Jawel hoor! Vandaag maar weer eens proberen mijn stageverslag af te ronden .. moet deze week namelijk klaar! Helaas nog geen 3fm voor mij..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Tim. Alles goed?
Hoi,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is er nu op 3fm?? Ik denk dat ik hem toch gevonden heb
Is het een godin? Ik val niet op godinnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:08 schreef cosmick het volgende:
Met eh... die blonde godin uit Zweden?
Your love.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef TIM-846 het volgende:
ik hoor nu outfield met een beetje ruis..
Ik droomde laatst zelfs over haar. Ze kon verrassend goed Nederlandsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een godin? Ik val niet op godinnen.
Ik zal de zeepbel niet kapot prikken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:21 schreef cosmick het volgende:
Ik droomde laatst zelfs over haar. Ze kon verrassend goed Nederlands
Jammer dat ze altijd die remix draaien. Het origineel uit '83 is net iets kaler, puurder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Blue Monday.
Ik vind het sowieso al tof dat ze het draaien. Doet me denken aan de Orgy versiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:
Jammer dat ze altijd die remix draaien. Het origineel uit '83 is net iets kaler, puurder.
Dat is wel een jammerlijk dipje ja. Tot nu toe al een betere dag dan gisteren overigens.quote:
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel een jammerlijk dipje ja. Tot nu toe al een betere dag dan gisteren overigens.
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.
Je gaat van onze lijn afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.
lekker nummerquote:
Maarr.. alles wat na dat nummer kwam was pure shit. En ze werd ook met het nummer arroganter.quote:
Welkom terug op de lijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:59 schreef cosmick het volgende:
Maarr.. alles wat na dat nummer kwam was pure shit. En ze werd ook met het nummer arroganter.
En dat geschreeuw wat ze recentelijk met haar man uitbracht. AAaaai. A fucking nightmare.
Was het 97 of 99?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ben ik de enige die dit een vreselijke plaat vind?
ik gok op 99! Vond het nummer altijd wel relaxed :pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was het 97 of 99?
zo irritant de hele tijd dat menu met dit nummer
Compleet gemist deze post. Hier alles rustig aan het werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef TIM-846 het volgende:
Jawel hoor! Vandaag maar weer eens proberen mijn stageverslag af te ronden .. moet deze week namelijk klaar! Helaas nog geen 3fm voor mij..
Jij ook alweer hard aan het werk kuuk?
RJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |