jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens Michiel als je dit leest: Ik vind je al een held sinds je producer was van Wessel van diepen
Ben ik nu een Veenstra Veenstra groupie?![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens Michiel als je dit leest: Ik vind je al een held sinds je producer was van Wessel van diepen
Oldskool! Dat iemand DAT nog weet zegquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar moet ik mijn Request naar toe sturen eigenlijk. michiel [ed] 3fm [puntenel]? Of een andere...![]()
![]()
Dat doe ik te vaak, heb mijn rekening gehad van de week.quote:
Nee hoor (wie weet morgen....)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Zijn M&M al zenuwachtig voor morgen?
Het was toch ook te volgen via een stream ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Zijn M&M al zenuwachtig voor morgen?
Welke cd?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Dit is echt zo`n coole plaat
Die hele cd is cool, vooral die track van de Arctic Monkeys [afbeelding]
Jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het was toch ook te volgen via een stream ofzo?
Yepquote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
Gokje: rhythms del mundo?
Dit vind ik toch ook wel een ijzersterke plaat hoor hee! Drugsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Eine Deutsche Schallplatte !
Is het ook. Is geschreven omdat een vriendin van haar overleed aan "druks" toch....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit vind ik toch ook wel een ijzersterke plaat hoor hee! Drugs!
Zou ze graag eens zien. Lijkt me erg coolquote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
Vanavond wordt er bij 3voor12 kaartjes weggegeven voor de White Stripes in Parijs. Je zou in eerste instantie zeggen meedoen, zeker na hun nieuwe toffe single. Maar live zijn ze niet zo hè?
Thanks Toad!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja!
Michiel is trouwens ook 'ns een keer langs het radiostation geweest (via de tel iig). Annemieke ook, maar die uitzending staat helaas nog niet op de podcast.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou dit een dubbel zinnig liedje zijn...... [afbeelding]
Ja ik ook min of meer wel. Maar toch twijfel ik...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zou ze graag eens zien. Lijkt me erg cool![]()
Die smileys !quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou dit een dubbel zinnig liedje zijn...... [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |