quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiiii!

Ik weet al welke ik ga requestenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga eens nadenken over een request...

Krezip - All My Life @ Pinkpop 2K7 is misschien wel een goed alternatief, maar het is trouwens geen rock 'n roll plaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Een andere als turn me out en plug me in, mag wel trouwens....![]()

Laat me raden: Rihanna?quote:

Lijkt me een beter idee dan Rihanna iddquote:

Is die met Sweet Dreams, dan ja. Doe mij die ma...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krezip - All My Life @ Pinkpop 2K7 is misschien wel een goed alternatief, maar het is trouwens geen rock 'n roll plaat.

Is volgens mij een andere die jij bedoelt, maar check anders dit fragment even, als je wilt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is die met Sweet Dreams, dan ja. Doe mij die ma...![]()

Ik bedoelde een andere, maar deze is ook goed. Ik bedoelde: Can`t you be mine!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is volgens mij een andere die jij bedoelt, maar check anders dit fragment even, als je wilt.

Ooh die! leuke plaat is dat idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere, maar deze is ook goed. Ik bedoelde: Can`t you be mine!

zeg...luister je wel naar 3FM?quote:

Maar dan luister je toch ook! Want als je webcam aanhebt..... LOLquote:Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk vooral naar de linkerhoek van de webcam Maricha![]()

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |