Heel mooi!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef TheDarkKnight het volgende:
Voila... Uw mening, grààg!
Ze is trouwens zeven centimeter lang en staat aan de binnenkant van m'n linkerbovenarm.
http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=tat.e5e.jpg
http://www.bmeink.com/heart001.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ben van plan binnenkort een tattoo te laten zetten van een hart met naam maar ik kan daar niet echt veel voorbeelden van vinden. Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de 'oldschool' variant (ben diverse moderne varianten tegengekomen maar dat wil ik niet)?
check www.bmezine.com staan zat hartjes (old skool en new skool) opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ben van plan binnenkort een tattoo te laten zetten van een hart met naam maar ik kan daar niet echt veel voorbeelden van vinden. Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de 'oldschool' variant (ben diverse moderne varianten tegengekomen maar dat wil ik niet)?
Moet je kijken bij oldskool and old tattoos zelf, daar staan ze vaak genoeg tussen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:47 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Die pagina van BME heb ik uiteraard al door gebladerd (in ieder geval tot blz 38) maar daar was ik nog niet tegen gekomen wat ik wil :-( Zal vanavond daar in ieder geval maar verder bladeren ;-)
Deviantart is ook een leuke inspiratiebron.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
AFX.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb een afsrpaak gemaakt![]()
7 Juni is de dag dat mijn avatar van Fok gezet wordt![]()
Ik zou gewoon even bij de tattoeerder naar binnen lopen en zeggen wat je wilt. Als het goed is weet hij wel wat je bedoelt en heeft hij ook genoeg voorbeelden van oldschool tattoo's.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Ik ga morgen even langs. Hopelijk heeft ie snel tijd...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
A-FXquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:50 schreef Rhanna het volgende:
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
AFX..
Nog even stug doorwerken en ik ga binnenkort ook weer een afspraak maken.
Waarschijnlijk de White Pony van de Deftones. Op schouder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |