Het is mijn avatar van fokquote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef Burdie het volgende:
Rood is wel origineel. En je kan 'm dan altijd nog zwart laten overkleuren, als je er tzt echt flauw van mocht zijn.
Wat is het trouwens, een vogelbektang?.
Ben vandaag geweest, shop dichtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga morgen even langs. Hopelijk heeft ie snel tijd...
Zwart. Maar ik ben dan ook geen liefhebber van kleur bij losse/kleine tattoos.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Rhanna het volgende:![]()
Ik zit te twijfelen.. zou ik hem in bordeaurood laten zetten? Blijft dat goed zitten?
Ik heb even een paintje gedaan
[afbeelding]
En.
[afbeelding]
Ik vind het heel moeilijk als ik het zo zie..
Heel mooi, ook de gedachte erachter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:54 schreef Keltie het volgende:
Zo.. Gister bij de tattoodude geweest
Ging'ie ineens de binnenkant van m'n arm doen > *auw*
[afbeelding]
Een ster; zeemans "fabel" > Noorderster, zie je altijd en kan je dus altijd de weg naar huis bepalen.
2 Klompen; als heel Nederland, binnen nu en 10 jaar, op Marokkaanse teenslippertjes loopt kan ik aan m'n kinderen () laten zien hoe oud-Hollandsche klompen eruit zien/ zagen (
)
"Sterker door strijd" > Motto en kreet in Rotterdam-Zuid.
Vlammen en sterretjes om de achtergrond compleet te maken en om het "vast" te maken met de voorkant.
Die sterretjes worden zo geschaduwd dat de binnenkant huidskleur blijft en daarbuiten dus zwart/grijs (moet nog).
20 Juni afspraak 4.. Op naar de 12 uur
Ik hoop voor je dat je velletjes bedoelt ipv korsten..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Hari-Bo het volgende:
Jeukt weer lekker z'on tattoo na een week, en wat een korsten![]()
Bedoel ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 13:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je velletjes bedoelt ipv korsten..
Och, ik heb ook kantoorwerk.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef gfo het volgende:
wat me tegenhoud is dat een hbo opleiding doe en straks dus gegarandeerd met kantoorwerk of iig een beetje kantoorwerk te maken krijg.. zakenrelaties etc en dan wil ik niet met dit op me arm etc lopen.
wat denken jullie?
Hij is in spiegelbeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Keltie het volgende:
[afbeelding]
Afpsraak 2, begin deze maand... Morgen dus afspraak 3; vermoed dat hij de rest van de kleuren erin schiet.. Dan gaan we voor de binnenkant om er een halve sleeve (?) van te maken
(Excuses voor de pens, maar ik sta in een tamelijk onnatuurlijke houding)
zolang je het op plaatsen doet waar je het kan bedekken zoals je been bijv:quote:Op maandag 4 juni 2007 10:08 schreef gfo het volgende:
gister op de verjaardag van me neefje hebben we het heletijd erover gehad.. ong iedereen heeft er 1 bij ons thuis (broers zussen pa etc) en ik zit al enige tijd met dit in me hoofd MCMXXVII (oftewel 1987 in romeinse cijfers)
ik wil het dan zo:
[afbeelding]
of het zelfde maar dan de leters onder elkaar?
wat me tegenhoud is dat een hbo opleiding doe en straks dus gegarandeerd met kantoorwerk of iig een beetje kantoorwerk te maken krijg.. zakenrelaties etc en dan wil ik niet met dit op me arm etc lopen.
wat denken jullie?
Waar?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
Ik ga Donderdag mijn 1e laten zetten, het oude Ajax logo op mijn linker schouderblad, ik ben zelf diabeet en heb wel wat tips van hen gehad maar zijn er hier meer mensen die hier mee te maken hebben die ook tips hebben?
Ik ga naar Purmerendquote:Op maandag 4 juni 2007 15:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar?
Aangezien ik de 30ste in een stoel lag in Utreg en daar wilde iemand ook een oud ajaxlogo op z'n rug zetten
Correctie, 1quote:Op maandag 4 juni 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan lopen er dus 2 van die staatsdebielen rond in Nederland
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
ik ga denk ik wel ff kijken ga eigenlijk bijna elk jaar wel. ben vooral benieuwd naar Tattoo Mania (gerrit) op zn site staan toch wel heel erg mooie plaatjes. en daar het toch weer kriebelt om wat nieuws te laten zetten kan ik mooi ff inspiratie op doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Neuh. Ik was het wel van plan, maar vrijdag en zaterdag hebben we een volle agenda. En zondag even rust houden.
Men zegt dat dit altijd heeeeeeeeeeeeeel veel pijn doet, hoe heb jij het ervaren? (Ja ik weet dat dit verschilt per persoon hehe)quote:Op zondag 20 mei 2007 11:52 schreef miss_colt het volgende:
Na veel lezen en kijken denk ik dat het tijd word om mijn tattoo maar eens te laten zien
sterretjes
Jah ik weet het.... weer de sterretjes maar ik wou deze al ruim 10 jaar.
Wat wordt het en waar laat je 'm plaatsenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja, de afspraak staat Morgen avond
![]()
Dan wordt mijn tweede zelf ontworpen tattoo gezet. Ik wou dat het morgen was![]()
Ik weet niet precies hoeveel mm het is, maar aders maakt niet uit. Of het moet een spatader zijn ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Jenny_ het volgende:
Heb gister een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten op m'n pols. Nu zat ik mijn pols gister eens goed te bekijken en nu zag ik dat er een (redelijk) grote ader zit op de plek waar ik de tattoo wil. Heeft iemand enig idee of dit uit maakt? Ik dacht zelf dat de tattoo naald toch niet meer als 1 mm de huid in gaat?
Ok, thnx! Ik ga 't toch nog maar even navragen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel mm het is, maar aders maakt niet uit. Of het moet een spatader zijn ofzo.
Zelf ontworpen iers klavertje drie!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat wordt het en waar laat je 'm plaatsen?
Daar wilde ik er eerst 1tje. Bij nader inzien toch nog even niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef Jenny_ het volgende:
Heb gister een afspraak gemaakt om een tattoo te laten zetten op m'n pols. Nu zat ik mijn pols gister eens goed te bekijken en nu zag ik dat er een (redelijk) grote ader zit op de plek waar ik de tattoo wil. Heeft iemand enig idee of dit uit maakt? Ik dacht zelf dat de tattoo naald toch niet meer als 1 mm de huid in gaat?
Succes!quote:
Buikgriep of moest je gewoon een paar keer goed schijten? Zenuwen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef denthemen het volgende:
Gaat niet door vandaagHeb buikgriep
Volgende week maar een afspraak maken
Nee echt buikgriep, paar keer flink over mijn nek gegaan, en van zenuwen heb ik nooit lastquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Buikgriep of moest je gewoon een paar keer goed schijten? Zenuwen?
ik had totaal geen last van tattoeren op mn onderbeenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes!
De mijn was om 19:15 uur heden avond klaar.En ik kan zeggen dat de kuit echt pijnlijker is dan tussen de schouderbladen...
![]()
Ik zag je foto in het fotoboek. Heb je ook een foto waar je tattoo helemaal opstaat zoals hij nu is???quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:25 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik had totaal geen last van tattoeren op mn onderbeen![]()
Vond deze wel wat hebben:quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:45 schreef Dimelo het volgende:
Wie heeft er mooie plaatjes van het sterrenbeeld ram (niet al te simpele.. die vind ik niet zo mooi)
en een symetrische.. voor tussen mijn souderbladen/nek
nee nog niet.. nog niet af namelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Nebu het volgende:
[..]
Ik zag je foto in het fotoboek. Heb je ook een foto waar je tattoo helemaal opstaat zoals hij nu is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |