo, mijn fiets is rijp voor de fietsenmaker en ik ga eten
De ketting leek me wel lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat die fiets niet hetgene is wat op het menu staat...
Ik dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.v-radio.nl/v-r(...)-bitch-dag/index.xml
Eigenlijk wel ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Moet Fleur niet naar de Sugar Factory?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik mis een 'Muijs! Muijs!'-shout door Gerard Ekdom...
Hoi!quote:
Uitreikingen zullen hier vast wel gepost worden denk ik zo. Er zijn er zat die om 20 uur overschakelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Houdt iemand de Awards voor ons bij? Wij kunnen niet!
Niet pissedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
zo goed dan?
Ook hoiaan de rest voordat iedereen dadelijk pissed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |