Mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Compleet gemist deze post. Hier alles rustig aan het werk.
ja alleen beetje een nadeel dat die eikel mee zingtquote:
Hoi Kuukskequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
MutZ.
Ik vind de megahit stiekem wel leuk.
En daarna die carnavalsplaat van de KC.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Húú. Krezip.
Ja, het lijkt wel of ze hogerop bedacht hebben dat 3FM 'herkenbaarder' moet worden, dus draai je maar steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef cosmick het volgende:
Ja, het is echt triest. Zometeen zal Muse met "starlight" wel weer komen.
Ik heb de laatste maanden echt enorm veel nieuwe muziek ontdekt die absoluut door 3FM te draaien is.
Maar ze blijven maar hangen in The Fray, Krezip, Mika, Pink en Gwen Stefani.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef cosmick het volgende:
Oja, en geen dag voorbij zonder U2 natuurlijk.
Het was "Stay" van Lisa Loeb.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerder werd er gesproken over "Stay" van wie was die. die heb ik gemist geloof ik. Als het de simply Red versie is, dan vind ik dat eigenlijk wel jammer. Die klinkt goed eigenlijk![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi.
Wcz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
O nee. Weer dat geschreeuw van die gefrustreerde acteur.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht toch echt een opleving te zien.
Jouw avatar, is dat uit de clip van één van de meest irritante nummers van de vorige eeuw, of lijkt dat maar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:
[..]Nou ja, de Arctic Monkeys kunnen er mee door.
Ja. Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:Nou ja, de Arctic Monkeys kunnen er mee door.
Nee, het meest irritante nummer is nog altijd van 4 Non Blonds met "What's up" , en daar komt dit gifje niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jouw avatar, is dat uit de clip van één van de meest irritante nummers van de vorige eeuw, of lijkt dat maar?
Die is niet irritant, die is gewoon vervelendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, het meest irritante nummer is nog altijd van 4 Non Blonds met "What's up" , en daar komt dit gifje niet uit.
Sja, wat is ergerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is niet irritant, die is gewoon vervelend
irritantquote:
Kan het me helemaal voorstellenquote:Maar je hebt wel gelijk voor wat betreft "my favorite game". Ik heb bijna 3200 Cardigans-nummer gespeeld volgens LastFM, en daar komt dat hele nummer niet in voor. Zelf spelen ze het al jaren niet meer omdat ze strontziek werden van dat gitaartje.
Ik heb ook geen idee wat het is, maar daar hebben de Cardigans kennelijk 3200 nummersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
*kuch* Kan iemand mij dat last.fm eens kort en bondig uitleggen
Plugin voor bijv. Winamp die je gespeelde Mp3'tje bijhoudt waardoor er allerlei, bijzonder nuttige statistieken ontstaan (weeklijstjes etc etc). Dan ontstaan er weer neighbours met nagenoeg dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
*kuch* Kan iemand mij dat last.fm eens kort en bondig uitleggen
Nee man, slaperd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat het is, maar daar hebben de Cardigans kennelijk 3200 nummers
Je kunt daar andermans (of -vrouws) playlists inzien?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Plugin voor bijv. Winamp die je gespeelde Mp3'tje bijhoudt waardoor er allerlei, bijzonder nuttige statistieken ontstaan (weeklijstjes etc etc). Dan ontstaan er weer neighbours met nagenoeg dezelfde smaak.
Maar ik ontdek iig veel leuke bandjes via die site en da's leuk.
Ja en beluisteren (30 sec preview vaak). Sindskort kun je ook videootjes bekijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt daar andermans (of -vrouws) playlists inzien?
Maar da's op grond van mijn afspeelgedrag. Kan ik ook van een willekeurig iemand, jou bijvoorbeeld, kijken wat ie vanmiddag allemaal heeft beluisterd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja en beluisteren (30 sec preview vaak). Sindskort kun je ook videootjes bekijken.
Dus op grond van jouw afspeelgedrag, krijg je neighbours die infeite dezelfde smaak als jou hebben.
Zo KUN je dus nieuwe groepjes ontdekken. En dat is wel weer grappig.
Ja. Je kunt zien wat ik gisterenavond heb afgespeeld. Perephone Bee's met Paper Planequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar da's op grond van mijn afspeelgedrag. Kan ik ook van een willekeurig iemand, jou bijvoorbeeld, kijken wat ie vanmiddag allemaal heeft beluisterd?
Alchimie vond je niet zo'n goed nummer?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Je kunt zien wat ik gisterenavond heb afgespeeld. Perephone Bee's met Paper Plane![]()
> http://www.last.fm/user/cosmick/
Jawel, maar het had wat meerdere draaibeurten nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Alchimie vond je niet zo'n goed nummer?
Een klassieke cd te testen? Of je 'm ook doormidden kon breken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:25 schreef TIM-846 het volgende:
Even pauze voor mij! Staar me helemaal gaar op dat verslag![]()
Gelukkig heb ik 3fm weer gevonden.. een collega van me vond het nodig om een klassieke cd te testen..
Nee, of de ramen heel blijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een klassieke cd te testen? Of je 'm ook doormidden kon breken?![]()
Dat wilde ik testen. Hij wilde testen of hij hem mooi vond.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een klassieke cd te testen? Of je 'm ook doormidden kon breken?![]()
Ze zingt zo dramatisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Frozen is toch meer een Madonna titel. Maar op zich niet zóó slecht.
Ze zal wel heel ongelukkig zijn. Vol verdriet en leed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
WT = dramatisch.
Bijdehandje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:14 schreef D.Rose het volgende:
*hier post
over 2 weken, meen ikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer is de gebruikelijke Sander terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |