Mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Compleet gemist deze post. Hier alles rustig aan het werk.
ja alleen beetje een nadeel dat die eikel mee zingtquote:
Hoi Kuukskequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
MutZ.
Ik vind de megahit stiekem wel leuk.
En daarna die carnavalsplaat van de KC.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Húú. Krezip.
Ja, het lijkt wel of ze hogerop bedacht hebben dat 3FM 'herkenbaarder' moet worden, dus draai je maar steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:14 schreef cosmick het volgende:
Ja, het is echt triest. Zometeen zal Muse met "starlight" wel weer komen.
Ik heb de laatste maanden echt enorm veel nieuwe muziek ontdekt die absoluut door 3FM te draaien is.
Maar ze blijven maar hangen in The Fray, Krezip, Mika, Pink en Gwen Stefani.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef cosmick het volgende:
Oja, en geen dag voorbij zonder U2 natuurlijk.
Het was "Stay" van Lisa Loeb.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerder werd er gesproken over "Stay" van wie was die. die heb ik gemist geloof ik. Als het de simply Red versie is, dan vind ik dat eigenlijk wel jammer. Die klinkt goed eigenlijk![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi.
Wcz.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef cosmick het volgende:
O nee. Weer dat geschreeuw van die gefrustreerde acteur.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht toch echt een opleving te zien.
Jouw avatar, is dat uit de clip van één van de meest irritante nummers van de vorige eeuw, of lijkt dat maar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:
[..]Nou ja, de Arctic Monkeys kunnen er mee door.
Ja. Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:27 schreef cosmick het volgende:Nou ja, de Arctic Monkeys kunnen er mee door.
Nee, het meest irritante nummer is nog altijd van 4 Non Blonds met "What's up" , en daar komt dit gifje niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jouw avatar, is dat uit de clip van één van de meest irritante nummers van de vorige eeuw, of lijkt dat maar?
Die is niet irritant, die is gewoon vervelendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, het meest irritante nummer is nog altijd van 4 Non Blonds met "What's up" , en daar komt dit gifje niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |