sorry, gooide hem per ongeluk dicht, en toen ging de sirenequote:Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
Als niemand het doet, dan doe ik het maar?
Geeft niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:43 schreef Againzender het volgende:
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, en toen ging de sirene
Bliepjesquote:Op maandag 4 juni 2007 12:50 schreef cosmick het volgende:
O, dat leuke retro electro disco nummer.
was om 8 uur vandaag al op mijn stage! Laatste weekje! We moesten de afdeling verhuizen dus ik heb nu pas weer mijn computer gevonden ..quote:
Sirene?! Nóóit meer wat van gehoord!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, en toen ging de sirene
Sorrie, en girls natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Boys?
Stenders vindt dat ie er vandaag zo verrot uitziet dat ie niet op cam wil verschijnenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom staat de webcam niet op de studio?
Dat lijkt er al meer op.quote:
Oh echt?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Stenders vindt dat ie er vandaag zo verrot uitziet dat ie niet op cam wil verschijnen
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh echt?. Dat heb ik dan even gemist
Is echt enorm hilarisch, moet je op een familiefeest ofzo doen. Wij deden het Smurfenlied waarbij iedereen moest mee-LALALALA 'enquote:
Ik heb daar ergens iets over gelezen inderdaad! Blijft Notaris Polman nog wel actief dan bij Stenders als producent??quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef borisz het volgende:
Die nieuwe medewerker is Jelmer
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en yeahhhh, dadelijk onze enige echte popmuziek expert Paul Rabbering weer in de lucht!
Ieks, bah. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Lenny Kravitz. Die zou ik m'n bed niet uitschoppen.
omg, ik zou er echt in blijven volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is echt enorm hilarisch, moet je op een familiefeest ofzo doen. Wij deden het Smurfenlied waarbij iedereen moest mee-LALALALA 'en
Let's go TO THE PAAAAJJJJRRRKKKKKquote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef cosmick het volgende:
Totslot van dit uur nog even een vreselijke plaat.
Nah..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Let's go TO THE PAAAAJJJJRRRKKKKKLekker geil plaatje hoor
Ah, dus nog een weekje stagelopen. En dan? Ga je er ook werken of ga je vakantie vieren?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
was om 8 uur vandaag al op mijn stage! Laatste weekje! We moesten de afdeling verhuizen dus ik heb nu pas weer mijn computer gevonden ..
Fopshops of verhuurbedrijven hebben meestal heliumflessen te huur. Wij betaalden alleen borg en de hoeveelheid helium (niet duur), en natuurlijk de ballonnen (wel speciale heliumballonnen nemen, anders gaat t mis)quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
omg, ik zou er echt in blijven volgens mij
*hoe kan ik daar aan komen?*
dacht ook al, wat heeft hij nu gerookt met zo'n rare stemquote:
Zal het in gedachte houden!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Fopshops of verhuurbedrijven hebben meestal heliumflessen te huur. Wij betaalden alleen borg en de hoeveelheid helium (niet duur), en natuurlijk de ballonnen (wel speciale heliumballonnen nemen, anders gaat t mis)
Nog zo'n 3FM betaler.quote:
Wat ben jij cynischquote:
Wederom... Neen!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ben jij cynischIs gewoon leuk plaatje van Van Velzen!
Vakantie!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, dus nog een weekje stagelopen. En dan? Ga je er ook werken of ga je vakantie vieren?
Waardeloos! Weg met die vent.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef borisz het volgende:
Bart Arens nu
Dat mag hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
Kuukske, purplerose: Ik ben het echt heerlijk oneens met jullie vandaag.
Racen op een vliegveld.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waardeloos! Weg met die vent.
Waar is Rabbering?
Whehehehe, gezelliequote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
Kuukske, purplerose: Ik ben het echt heerlijk oneens met jullie vandaag.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
Wie is die enorm schattig ogende vrouwelijke producente daar links??![]()
Het nummer komt uit 1968 en de musical uit 1969quote:Op maandag 4 juni 2007 14:45 schreef purplerose het volgende:
Nina Simone!
Al heb ze het nr wel gejat uit de musical Hair, of andersom natuurlijk
andersom dusquote:Op maandag 4 juni 2007 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het nummer komt uit 1968 en de musical uit 1969
Klopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:47 schreef cosmick het volgende:
Nina Simone is volgens mij ook al bij Gerard langsgeweest.
mwoah, valt nog in de categorie jeugdsentiment bij mij, maar niet te vaak draaien aub.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef cosmick het volgende:
4 Non Blonds. Mijn persoonlijke baggerplaat of all time.
Ik word helemaal naar van dat "And i pruaaayyyy, o my god did i pruuay".quote:Op maandag 4 juni 2007 15:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, valt nog in de categorie jeugdsentiment bij mij, maar niet te vaak draaien aub.
Wij zitten echt op één lijnquote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
Ik word helemaal naar van dat "And i pruaaayyyy, o my god did i pruuay".
ja, eigenlijk is het inderdaad verschrikkelijk, maar ja jeugdsentimentquote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik word helemaal naar van dat "And i pruaaayyyy, o my god did i pruuay".
Nee, dat heb ik niet mee gekregen, maar dat komt ongetwijfeld nog wel voorbij deze weekquote:Op maandag 4 juni 2007 15:25 schreef cosmick het volgende:
Heb je dat nieuwe plaatje van Prince vannochtend nog gehoord? Wel leuk.
Ja, over drie weken vast megahit.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet mee gekregen, maar dat komt ongetwijfeld nog wel voorbij deze week.
Nieuwe van The Killers nog steeds niet gehoordquote:Op maandag 4 juni 2007 15:41 schreef cosmick het volgende:
Toch vind ik dat ze de playlist wel eens mogen verversen. Er komt zoveel leuks uit, maar ik hoor al maanden dezelfde muziek.
Zeg, hebben jullie Paul weggejaagd?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en yeahhhh, dadelijk onze enige echte popmuziek expert Paul Rabbering weer in de lucht!
Haha, nog niet. Moet mn fotografieboek afmaken.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond meedoen met de MetMichiel popquiz?
Maak eens ff af dan, je hebt nog een paar uurquote:Op maandag 4 juni 2007 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Haha, nog niet. Moet mn fotografieboek afmaken.
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
Yeahhhh, dadelijk onze enige echte humor expert Sander Lantinga weer in de lucht!
'ff afmaken'. Het is iets meer werk als dat ik gedacht hadquote:Op maandag 4 juni 2007 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maak eens ff af dan, je hebt nog een paar uur
per ongeluk het verkeerde autootje?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had dat fucking gele autootje toch al in de fik gestoken??
Waar wacht je dan nog op?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'ff afmaken'. Het is iets meer werk als dat ik gedacht had
Heb jij dan ook de autoradio van Coen gebietst?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup, van de bovenste plank.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat nummer van Natasha Beddingfield is echt een mongolenplaat
Dat pik je dan toch even mee!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef Glacier het volgende:
CG
Ik heb het vandaag gepresteerd om 2 stroomstoringen mee te pikken tijdens mijn treinreis
Deden ze tijdje geleden ook al keer.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:19 schreef -Hans- het volgende:
'navond 3FM Fanatics!![]()
![]()
Goed gesprek nu bij de Coen en Sander show. Bellen met een Helpdesk en je voordoen als 2 oude bejaarden.![]()
Opzich wel goed nieuwsquote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben uit verveling maar weer overgeschakeld naar de radio.
Vanochtend zat ik bij mijn pa in de auto met 538 aan. Ze draaiden Come as you are van Nirvana. Ik krijg steeds meer het idee dat ze langszaam aan de formule meer richting 3FM muziek aan het omdraaien zijn, omdat dat gewoon erg populair is tegenwoordig. Denk maar aan Kaiser Chiefs en Razorlight.
En nu Rihanna!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:38 schreef wolfrolf het volgende:
Yeahhhh, dadelijk onze enige echte hit expert Michiel Veenstra Veenstra weer in de lucht!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:38 schreef wolfrolf het volgende:
Yeahhhh, dadelijk onze enige echte hit expert Michiel Veenstra Veenstra weer in de lucht!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Fill My Little Girlquote:
+10 voorspelbaar Timoquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiiii!
Ik weet al welke ik ga requestenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga eens nadenken over een request...
Krezip - All My Life @ Pinkpop 2K7 is misschien wel een goed alternatief, maar het is trouwens geen rock 'n roll plaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Een andere als turn me out en plug me in, mag wel trouwens....![]()
Laat me raden: Rihanna?quote:
Lijkt me een beter idee dan Rihanna iddquote:
Is die met Sweet Dreams, dan ja. Doe mij die ma...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krezip - All My Life @ Pinkpop 2K7 is misschien wel een goed alternatief, maar het is trouwens geen rock 'n roll plaat.
Is volgens mij een andere die jij bedoelt, maar check anders dit fragment even, als je wilt.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is die met Sweet Dreams, dan ja. Doe mij die ma...![]()
Ik bedoelde een andere, maar deze is ook goed. Ik bedoelde: Can`t you be mine!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is volgens mij een andere die jij bedoelt, maar check anders dit fragment even, als je wilt.
Ooh die! leuke plaat is dat idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere, maar deze is ook goed. Ik bedoelde: Can`t you be mine!
zeg...luister je wel naar 3FM?quote:
Maar dan luister je toch ook! Want als je webcam aanhebt..... LOLquote:Op maandag 4 juni 2007 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk vooral naar de linkerhoek van de webcam Maricha![]()
quote:
jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens Michiel als je dit leest: Ik vind je al een held sinds je producer was van Wessel van diepen
Ben ik nu een Veenstra Veenstra groupie?![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Trouwens Michiel als je dit leest: Ik vind je al een held sinds je producer was van Wessel van diepen
Oldskool! Dat iemand DAT nog weet zegquote:Op maandag 4 juni 2007 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar moet ik mijn Request naar toe sturen eigenlijk. michiel [ed] 3fm [puntenel]? Of een andere...![]()
![]()
Dat doe ik te vaak, heb mijn rekening gehad van de week.quote:
Nee hoor (wie weet morgen....)quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Zijn M&M al zenuwachtig voor morgen?
Het was toch ook te volgen via een stream ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Zijn M&M al zenuwachtig voor morgen?
Welke cd?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Dit is echt zo`n coole plaat
Die hele cd is cool, vooral die track van de Arctic Monkeys [afbeelding]
Jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het was toch ook te volgen via een stream ofzo?
Yepquote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
Gokje: rhythms del mundo?
Dit vind ik toch ook wel een ijzersterke plaat hoor hee! Drugsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Eine Deutsche Schallplatte !
Is het ook. Is geschreven omdat een vriendin van haar overleed aan "druks" toch....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit vind ik toch ook wel een ijzersterke plaat hoor hee! Drugs!
Zou ze graag eens zien. Lijkt me erg coolquote:Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
Vanavond wordt er bij 3voor12 kaartjes weggegeven voor de White Stripes in Parijs. Je zou in eerste instantie zeggen meedoen, zeker na hun nieuwe toffe single. Maar live zijn ze niet zo hè?
Thanks Toad!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja!
Michiel is trouwens ook 'ns een keer langs het radiostation geweest (via de tel iig). Annemieke ook, maar die uitzending staat helaas nog niet op de podcast.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou dit een dubbel zinnig liedje zijn...... [afbeelding]
Ja ik ook min of meer wel. Maar toch twijfel ik...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zou ze graag eens zien. Lijkt me erg cool![]()
Die smileys !quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zou dit een dubbel zinnig liedje zijn...... [afbeelding]
Yoquote:
Pwnedquote:Op maandag 4 juni 2007 21:23 schreef IedeK. het volgende:
Morgen 3 repetities en het is nog geeneens toetsweek.![]()
Frans, Duits en Nederlands.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
Die is toch metChristopher Walken
?
Hilarische clip inderdaad dan
Die is al een paar jaar oudquote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Van mij mag dit de nieuwe megahit worden @ OK GO
Meer die luchtige reactie van de kandidaat erna..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, de kandidaat.
Begin van het gesprekje ging ongeveer zo:
Michiel: "hoe is het?"
Kandidaat: "mijn opa is overleden."
quote:
Hoiquote:
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Succes en veel plezier morgen Maricha (en Michiel!).
We gaan duimen voor je!
Hoi Glacierquote:
Dank je wel!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
We gaan duimen voor je!
Ik ookquote:
Tot woensdagquote:
Doeiquote:
* Glacier duimt meequote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
We gaan duimen voor je!
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef IedeK. het volgende:
Ik weet wel een leuke TT, wie helpt hem dichtkicken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |