Federer gaat weer normaal doen dus dan heeft hij geen tegenstand nu.quote:
Idd. Zo zie ik het ook... Ik denk dat de andere wedstrijd leuker was om te kijken. 76 min eerste set..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Federer gaat weer normaal doen dus dan heeft hij geen tegenstand nu.
Dat gun je Rihanna wel?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef Toad het volgende:
Ik hoor een megahit aankomen....
avondje tv kijken dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Vanaf 18.00 uur, moeten links en rechts een andere zender opzetten:
In the left corner: 3FM met Vanaf 19.00 uur Met Michiel, zonder Michiel.
In the right corner: V-Radio met de RadioB*tches awards 2007.
Uitzending van de awards start om 20:00 met het uitreiken van de prijzen en het duurt tot 23:00quote:
http://www.v-radio.nl/v-r(...)-bitch-dag/index.xmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:57 schreef -Hans- het volgende:![]()
![]()
![]()
V-radio met de Radiobitches awards 2007 is te volgen via de URL in de reactie van Toad.
[..]
Uitzending van de awards start om 20:00 met het uitreiken van de prijzen en het duurt tot 23:00
Ik hoop alleen voor je dat die fiets niet hetgene is wat op het menu staat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:40 schreef Glacier het volgende:
Zo, mijn fiets is rijp voor de fietsenmaker en ik ga eten
De ketting leek me wel lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen voor je dat die fiets niet hetgene is wat op het menu staat...
Ik dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.v-radio.nl/v-r(...)-bitch-dag/index.xml
Eigenlijk wel ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:07 schreef Toad het volgende:
Moet Fleur niet naar de Sugar Factory?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Ik mis een 'Muijs! Muijs!'-shout door Gerard Ekdom...
Hoi!quote:
Uitreikingen zullen hier vast wel gepost worden denk ik zo. Er zijn er zat die om 20 uur overschakelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Houdt iemand de Awards voor ons bij? Wij kunnen niet!
Niet pissedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi!
zo goed dan?
Ook hoiaan de rest voordat iedereen dadelijk pissed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |