sorry, gooide hem per ongeluk dicht, en toen ging de sirenequote:Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef Kuukske het volgende:
Als niemand het doet, dan doe ik het maar?
Geeft niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:43 schreef Againzender het volgende:
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, en toen ging de sirene
Bliepjesquote:Op maandag 4 juni 2007 12:50 schreef cosmick het volgende:
O, dat leuke retro electro disco nummer.
was om 8 uur vandaag al op mijn stage! Laatste weekje! We moesten de afdeling verhuizen dus ik heb nu pas weer mijn computer gevonden ..quote:
Sirene?! Nóóit meer wat van gehoord!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, gooide hem per ongeluk dicht, en toen ging de sirene
Sorrie, en girls natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Boys?
Stenders vindt dat ie er vandaag zo verrot uitziet dat ie niet op cam wil verschijnenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom staat de webcam niet op de studio?
Dat lijkt er al meer op.quote:
Oh echt?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Stenders vindt dat ie er vandaag zo verrot uitziet dat ie niet op cam wil verschijnen
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op maandag 4 juni 2007 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh echt?. Dat heb ik dan even gemist
Is echt enorm hilarisch, moet je op een familiefeest ofzo doen. Wij deden het Smurfenlied waarbij iedereen moest mee-LALALALA 'enquote:
Ik heb daar ergens iets over gelezen inderdaad! Blijft Notaris Polman nog wel actief dan bij Stenders als producent??quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef borisz het volgende:
Die nieuwe medewerker is Jelmer
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en yeahhhh, dadelijk onze enige echte popmuziek expert Paul Rabbering weer in de lucht!
Ieks, bah. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Lenny Kravitz. Die zou ik m'n bed niet uitschoppen.
omg, ik zou er echt in blijven volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is echt enorm hilarisch, moet je op een familiefeest ofzo doen. Wij deden het Smurfenlied waarbij iedereen moest mee-LALALALA 'en
Let's go TO THE PAAAAJJJJRRRKKKKKquote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef cosmick het volgende:
Totslot van dit uur nog even een vreselijke plaat.
Nah..quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
Let's go TO THE PAAAAJJJJRRRKKKKKLekker geil plaatje hoor
Ah, dus nog een weekje stagelopen. En dan? Ga je er ook werken of ga je vakantie vieren?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
was om 8 uur vandaag al op mijn stage! Laatste weekje! We moesten de afdeling verhuizen dus ik heb nu pas weer mijn computer gevonden ..
Fopshops of verhuurbedrijven hebben meestal heliumflessen te huur. Wij betaalden alleen borg en de hoeveelheid helium (niet duur), en natuurlijk de ballonnen (wel speciale heliumballonnen nemen, anders gaat t mis)quote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
omg, ik zou er echt in blijven volgens mij
*hoe kan ik daar aan komen?*
dacht ook al, wat heeft hij nu gerookt met zo'n rare stemquote:
Zal het in gedachte houden!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Fopshops of verhuurbedrijven hebben meestal heliumflessen te huur. Wij betaalden alleen borg en de hoeveelheid helium (niet duur), en natuurlijk de ballonnen (wel speciale heliumballonnen nemen, anders gaat t mis)
Nog zo'n 3FM betaler.quote:
Wat ben jij cynischquote:
Wederom... Neen!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ben jij cynischIs gewoon leuk plaatje van Van Velzen!
Vakantie!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, dus nog een weekje stagelopen. En dan? Ga je er ook werken of ga je vakantie vieren?
Waardeloos! Weg met die vent.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef borisz het volgende:
Bart Arens nu
Dat mag hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
Kuukske, purplerose: Ik ben het echt heerlijk oneens met jullie vandaag.
Racen op een vliegveld.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waardeloos! Weg met die vent.
Waar is Rabbering?
Whehehehe, gezelliequote:Op maandag 4 juni 2007 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
Kuukske, purplerose: Ik ben het echt heerlijk oneens met jullie vandaag.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
Wie is die enorm schattig ogende vrouwelijke producente daar links??![]()
Het nummer komt uit 1968 en de musical uit 1969quote:Op maandag 4 juni 2007 14:45 schreef purplerose het volgende:
Nina Simone!
Al heb ze het nr wel gejat uit de musical Hair, of andersom natuurlijk
andersom dusquote:Op maandag 4 juni 2007 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het nummer komt uit 1968 en de musical uit 1969
Klopt.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:47 schreef cosmick het volgende:
Nina Simone is volgens mij ook al bij Gerard langsgeweest.
mwoah, valt nog in de categorie jeugdsentiment bij mij, maar niet te vaak draaien aub.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:07 schreef cosmick het volgende:
4 Non Blonds. Mijn persoonlijke baggerplaat of all time.
Ik word helemaal naar van dat "And i pruaaayyyy, o my god did i pruuay".quote:Op maandag 4 juni 2007 15:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, valt nog in de categorie jeugdsentiment bij mij, maar niet te vaak draaien aub.
Wij zitten echt op één lijnquote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
Ik word helemaal naar van dat "And i pruaaayyyy, o my god did i pruuay".
ja, eigenlijk is het inderdaad verschrikkelijk, maar ja jeugdsentimentquote:Op maandag 4 juni 2007 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik word helemaal naar van dat "And i pruaaayyyy, o my god did i pruuay".
Nee, dat heb ik niet mee gekregen, maar dat komt ongetwijfeld nog wel voorbij deze weekquote:Op maandag 4 juni 2007 15:25 schreef cosmick het volgende:
Heb je dat nieuwe plaatje van Prince vannochtend nog gehoord? Wel leuk.
Ja, over drie weken vast megahit.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet mee gekregen, maar dat komt ongetwijfeld nog wel voorbij deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |