Ik had iemand gezien met een vlinder op d'r enkel en ik vond een tattoo op je voet wel mooi... en ik wou een ster... zijn er alleen meer geworden.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:18 schreef piepster het volgende:
[..]
Hé, nog iemand met sterretjes op de voet. Hoe ben jij op het idee gekomen?
Ik heb de gehele genezingsperiode gewoon met sokken en schoenen aangelopen... (het is ijskoud op slippers in januari)en mijn tattooeerder was heeeeel erg verbaast dat mijn tattoo zo mooi was. Paar kleine stukjes laten bijwerken (waarschijnlijk van het met schoenen aan lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef piepster het volgende:
Ik heb idd heel erg lang op teenslippers gelopen. Dat ging prima. Je moet trouwens ook direct je broek oprollen. Mijn spijkerbroeken schuurden net over m'n voet.
Grappig. Ik heb m'n voet en onderbeen vol met sterretjes. Ongeveer tot m'n knie. De mijne zijn in kleur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:37 schreef miss_colt het volgende:
[..]
Ik had iemand gezien met een vlinder op d'r enkel en ik vond een tattoo op je voet wel mooi... en ik wou een ster... zijn er alleen meer geworden.
De foto die ik had geplaatst was nadat ie net bewerkt was. Bij mij was het advies. Schone sokken aan. Schoenen uit als het mogelijk is en verder voorzichtig wassen en drogen, licht insmeren en veel de mogelijkheid geven tot ademen.
Het nadeel van tattoo's op voeten en handen is dat het een slijtplek is... dus dat je het waarschijnlijk sneller moet laten bijwerken...
heb je foto's?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:58 schreef piepster het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb m'n voet en onderbeen vol met sterretjes. Ongeveer tot m'n knie. De mijne zijn in kleur.
leuk, ik wilde één enkel sterretje op de plek waar bij jou de één na laatste rechts zitquote:Op zondag 20 mei 2007 11:52 schreef miss_colt het volgende:
Na veel lezen en kijken denk ik dat het tijd word om mijn tattoo maar eens te laten zien
sterretjes
Jah ik weet het.... weer de sterretjes maar ik wou deze al ruim 10 jaar.
gewoon doen... en niet zoals mij gaan gillen dat je het idee hebt dat ze er onder de douche vanaf spoelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
leuk, ik wilde één enkel sterretje op de plek waar bij jou de één na laatste rechts zit.
Maar ik ben schijtbak en wispelturig.
ik ben juist bang dat ik hem na een maand of twee zat benquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef miss_colt het volgende:
[..]
gewoon doen... en niet zoals mij gaan gillen dat je het idee hebt dat ze er onder de douche vanaf spoelen![]()
De pijn valt redelijk mee. alsof er stevig met ijzerdraad over je huid word geschuurd. Maar het plezier is het echt allemaal waard.....![]()
dan moet je het niet doen.... je moet wel zeker zijn van je zaak...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben juist bang dat ik hem na een maand of twee zat ben.
nee precies, ik heb steeds andere ideeën. zo lijken een paar kleine klimopblaadjes bovenin tussen m'n schouderbladen me ook wel mooi, maar ik wil iets wat ook echt ergens voor staat en niet zomaar 'mooi' is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef miss_colt het volgende:
[..]
dan moet je het niet doen.... je moet wel zeker zijn van je zaak...
neem een gruwelijke sugar skullquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef AntiChrist het volgende:
ff wat anders, ik ben op zoek naar voorbeelden voor een nieuwe tattoo (doodshoofdje). kent iemand nog meer sites zoals bmezine.com?
nee ik vind ze echt mooi om te zien maar totaal niet iets voor mij ik heb al een band van doodshoofdjes om mn enkel wil nu een cartoonachtige op mn schouderblad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
neem een gruwelijke sugar skull
Mooie plaats, ik houd wel van abstracte tattoo's.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef TheDarkKnight het volgende:
Voila... Uw mening, grààg!
Ze is trouwens zeven centimeter lang en staat aan de binnenkant van m'n linkerbovenarm.
http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tat.e5e.jpg
Heel mooi!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef TheDarkKnight het volgende:
Voila... Uw mening, grààg!
Ze is trouwens zeven centimeter lang en staat aan de binnenkant van m'n linkerbovenarm.
http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tat.e5e.jpg
http://www.bmeink.com/heart001.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ben van plan binnenkort een tattoo te laten zetten van een hart met naam maar ik kan daar niet echt veel voorbeelden van vinden. Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de 'oldschool' variant (ben diverse moderne varianten tegengekomen maar dat wil ik niet)?
check www.bmezine.com staan zat hartjes (old skool en new skool) opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ben van plan binnenkort een tattoo te laten zetten van een hart met naam maar ik kan daar niet echt veel voorbeelden van vinden. Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de 'oldschool' variant (ben diverse moderne varianten tegengekomen maar dat wil ik niet)?
Moet je kijken bij oldskool and old tattoos zelf, daar staan ze vaak genoeg tussen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:47 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Die pagina van BME heb ik uiteraard al door gebladerd (in ieder geval tot blz 38) maar daar was ik nog niet tegen gekomen wat ik wil :-( Zal vanavond daar in ieder geval maar verder bladeren ;-)
Deviantart is ook een leuke inspiratiebron.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
AFX.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb een afsrpaak gemaakt![]()
7 Juni is de dag dat mijn avatar van Fok gezet wordt![]()
Ik zou gewoon even bij de tattoeerder naar binnen lopen en zeggen wat je wilt. Als het goed is weet hij wel wat je bedoelt en heeft hij ook genoeg voorbeelden van oldschool tattoo's.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ga morgen even langs. Hopelijk heeft ie snel tijd...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
A-FXquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
AFX..
Nog even stug doorwerken en ik ga binnenkort ook weer een afspraak maken.
Waarschijnlijk de White Pony van de Deftones. Op schouder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |