Uitermate fijne requestquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef JeroenV het volgende:
Hulde voor degene die dit aangevraagd heeft!
The Streets![]()
Mss zitten we dan alweer een topic verderquote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Maar... de muziek is wel bijzonder lekker hoor
Ween - Gabrielle![]()
Hopelijk kan de volgende topictitel iets zijn in de trant van " Met the award winning Maricha en Annemieke ".
Ik zat interessante programma`s op BNN te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:18 schreef MutZ het volgende:
Tis 10 uur geweest en direct is het hier weer dood
Gezien het tempo van de laatste tijd zou dat zo kunnenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss zitten we dan alweer een topic verder
Ik ben een soort van aan het oppassenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zat interessante programma`s op BNN te kijken.
Eerst "Weg met BNN" (Reizen is prachtig) en Daarna "Afkicken!" (Christiane F. is het mooist van de boeken die ik gelezen heb, vandaar)
Het zal me niets verbazen iigquote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien het tempo van de laatste tijd zou dat zo kunnen
Oeh! even meefluiten op Young Folks![]()
edit: Foo Fighters - DOA![]()
Als ik bij mijn ouders op visite ben, gebeurd vaak hetzelfde. Dan is meestal de computer van mij. Ook omdat ik eerst weer een hoop moet oplossen...quote:Op maandag 4 juni 2007 22:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben een soort van aan het oppassen
heb gewoon m'n eigen account hier op de pc
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders op visite ben, gebeurd vaak hetzelfde. Dan is meestal de computer van mij. Ook omdat ik eerst weer een hoop moet oplossen...![]()
![]()
Fijn he, ouders met computersquote:Op maandag 4 juni 2007 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders op visite ben, gebeurd vaak hetzelfde. Dan is meestal de computer van mij. Ook omdat ik eerst weer een hoop moet oplossen...![]()
![]()
De mijne ook wel, alleen af en toe denken ze dat er iets mis is. Vaak valt het wel mee.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mijne kunnen er wel mee overweg gelukkig
Maar het is ook geen frustratie, toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Glacier het volgende:
Het is nu anders dan vroeger bij ons
Vroeger hadden mijn ouders een hele onstabiele pc met cyrix processor...die om de haverklap vastliep en een reinstall nodig had
Nu zijn het vooral dingen van het administratieprogramma of meldingen van windows waar ik bij geroepen wordt..
Ook leuk als je van huis bent die telefoontjes "ja, ik zie nu blabla op mijn scherm, wat moet ik nou doen?"
Maargoed, dit is niet het frustratie topic, dus ik zal mijn mond verder wel ff houden
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef Toad het volgende:
Woensdag staan ze (Editors) in een uitverkochte Melkweg.
Ik wil er zo graag naartoe...
Wachten op Lowlands dan maar...
Helaas nee.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komen ze toevallig nog richting Groningen? zou best graag een optreden van die gasten willen bijwonen.![]()
Link kende ik niet, maar ik heb 'm direct even toegevoegd aan mijn favorieten. Dank je!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef Toad het volgende:
[..]
Helaas nee.
Recent heeft The Kooks nog wel een optreden in Groningen gegeven!
Ben je bekend met 3voor12 lokaal?
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/index.jsp?portals=9706&magazines=9709
Daar staat een hoop info over de popwereld in Groningen.
Today is geloof ik dat nummer van Dennis dat ik ook leuk vindquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:08 schreef Toad het volgende:
Today van Dennis ook trouwens.
Maar tis wel een leuk zomers nummer.
Jawel hoor! Vandaag maar weer eens proberen mijn stageverslag af te ronden .. moet deze week namelijk klaar! Helaas nog geen 3fm voor mij..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Tim. Alles goed?
Hoi,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Wat is er nu op 3fm?? Ik denk dat ik hem toch gevonden heb
Is het een godin? Ik val niet op godinnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:08 schreef cosmick het volgende:
Met eh... die blonde godin uit Zweden?
Your love.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef TIM-846 het volgende:
ik hoor nu outfield met een beetje ruis..
Ik droomde laatst zelfs over haar. Ze kon verrassend goed Nederlandsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een godin? Ik val niet op godinnen.
Ik zal de zeepbel niet kapot prikken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:21 schreef cosmick het volgende:
Ik droomde laatst zelfs over haar. Ze kon verrassend goed Nederlands
Jammer dat ze altijd die remix draaien. Het origineel uit '83 is net iets kaler, puurder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Blue Monday.
Ik vind het sowieso al tof dat ze het draaien. Doet me denken aan de Orgy versiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:
Jammer dat ze altijd die remix draaien. Het origineel uit '83 is net iets kaler, puurder.
Dat is wel een jammerlijk dipje ja. Tot nu toe al een betere dag dan gisteren overigens.quote:
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel een jammerlijk dipje ja. Tot nu toe al een betere dag dan gisteren overigens.
Eensch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.
Je gaat van onze lijn afquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dat Nobody's Wife zo'n beetje het enige nummer wat ik nog enigszins te pruimen vind van d'r.
lekker nummerquote:
Maarr.. alles wat na dat nummer kwam was pure shit. En ze werd ook met het nummer arroganter.quote:
Welkom terug op de lijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:59 schreef cosmick het volgende:
Maarr.. alles wat na dat nummer kwam was pure shit. En ze werd ook met het nummer arroganter.
En dat geschreeuw wat ze recentelijk met haar man uitbracht. AAaaai. A fucking nightmare.
Was het 97 of 99?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ben ik de enige die dit een vreselijke plaat vind?
ik gok op 99! Vond het nummer altijd wel relaxed :pquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was het 97 of 99?
zo irritant de hele tijd dat menu met dit nummer
Compleet gemist deze post. Hier alles rustig aan het werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef TIM-846 het volgende:
Jawel hoor! Vandaag maar weer eens proberen mijn stageverslag af te ronden .. moet deze week namelijk klaar! Helaas nog geen 3fm voor mij..
Jij ook alweer hard aan het werk kuuk?
RJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |